!She’s dying

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!
היום עשיתי מחקר קטן במשחק שנקרא סים סיטי 4 (שאם אתם לא מכירים אתם נידונים למאסר בפועל). רציתי לבדוק מה הדרך היעילה ביותר להשיג תושבים חדשים לעיר בלי להוסיף על המבנים הקיימים. בדקתי בכל החלונות האפשריים עד שהגעתי לחלון הנכון. סים סיטי זה משחק אמריקאי, אמריקאים אוהבים כסף, אז נוריד להם את המיסים! הורדתי את המיסים לאפס (אני משחק עם צ’יטים, תירו בי) והפלא ופלא! 9000 אנשים, מספר מכובד בהחלט, נוספו לעיר במכה אחת. בעקבות המחקר הזה אני יכול לציין בוודאות שאמריקאים תכנתו את המשחק הזה. נכון שכולנו היינו רוצים לא לשלם מיסים, אבל 9000 אנשים בחודש לעיר כ”כ קטנה זה די הרבה.
ועכשיו לענייני בצפר, שלטעמי, הרבה פחות מעניינים מסים סיטי.
בשיעור מחשבים עשינו צבים שעושים כל מיני פרקטלים יפים ומעניינים. עשינו שם עץ, פירמידה ושישית פתית שלג (של קוך, מי שמכיר). בציור המדהים שלי אפילו השתמשתי בצבעים והזזתי את הצב המפגר מצד לצד. לצב קראת tzav, מעניין אם המורה יוכל לקרוא את זה.
בשיעור מתמטיקה עשינו בעקרון חזרה למבחן. המורה כל הזמן ביקש שישאלו אותו שאלות והתעצבן כשלא שאלו אותו. השיעור היה מעניין כרגיל, ומחר יהיה מעניין לראות את השאלות שאנשים שואלים, אמור להיות מרתק. הגרפים המצחיקים שאנשים מציירים לפעמים יכולים להצחיק כל אחד שמבין טיפה בגרפים והגיון.
בשיעור אנגלית כעקרון המוח נכבה והגוף עובר למצב “עיניים פקוחות ומוח ישן”. להקשיב שם לשיעור זה מאוד בעייתי, וכשהוא שעה וחצי על אחת כמה וכמה. אני חייב למצוא משהו שיעניין אותי בשיעור שלה, או שאני עלול יום אחד להירדם. לפחות משהו אחד נחמד היה, וזה היה כשהמורה התחילה מתקפת שיעולים ומישהי אמרה “!She’s dying”. אני לא מאחל למותו של אף אחד, רק לזה שהשיעור יהיה יותר מעניין.
וכעת, כשנגמרו ענייני הבצפר הבאמת מרתקים, יש משהו שאפילו יותר מעניין, אבל עדיין, מדובר בטמטום אמריקאי לא קטן. הוא נקרא: מים קרים. ברררר.
אתמול הודיעה לנו החברה שמנהלת את הבניין שהיום מכונת הכביסה לא תעבוד. כל מי שהיה צריך עשה את הכביסה אתמול ולא נרשמה התרגשות מיוחדת. מה שמטומטם הגיע ממש עכשיו, כשהתגלה שהדבילים שכחו להחזיר את המים החמים. אין מים חמים בכל הבניין.
כמובן שכל הבניין התגייס להציף את המוקד חירום שלהם בטלפונים, כי בלי מים חמים די קשה להתרחץ (ותאמינו לי שזה לא כיף להתרחץ עם מים בטמפ’ של האוקיינוס פה). עכשיו המפגרים האלה שלחו שרברב בשביל ללחוץ על כפתור שיחזיר לכולנו את המים החמים. זה יפה שהם שלחו אותו, עכשיו צריך שהוא יגיע וגם ילחץ על הכפתור, ואלו שני דברים שונים לגמרי.
ולסיום, המשפט האמריקאי שהוא ללא ספק: “!She’s dying”. מה אתם יודעים, זה אפילו העיר אותי מתרדמתי.
יום טוב.
שלכם,
nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה