הראשון לעזוב את ציון

ערב טוב לכולם!

השבוע קיבלנו הדגמה נוספת לניתוק החרדי מהמציאות, והפעם בחסות הנפוטיסט הראשי הספרדי. הליצן לבית יוסף איים שאם יגייסו את החרדים, הם יעזבו את הארץ. כצפוי, האמירה גררה אחריה שאגות של צחוק וגלגולי עיניים. לא רק שמצבה של ישראל ישתפר פלאים אם היא תאבד אוכלוסיה ענקית של נתמכי רווחה, משום מה אותם נתמכי רווחה בטוחים שיוכלו להמשיך באורח החיים המיוחד שלהם במימון מלא של פראיירים אחרים. התגובה המיידית של כל פטריוט ישראלי היתה צריכה להיות “לגייס עכשיו”. אם יתגייסו, הרווחנו. אם יעזבו, הרווחנו. אולי כדאי ללמד בישיבות את ההבדל בין איום להבטחה.

בשעה זאת מתקיימת ישיבה של הליצנים הראשיים בממשלה בנוגע לחוק הגיוס. למרבה הצער, לא נראה שזה יפיל את הממשלה בקרוב והם ימרחו את בג”צ באיזה קשקוש שידחה את הקץ ליולי ושם כבר ימצאו תירוץ למרוח עד אוקטובר. עם כל הכבוד לאיומים בעזיבת הארץ, האיום על שלמות הקואליציה חמור הרבה יותר. הוא עלול לגרום לכך שהדמנטי ירד מכס ראש הממשלה ויחטוף צרחות בבית ובמיאמי. חמור מכך, שליחנו המיוחד למיאמי עלול לאבד את האבטחה שלו, כך שאחד מאפס האיומים על חייו עלול להתממש. אסון בפוטנציה.

אתמול קיבלתי טלפון מהעיריה בה עבדתי בבחירות האחרונות. בטלפון נאמר לי שהנהלת החשבונות של העיריה לא הצליחה להעביר לי את הכסף וביקשה חשבון אחר או שאקח מהם צ’ק. מכיוון שהגעה לשם זה הדבר האחרון שאני מעוניין בו, נתתי להם פרטי חשבון אחר שאליו, בתקווה, יוכלו להעביר את הכסף. לפי קבוצת הוואטסאפ של המזכירים, לא הייתי היחיד שהתקשה בקבלת הכסף. כנראה שתוכנת ניהול החשבונות של העיריה לא בנויה לדברים כמו העברת כסף לבנק שהוא לא אחד משלושת הגדולים.

ולסיום, ביום שני אחגוג יום הולדת, מה שאומר שאצטרך להביא עוגה לעבודה לראשונה מאז התחלתי שם. היום בישיבה כבר נערך תדריך לקראת תחילת עונת ימי ההולדת וקיבלנו תזכורת לסוג העוגה הרצוי (כמה שיותר שוקולד). העיקר שיהיה טעים.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 4 להראשון לעזוב את ציון
  • Empiarti
    15/03/2024 ב11:42

    דומה שאין יום שבו נחסכת מאיתנו התבטאות אומללה או מעשה מזיק של מנהיג או איש ציבור כזה או אחר. אנחנו באמת הולכים מדחי אל דחי.
    והנה עוד דוגמא קטנה ל(חוסר) תפקוד שפושה בכל, מלמעלה ועד למטה: מה הבעייה של העירייה לבצע העברה כספית לאדם כלשהו כל בנק בכל גודל ובכל מקום? זה באמת לא כזה מסובך. רק צריך לרצות מספיק.
    פשוט חוצפה.

    הגב
    • nadavs • כותב הפוסט •
      18/03/2024 ב22:02

      אין לי מושג מה הבעיה של העיריה, אבל לא נראה לי שזה עניין של חוצפה או רצון. זה עניין של חוסר יכולת כמו שאנחנו מכירים במגזר הציבורי. בסופו של דבר כן מנסים לטפל בזה ונותנים צ’ק למי שההעברה שלו הסתבכה, אף אחד לא מנסה למנוע תשלום.
      nadavs

      הגב
  • motior
    15/03/2024 ב15:11

    שיהיה במזל טוב

    הרבנים יוסף לדורותיהם בטוחים שהם צודקים, אבל אף אחד לא יעמיד אותם במבחן המציאות וחבל

    הגב
    • nadavs • כותב הפוסט •
      18/03/2024 ב22:03

      ברור שלא, יש להם מספיק כוח פוליטי כדי להימנע מבדיקת האיום בעזיבה.
      nadavs

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.