הביתה. כולם.

בוקר טוב לכולם!

זהו, זה סופי. אתמול הוכח סופית שמפלגת הליכוד לא ראויה להיות חלק מהממשלה. שום ממשלה. לא ממשלת אחדות, לא ממשלת ימין, לא ממשלה צרה, לא ממשלה רחבה, לא ממשלת חירום ולא ממשלה שבה היא רק תומכת מבחוץ. כלום. כל מי שנמצא ברשימת הליכוד לכנסת עד מקום 80 צריך להיחשב רדיואקטיבי. אסור לעשות איתם עסקים פוליטיים. מדובר בחבורת האופורטוניסטים הגדולה ביותר שנראתה כאן בשנים האחרונות, ואולי בכלל. חבורה שלמה שלכולה יחד יש פחות ביצים מלחתול המסורס שלי. חבורה שלמה שעוברת במפורש על סעיף 7א לחוק יסוד: הכנסת – פסילת רשימה או אדם על שלילת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית.

בשבת, רק לפני יומיים ונדמה שלפני חודשיים, גלנט הצליח לשדרג את מעמדו משפן גדול לשפן הקטן. הוא התייצב מול מצלמה במלוא הכריזמה וקרא לעצור את החקיקה עד אחרי יום העצמאות בגלל איומים בטחוניים. אחריו, כשהם עומדים זקופים מתחת לשטיח, פתאום התעוררו גם ביטן ואדלשטיין. מאוחר יותר הובהר שלא כולם יצביעו נגד ושהם תומכים בעצירת החקיקה מסיבות טקטיות, כלומר כי הליכוד חוטף בסקרים. כל זה החזיק עד אתמול בערב, עד הפיטורים של גלנט.

ברגע שביבי פיטר את השר היחיד שעוד איכשהו מישהו בארצות הברית חשב לתקשר איתו, זה נגמר. גלנט לא הודיע על הקמת מפלגה, לא קרא לביבי להתפטר ואמר כמה פעמים שהוא חלק מהליכוד. הוא פשוט אמר את עמדתו המקצועית בתור מי שרואה את האיומים ויודע מה מצבו האמיתי של צה”ל. בימים האחרונים התחילו ניצנים של סרבנות (אמיתית, לא מה שמוצג אצל השקרנים כסרבנות) בצבא הסדיר, וזה כבר אסון. כמובן שפיטורי גלנט לא יעזרו, אלא רק יחמירו את המצב. אין אף אחד שיקבל את התפקיד ויתפס כאמין בצבא.

בלילה, כשכבר היה ברור שהעניין אבוד, כל שטיחוני הרצפה התעוררו וגילו שהם בעצם בעד עצירת החקיקה. שיקלי, זוהר וליצנים אחרים שלא ראו אור שמש כבר יותר מדי זמן, אבל יודעים בדיוק מה ביבי אוכל לפי הריח, פתאום מחשבים מסלול מחדש. אסור להאמין לאף אחד מהם. מדובר רק בחשש שהליכוד יתפרק לחלוטין. אין פה שום דאגה לכלום מלבד הכיסא שלהם. אסור לעשות איתם עסקים, אסור לדבר איתם.

נגמרה ההזדמנות להידברות בתמורה לעצירת החקיקה. החוקים האלה צריכים להיקבר. הגיע הזמן שהכנסת תבצע את העבודה שלה ותכונן חוקה, כזאת שמסדירה סופית את המבנה המשטרי בישראל, כזאת שתגרום למתנשאים החצופים להירגע כשהם מסתכלים מלמעלה ומשתינים בקשת על מי שמאכיל אותם. רצוי שזה יתבצע לאט ובזהירות, בטח לא תוך חודשיים. אין מה לדבר עם הקואליציה הזאת על כלום. שילכו לעזאזל.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 2 להביתה. כולם.
  • motior
    27/03/2023 ב16:05

    המצב פשוט נהיה גרוע יותר מיום ליום… הפיטורים של גלנט רק הוכיחו יותר בבהירות ממה אכפת לנתניהו (מעצמו. ומיאיר) ומה לא (ביטחון לדוגמא)

    אני מחכה במתח לשמוע אם באמת יכריז על הקפאת החקיקה וחושש ממה שיאמר

    הגב
    • nadavs
      09/04/2023 ב13:52

      נראה שבסוף “הקפיא”, אבל נורא חם בחוץ ותיכף הכל יפשיר.
      nadavs

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.