America the Beautiful(?)

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


עוד יומיים נותרו עד לטיסה לארץ. המזוודות נארזו, כל הקרובים יודעו, מידע חשוב לוקט על איפה שצריך להיות והיה פיגוע בנתניה. זה לא טוב. אני מתכוון לבקר בשני איזורים חשובים בארץ הקיץ: חיפה והשרון. נתניה זה בשרון. ומנסיון (גרתי שם), כשיש שם פיגוע זה מחסומים שבוע. מחסומים זה אומר לשבת באוטו לפעמים עד כמה שעות (כן, כן!) כשאתה תקוע בפקק. לפחות זה בארץ, אפשר לצאת קצת מהאוטו. אף אחד לא יתלונן.


ראיתי היום שידור חוזר של משחק מכור שהיה אתמול (אצלכם שלשום). האנשים האלה פשוט גדולים. הצחיק אותי מאוד גורי במשחק “דקה בהיסטוריה” כשאמר “בעוד אחינו הערבים צופים עלינו מן האש”. כמה שזה נכון. כשעושים שטיפת מוח, הכל עובד.


ואם כבר מדברים על שטיפת מוח, תציצו רגע בכותרת של הפוסט. זה שם של שיר שלימדו את אח שלי בסאמר סקול. איתו היו עוד שירים פטריוטים של ארה”ב, וכמובן השיר החשוב ביותר, באנר הכוכבים הנוצצים (ההמנון הדפוק שלהם). מנסים להפוך אותם כאן לאמריקאים בכל מחיר. מפחיד ביותר.


הנה קטע מידע מאוד לא חשוב: כשאתם הולכים מהבית שלי כאן לסאמר סקול של אחים שלי, אתם עוברים שני רמזורים. חוק מרפי אומר שלא משנה באיזו מהירות תלכו, ברגע שתגיעו למדרכה הרמזור הראשון יפסיק להבהב והשני יתחיל להבהב בדיוק שתגיעו אליו. ההבהוב הוא כמו “אור צהוב” פה. יש כאלה עם הבהוב ארוך שניתן לעבור בהם גם אם מהבהב, וכאלה עם הבהוב של עשר שניות. לא משנה הרמזור, תמיד תיתקעו.


כפי שכולכם יודעים, נוספו לכל הבלוגים ללא הפרו מודעות מילים של גוגל. לי אישית זה לא מפריע. תקעתי אותה בסוף הרשימות, איפה שרק אלה שרוצים להשוות כניסות נכנסים. אם הם בודקים כניסות, שיכנסו כבר ויעזרו למציאת תרופה לגידולים במוח. המודעות האלה כנראה לא עובדות ממש על עברית, כי לא זכור לי שכתבתי על רעידת אדמה באיראן, גידולים במוח, חיי הבר הקנדים ועוד כמה פרסומות מוזרות שדחפו לי.


ולסיום, הייתי שוב בבסט ביי. הגענו לשם ממש בזמן, כי כשיצאנו משם הקופאים התחילו ללכת אחד אחרי השני. בגלל הדברים שקנינו, קיבלנו המון, אבל המון קבלות בשביל ריבייט (rebate), שזה שליחת הקבלה ליצרן בשביל קבלת החזר כזה או אחר. קנינו שלושה פריטים וקיבלנו שש קבלות. הסכום יורד ממאה תשעים למאה. טיפה מוגזם.


זהו זה. מחר הכנות סופיות לטיסה. שבע עשרה שעות ישיבה על כיסא. יש!


יום טוב.


שלכם,


nadavs

9 מחשבות על “America the Beautiful(?)”

  1. קח ספרים קלילים וטיפשיים כאלה, זה טוב לטיסות.
    או "סיימון", אם בא לך לעצבן את כל המטוס.

  2. אני גרה בשרון ונכון לעכשיו אין פקקים… היו רק ביום של הפיגוע.
    מוזמן לבלוג שלי…
    ושתהיה לך שהייה נחמדה בארץ!

  3. העניין עם הרמזורים מוכר …
    הבעיה אם ארצות הברית (כאילו זאת הבעיה היחידה …)
    היא ש אין פה כבישים אנושיים כדי לעבור את הכביש צריך לבזבז את כל היום
    בדאון טאון וושינגטון מראים כמה זמן נשאר עד שהרמזור נהפך לירוק האם דבר כזה קורה אצלכם …
    טוב … אגב איפה אתה גר

    1. פה יש ספירה לאחור עד שהוא נהיה אדום בחלק מהמקומות. בכל השאר פשוט מקווים לטוב.
      nadavs

    1. בארץ – איזור השרון.
      בארה"ב – אם מסתכלים על הרשימות רואים שכתוב "השעה בבוורלי הילס". אני מקווה שזה עונה לך על השאלה.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה