איום בתוצאות טובות

בוקר טוב לכולם!

אתמול, אחרי כמעט חצי שנה של ייאוש קשה, היה סוף סוף יום חיובי. בית המשפט העליון התעלה לגודל השעה והכריז שנגמרו המריחות. מיום שני, אם לא יהיו הפתעות, המימון לתלמידי ישיבות חייבי גיוס יפסק והם יקבלו צווים. כולי תקווה שצה”ל הכין מספיק מקום בבתי הכלא ומחנות הטירונים לקליטת כל החיילים החדשים. מעבר לכך, גם עובדי נתב”ג צריכים להיערך לנהירה המונית של חרדים למדינות יותר ידידותיות למובטלים חסרי כישורים לשוק התעוסקה, כמו אטלנטיס. כדאי להזדרז ולהזמין כרטיסים, המחירים עולים בחדות לקראת פסח.

ממשלת הזדון, למרבה המזל, מצליחה להיות זדונית למתנגדיה ורשלנית לתומכיה. הליכודניקים נטחנים במילואים ומשתינים עליהם בקשת עם נסיונות להסדרת פטורים, המתנחלים הפסיכיים חוטפים סנקציות עם רמזים ענקיים לעתיד של סנקציות על כל מפעל ההתנחלויות והחרדים יקבלו בקרוב צווי גיוס. אין שום דבר שהממשלה הזאת נגעה בו שלא קיבל מיד את אפקט מידאס ההפוך והפך לחרא. אין לממשלה הזאת הישג אחד להראות עבור הבוחרים שלה (חוץ מהקפאת משכנתאות בקריית שמונה). הכישלון המוחלט.

אחרי ההחלטה המשמחת אתמול יצאו מחוריהם מיטב הצייצנים החרדים וסיפרו בדמעות איך הם התכוונו לכוון את ילדיהם לשירות צבאי, אבל עכשיו יעשו דווקא וישאירו אותם בישיבות. אחרים אמרו שכדאי לברוח מהארץ כמה שיותר מהר כי ההגנה תיכף תיעלם. דרעי חסר הבושה אפילו איים בסרבנות של החיילים החרדים. רק חסר מימוש האיום של יצחק יוסף על ירידה המונית מהארץ כדי שמדפי השמפניות בישראל יתרוקנו לחלוטין. מצד שני, איך הוא יוותר על פרס ישראל לניצול ציני של משרה ציבורית? המשפחה שלו והמפלגה שהקימה מופיעות במילון תחת הערך הזה.

ולסיום, רבים התרעמו על נסיעות הזויות של שרים לחו”ל בזמן המלחמה. לי אישית אין בעיה עם זה, האנשים האלה ממילא גורמים יותר נזק כשהם מנסים לעשות משהו במשרד. הבעיה הגדולה איתם היא שהם חוזרים. אם אמסלם ישאר ביוון, רגב תישאר בסרי לנקה וביבי ישאר כלוא עם שרה ללא קשר לעולם החיצון מצבנו יהיה טוב בהרבה. חבל מאוד שממשלת ישראל משלמת להם על הנסיעות האלה ולא חוסכת חצי מהסכום על ידי כרטיסים בכיוון אחד.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “איום בתוצאות טובות”

  1. להבנתי בג”צ פסק להפסיק את מימון תלמידי הישיבות שלא התגייסו אבל לא לגייס אותם – ניתנה ארכה של חודש לנושא. לצערי אני לא חולק את השמחה שלך – לא נראה לי שיהיה פה מהפך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה