228 חודשים

צהריים טובים לכולם!

כמדי שנה, גם השנה מצויין ה-21 בפברואר בחגיגות יום הולדת לבלוג הזה. הוא התחיל בישראבלוג כששרון היה עוד ראש הממשלה וביבי בדיוק הצביע בקריאה שלישית בעד תוכנית ההתנתקות, אי שם ב-2005. כן, כבר 19 שנים שאנשים מוכנים לקרוא על חיי המרתקים ואת תובנותי על העולם. הישג מרשים לכל הדעות. בזמן הזה ישראבלוג הספיק להיסגר, הדומיין nadavs.com הספיק להתפנות מבעלותו על ידי נדב אחר והספקתי להצביע שמונה פעמים בבחירות לכנסת. אם ירצו היועמ”שית והרבנים, אגיע לתשע עד השנה העשרים של הבלוג.

קצת מספרים: זהו פוסט מספר 1175. סך הכל פורסמו 600,589 מילים, לא כולל בפוסט זה, שזמן הקריאה המוערך שלהן (לפי תוסף שסופר מילים) הוא 40 שעות ושלוש דקות (שש עונות של המפץ הגדול, לא נורא). בפוסט הראשון יש רק 44 מילים ואילו בפוסט על תעמולת הבחירות של הכנסת ה-21 (זוכרים? זה היה לא מזמן) יש 2,887 מילים, כך שזהו הפוסט הארוך ביותר כאן (ובצדק, היו יותר מארבעים רשימות). מספר התגובות הגדול ביותר עדיין שייך לפוסט פתיחת שנת הלימודים של 2011, עם 163 תגובות. עמוד הבית של ישראבלוג והפרסום בנענע היו שווים די הרבה.

מספר הקוראים לא השתנה דרסטית והקוראים הקבועים עדיין כאן, יותר מעשור. גם המגיבים הקבועים ממשיכים להגיב ולהביע עניין, ואני מודה לכל אחד ואחת. מאז השנה שעברה גם סידרתי את מערכת התגובות (אני חושב…), אז עכשיו בכלל נחמד להגיב פה.

תודה רבה לכל הקוראים, המגיבים בבלוג ומחוצה לו, לבריטים שמארחים יפה את האתר ולאיי בהאמה על רישום הדומיין (שיעבור לרשם אחר אם לא תורידו מחירים, התחרפנתם). אתם מוזמנים תמיד לכתוב לי במייל, בתגובות ואיפה שתרצו. מעריך מאוד את התמדתכם.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “228 חודשים”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה