LAX

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!
כל המזוודות ארוזות (מלבד זו של אחותי, הי הרי בת). ארון הבגדים שלי ריק כמעט לגמרי מבגדים חמים, אפילו משחת השיניים מחכה לתורה להכנס לתוך התיק המתאים. החתול שלי אפילו נראה קצת בלחץ. הוא לא אוהב כשאנחנו נוסעים. מחר הוא יבין שהוא לא יהיה לבד בבית. מישהו נשאר איתו.
עקב הטיסה התקרבת, המחשב שלי יעבור למצב תחזוקה בסיסית שכוללת אייסיקיו, מסנג’ר ומירק. אני לא הולך לבדוק עדכונים בבלוגים בארבעה שבועות האלה. אני מפחד לדעת מה יקרה לג’ימייל המסכן שלי. בעצם אני אשאיר את הת’אנדרבירד עובד. אני לא רוצה שיקח לו שעה להוריד את כל מליוני האימיילים שיחכו לי. הו, מחשב יקר שלי, אני מקווה שתוכל להסתדר בלי רולר קוסטר טייקון לארבעה שבועות.
כמה פרטים יבשים על הטיסה: טיסה LY 105 של אל-על מלוס אנג’לס (LAX) לנתב”ג דרך טורונטו. המראה בערך בשעה 12:15 (נקווה שיהיה בזמן), נחיתה בארץ בערך בשעה ארבע (של הארץ). חמש שעות מלוס אנג’לס לטורונטו, שעה עצירה בטורונטו ו-11 שעות (בעע) של טיסה לארץ. מטוס בואינג 767 צפוף וכיף. נקווה שיהיו סרטים טובים לפחות ובלי ליצנים. לקחתי כמה ספרים לטיסה, נקווה שאני אוכל לגמור את כולם.
אז זהו זה. אני אשתדל לעדכן את הבלוג כמה שיותר מהארץ (בשביל מה יש חברים?) ולהביא לכם את החוויות מהארץ. נקווה שהן יהיו רק טובות.
אני אראה את השדה תעופה החדש ואתם לא (אם ראיתם אותו כבר התעלמו משורה זו). איזה כיף, צריך ללכת לפחות מאה מטר. זה מאוד יעיל לקצת פעילות גופנית אחרי שהתחת נהיה שטוח וכבר פיתחת אלרגיה לאוכל ולשמיכות צמר הנוראיות.
האתר של LAX נפל. איזה יופי. אתר חשוב כזה נופל. אני עוד אתבע אותם על זה.
די, זהו זה. לא כותבים יותר על הטיסה. בואו נעבור לנושא אחר, כמו הבריכה בבצפר למשל.
היום היו מלא אנשים. במקום שלושה ביום שני, היו היום תשעה או עשרה. זה חסר תקדים. המצילים התחמנים האלה הרוויחו המון כסף. עשרים דולר על שעה של השגחה על ילדים זה משכורת לא רעה.
נתראה בארץ הקודש. אי אפשר להשתטח על האדמה עכשיו. לפחות לא חוטפים את המכת חום כבר ביציאה.
יום טוב.
שלכם (עומד להשתעמם למוות),
nadavs

7 מחשבות על “LAX”

    1. אני צריך הוכחה וחתימה של נוטריון שהיית בארה"ב ואתה חושב בכנות שאין להם שכל.
      אולי נוכל לדבר מחר בחמש דקות שיש לי לפני שאני יוצא לשדה תעופה ואני אוכל לברר את העניין.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה