יום הבלבול

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!
כמידי חודש ויום, גם היום חל יום הבלבול האמריקאי. זהו יום מספר החודש שווה למספר היום, והאמריקאים לא יודעים מה לשים קודם. כפי שהיה השנה בחמישה במאי, שנה הבאה יחול יום הבלבול הגדול, שהרי בתאריך 06/06/06 לא ניתן לדעת מה מסמן כל מספר (טוב נו, רק האמריקאים לא יכולים לדעת). אני מתאר לעצמי את האימה של 9/9/99 והאסון שיהיה ב-1/1/11. חוץ מזה, עוד מעט יהיה שילוב מדהים של שניהם, 11/9.
כן, קוראים יקרים, עוד יומיים חלות חגיגות האחד עשר בספטמבר. למה חגיגות? אם הם חוגגים ביום הזכרון שלהם, האחד עשר בספטמבר צריך להיות לא פחות מחג לאומי. חוץ מזה, מישהו אצלי בבית חוגג את יום ההולדת שלו, אז בכלל אין לנו סיבה להיות עצובים עוד יומיים.
ועכשיו למה שהיה בבצפר (יש! מחר לא כותבים את זה!):
בשיעור מחשבים המורה הפחיד אותי. הוא אמר שהוא מציג את כל הציורי ג’אווה המהממים שלנו ביום הורים שיתקיים עוד שבוע או שבועיים. אני מקווה שהוא ייתן להם שמות, אחרת כולם ידעו מי עשה את הציורים המדהימים (בטח, ברור) שאני עשיתי. אפילו בג’אווה אני לא יודע לצייר.
בשיעור ספורט שיחקנו פריזבי, אבל הפעם מזג האוויר החליט להקפיא אותנו. ביום רביעי היה חם נורא, אבל היום היה קפוא. אם הטמפרטורות רק היו מתחלפות בשני הימים האלה, היה הרבה יותר טוב בעולם. ובקשר לפריזבי, אין לי מושג מי ניצח. היה 3-2 או לנו או לקבוצה השניה.
בשיעור מתמטיקה כולם שאלו שאלות מפגרות (כפי שציפיתי). המורה ביקש, ואפילו התחנן, שנוציא ציונים טובים במבחן הזה. הוא אמר שהרבה יותר קל לבדוק מבחן טוב מאשר מבחן גרוע, ואתם יודעים מה? הוא צודק.
בשיעור ביולוגיה היה לנו מורה מחליף טרי מאירלנד. הוא בן 23. מביאים לתיכון מורה מחליף בן 23 שרק סיים קולג’ לפני שנה. אמריקה, הו אמריקה.
בשיעור אנגלית ישנתי, אז לא יודע מה קרה. טוב נו, לא בדיוק ישנתי, אבל היה די משעמם בניסוח עדין.
בשיעור ספרדית גיליתי שכל בן זוג שאני אבחר למשימה של דיבור מול הכיתה ייכשל. היוני הזה שבחר אותי התגלה כאדיוט גדול שהתחיל להמציא דברים באמצע. מילא להמציא, אבל שימציא טוב. הוא שאל אותי אם אני מקסיקני או אמריקאי אחרי שאמרנו שנינו שאנחנו מישראל. אני מקווה שהסי שהמורה אמר זה רק לו, ושאני קיבלתי B או יותר.
זהו לבצפר להיום. סוף סוף הגיע יום שישי. מחר אנחנו נוסעים לסי וורלד בסאן דייגו. לפחות יש שם רכבות הרים. איזה כיף.
אם מדברים על רכבות הרים, תזכירו לי עוד תשעה חודשים את צמד המילים הזה. יש משהו שמתבשל, אבל שום דבר לא בטוח ואני לא אוהב לפזר דברים באוויר. ואם מישהו יודע על מה אני מדבר (ואני מכיר לפחות אחד כזה): נא לא להגיד. יש עוד הרבה דברים לברר לפני שאני יכול בכלל להגיד שזה יקרה.
והמשפט האמריקאי להיום: “Have a wonderful weekend”. גיוון? באמריקה? הצחקתם אותי.
יום טוב.
שלכם,
nadavs

3 מחשבות על “יום הבלבול”

  1. רק לא הבנתי למה הם מתבלבלים בימים האלה.. מה הבעיה לדעת מה מסמל כל מספר?.. לא הבנתי.

    1. בעברית זה נקרא בדיחה, באגלית joke ואני בטוח שיש לזה פירושים גם בשפות אחרות.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה