34

לילה טוב לכולם!

אחרי שנה שלמה פלוס יום של שנה מעוברת, השלמתי הקפה סביב השמש בפעם ה-34. סבב השיחות התחיל מוקדם בבוקר והמשיך עד הערב ובעבודה נערך טקס המבוכה השנתי של כל מי שחוגג יום הולדת. כל עובדי החברה מברכים את חתן השמחה ולבסוף הוא צריך לספר סיפור כלשהו. אלתרתי משהו די מטופש בשלב הזה, אבל לשמחתי אנשים כבר היו לחוצים על העוגה ולא ממש התייחסו. אחרי שנה שלמה שבה אנשים התבקשו להביא עוגה משלהם, השנה החליטו שהחברה תקנה את העוגה וכך הצלחתי לדלג על השלב הזה. את העבודה שם התחלתי לפני שנה פחות שבועיים, כך שפספסתי יום הולדת אחד בשנה שעברה. לפחות עכשיו נפתחה עונת העוגות אחרי יותר מארבעה וחצי חודשים של יובש. הגיע הזמן לשכור אנשים על סמך חודש הלידה שלהם.

בשנה האחרונה התחלתי לעבוד במשרה מלאה בה הכרתי תחום חדש כמעט לחלוטין, הפכתי לדוקטור באופן רשמי וניצלתי קצת את ההישגים האלה כדי לשפר את רווחתי האישית עכשיו ובעתיד. מעבר לכך, זכיתי לראות את הבת שלי גדלה ומתחילה לדבר (ולא מפסיקה. היום אמרה לי כמה עשרות פעמים “יום הולדת שמח אבא” כשחזרה מהגן ונתנה לי כמה דפים וציורים). בכל יום היא מראה עוד ועוד יכולות חדשות שמפתיעות אותנו בכל פעם מחדש. אפילו הספקתי להיות בחו”ל בשנה האחרונה, ממש רגע לפני שפרצה המלחמה. בהתחשב בזוועה שהתחוללה בחיים הציבוריים פה, זה היה ניקוי ראש די הכרחי.

בשנה הקרובה אני מקווה להמשיך את המגמה מהחודשים האחרונים, לראות מה עוד תראה ותלמד הבת שלי, לבקר קצת יותר בחו”ל (בתיאום עם נסראללה) ועם קצת עזרה מהליצנים שמקבלים ממני משכורת, להיות בפעם הראשונה מזכיר בבחירות לכנסת.

יום טוב.
שלכם, בן 34,
nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 4 ל34
  • Empiarti
    19/03/2024 ב10:12

    אז גם כאן מאחלת מזל טוב ליום הולדתך. הרווחת מכך שבמקום העבודה שדרגו את מסורת העוגה ולא נאלצת להביא משלך. איזה סיפור סיפרת להם? מסקרן….
    מקסים כשהקטנים האלה מתחילים (ולא מפסיקים) לקשקש….תיהנה מהבת שלך, בכל מה שקורה מסביב, היא באמת אחד הדברים שהופכים את החיים האלה לכדאיים. תמשיך ליהנות ולעשות חיל בעבודה. ומצטרפת לתקוותך שיהיו בקרוב בחירות לכנסת…..

    הגב
    • nadavs • כותב הפוסט •
      29/03/2024 ב7:58

      סיפרתי על זה שאני הראשון שהצליח לא להביא עוגה… לא משהו מרגש במיוחד.

      תודה רבה!
      nadavs

      הגב
  • motior
    19/03/2024 ב13:05

    מזל טוב ליום ההולדת 🙂

    אני מביא מיוזמתי עוגה שאני מכין בעצמי לעבודה כל שנה…

    מאחל לך הרבה טוב – נחת מהעבודה ומהמשפחה ובהחלט מקווה לבחירות השנה אבל לא אופטימי

    הגב
    • nadavs • כותב הפוסט •
      29/03/2024 ב7:59

      אם היה לי זמן להכין עוגה, הייתי שוקל את זה. אבל באמת שכרגע אין.

      תודה רבה!
      nadavs

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.