Svimming

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


מצאתי עוד הוכחה לזה שפרסים הם קמצנים. אם תשימו לב טוב טוב, בכותרת הוחלפה האות w באות v. הפרסים כידוע משמיטים חצי מהאות w כך שתשמע כמו v. כי בינינו, להוריד מלא v מכל ה-w בעולם יחסוך המון דיו וכמות דיבור. אלו היו כמה שורות טפשיות על פרסים. היי, 80% מהתושבים בעיר הזאת הם פרסים.


וכמו שהכותרת אומרת, יצאתי לשחות היום. לפני כן יצאתי לחפש את הספר ש”איבדתי” (AKA הם עצלנים מדי בשביל לחפש אותו). הלכתי אל האישה עם האובר-פיגמנטציה שיושבת בחדר (ותופסת הרבה נפח) ואמרתי לה שאבד לי הספר. היא אמרה לי ללכת לחפש אותו, ובגלל שהספר היה במדף העליון הוא נמצא תוך שתי שניות. החזרתי לה את הספר, אבל אבוי. יש על הספר נזק של מים. עשרים דולר אני צריך לשלם לשמנה הזאת עכשיו.


ושתבינו, הנזק הגדול מהמים לא אומר שטבלתי את הספר בכיור. פשוט ירד גשם, והתיק נרטב. לא משהו שנעשה בכוונה. להתווכח עם אמריקאים אי אפשר כמובן, ולכן הייתי חייב ללכת הביתה להביא את העשרים דולר (היא עשתה לי “הנחה”, זה עלה רק 20 במקום 82, המחיר של הספר). יצאתי לשם בערך בשעה אחת עשרה כדי שאני אוכל ישר אחרי זה ללכת לאסוף את אחי ואחותי מהסאמר סקול שלהם. זו היתה טעות פטאלית. עמדתי שם בתור עשרים דקות בשביל שני אנשים, ואחרי זה שילמתי, קיבלתי קבלה והלכתי. הגעתי לסאמר סקול באיחור שהאחים שלי בלחץ. שמנה.


ולאחר שחזרנו, הלכנו בשעה 12:15 (בדיוק! אמריקה) לבריכה.  כמובן שהיא היתה ריקה והיו שם שישה מצילים, אבל זה לא ממש הפריע. שילמנו שני דולר כל אחד והיתה לנו בריכה חצי אולימפית לשעה שלמה. עשיתי כמה בריכות והיה נורא כיף. אולי נלך גם ביום רביעי.


אני מבקש מכם, גרמו לאייפוד שיש לי בבית להכיל את כל השירים בעולם. בעל האייפוד בבית הזה משגע אותי בשביל להכניס שירים. עכשיו יש מתקפת שירי דיסני. האימיול גוייס למשימה, אך נראה שדי נמאס לו (ולי). אויה לי, אני שונא אייפוד.


עוד שלושה ימים אני ב-LAX, והפעם למעלה. אני כבר לא יכול לחכות. שבע עשרה שעות של כיף צרוף הכולל ישיבה, הליכה לשירותים (בלי להוריד את המים, זה מפחיד) ושתייה של אוכל דרך קשית. אני עדיין לא מבין למה הדיילות מראות איפה יציאות החירום. כתוב על הדלת באותיות ענקיות “יציאת חירום”.


ידעתם שחצי מהבצפר שלי בסאמר סקול? זה פשוט מפחיד. פגשתי שם מלא אנשים שאני מכיר, ולכולם היה תיק על הגב. זה לא נורמלי. לכולם יש פה D או F לפחות במקצוע אחד? מוזר ביותר.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 34 לSvimming

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.