Sea World

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!
עוד וי סומן ברשימה. איזה כיף. הייתי היום (למי שלא ידע) בעולם המים, סי וורלד (כן, טכנית זה עולם הים, אבל עולם המים נשמע יותר יפה).
למי שלא יודע (וצריך להתבייש), סי וורלד זה פארק המתמקד בחיות שגרות בים כמו דולפינים, לוויתנים וכל מיני דגים שונים ומשונים. ניתן לראות אותם, לגעת בהם וגם להאכיל אותם.
כיאות לנסיעה כ”כ ארוכה (שעתיים, מעצבן), היינו צריכים לקום בשבע כדי לצאת בשמונה, לא משהו חדש. הנסיעה לסן דייגו הייתה חלקה ביותר, ותוך שעתייםם מצאנו את עצמינו בעיר שמתהדרת בשם מקסיקני להחריד. אחרי כמה יציאות מצאנו את יציאה 21 לרחוב סי וורלד ונכנסנו לחנייה (ולמי שלא מכיר את המקום, אם ממשיכים לכיוון דרום מגיעים ליציאה מס’ 1, האחרונה של ארה”ב).
חנינו, יצאנו, התכוננו וקנינו כרטיסים. בכניסה לפארק חיכו לנו צלמים מדופלמים, אבל למזלינו אחד מהם לקה בהלם קטן ולא צילם אותנו, ככה שהצלחנו להתחמק מהשטות הזאת. בכל פארק שמכבד את עצמו יש בכניסה כמה אנשים שמצלמים, נותנים לך פתק ואומרים לך שאם אתה רוצה לקנות את התמונה הזוועתית שלך בחמישה דולר אתה מוזמן.
את היום שלנו בפארק התחלנו ברכבת ההרים, מסע לאטלנטיס (או משהו בסגנון). היה מגניב וקצר. יש שם קטע נחמד עם מעלית שדי הפתיע אותנו.
הדבר השני שהיינו בו זה סימולטור של הליקופטר מעל הקוטב הצפוני. מה אני אגיד, היה שם קר. לאחר הסימולטור הקצר ראינו את מובי דיק ודוב קוטב. כנראה בגללו קפאתי שם. גם בפינגווינים היה די קר, אבל מדהים. פינגווינים מכל הסוגים הלכו שם כמו שיכורים וצללו במים הקפואים שהביאו להם. אני שמח שנשארתי מהצד היבש של הזכוכית.
אחרי הפינגווינים הלכנו לראות מופע של לוויתנים (מהסוג השחור-לבן). לפני המופע, היינו צריכים למחוא כפיים לחיילים האמריקאים ששומרים עלינו יום יום. בטח. מאיפה הם שומרים עלי? מעירק? מאפגניסטן? אני מעדיף שהם יהיו בארה”ב וישגיחו עלי, אבל הם מעידיפים לשמור על ה”דמוקרטיה” שהם מנסים להנהיג בעולם. בכל מקרה, הידיים שלי לא נגעו אחת בשניה לסרטון הטיפשי הזה.
המופע של הלוויתנים היה מדהים. המאמנים שלהם עשו כל מיני טריקים עליהם ואיתם ואפילו ראינו איך גוש שומן ענק במשקל ארבע וחצי טון קופץ מהמים. לאחר כל הקפיצות המדהימות הגיע החלק הרטוב של המופע. מכיוון שאנחנו ישבנו בשורה ארבע, היינו באיזור ההירטבות, ואכן, הלוויתן התחמן השקיע הרבה מאמצים בלהרטיב אותנו, והוא היה מעולה.
כמו מופע הלוויתנים, היה גם מופע הדולפינים, שעשו את כל הדברים הריגלים של הליכה על הזנב בתוך המים (מדהים!) וקפיצות, אבל החלק המדהים היה קפיצה של חמישה מטר להערכתי. אין לי מושג איך הוא מסוגל לקפוץ חמישה מטר. בטח הזנב שלו חזק בצורה מדהימה. וכמו כן, גם הם הרטיבו את הקהל, אבל אנחנו ישבנו למעלה ונשארנו יבשים.
כל שאר המתקנים לא היו ממש מעניינים כמו מה שציינתי, אבל היו כל מיני אקווריומים עם חיות שונות ומשונות מכל העולם. היה אפילו רכבל של 6 דקות שלמות שעלה שניים וחצי דולר (גנבים).
לסיום היום הלכנו שוב למופע הלוויתנים. הפעם הלוויתנים היו די עייפים ולא עשו ממש הרבה, אבל עם כל האוכל שהם מקבלים במופעים נראה לי שזה לא ממש הטריד אותם.
ולסיכום, היה מעולה ונורא כיף, אני בהחלט מוכן לחזור לשם לסיבוב נוסף.
והמשפט האמריקאי היום הוא: “Thank you”, המילים שהופיעו בסוף הפרסומת לצבא שלהם. חולני. מאוד.
יום טוב.
שלכם,
nadavs

4 מחשבות על “Sea World”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה