מבול של שאלות

ערב טוב לכולם!

השבוע היה עמוס ומלא אירועים. ביום ראשון הבלוג חגג יום הולדת 16. זה אמנם לא דרש יותר מדי מאמץ, אבל עדיין היה אירוע חשוב לציון. ביום שני, אחרי מסע של חודש וקצת בים, הגיעה המכולה של ההורים שלי מארה”ב לארץ. במכולה היו המון רהיטים לדירה החדשה שחיכינו להם, כמו מיטה ושולחן אוכל. אמנם חיינו עם ספה נפתחת ושולחן זמני, אבל יש גבול לכמה שאפשר לסבול משינה על החלק המתנדנד של הספה. בצהריים הגיעו המובילים יחד עם אבא ואח שלי והכניסו לדירה אינסוף חפצים. במשך כמה שעות פתחנו קרטונים והרכבנו רהיטים. לאחר שהם עזבו, המשכתי לפתוח קרטונים ונאלצתי לעשות בערך עשרים סבבים של עליה וירידה במדרגות כדי להוריד הכל למטה.

ביום שלישי הגיע הזמן לחיסון השני. שעה לפני המועד נכנסתי לאוטו ונסעתי לכיוון נתניה. אחרי פקקים רבים (מחזירים את הסגר בקרוב? זה פינה את הכבישים) הצלחתי להגיע קרוב מאוד למקום, אבל אז נקלעתי להפגנה. מצד אחד, אנשי “אין מצב” או רק-לא-ביבי. מצד שני, אנשי “ימין” עם דגלי ליכוד, או רק-ביבי. מצד אחד שמעתי קריאות שאומרות שביבי צריך ללכת הביתה. מצד שני קריאות לשמאל שהוא הזבל של המדינה (או משהו כזה) להבין שהימין יהיה בשלטון עוד הרבה זמן. מכיוון שנתקעתי בין שני המחנות (שצעדו בשני צדדים שונים של הכביש כשעל הכביש עצמו עשרות שוטרים) התחלתי פשוט לצחוק על הסיטואציה. בשלב מסוים השוטרים סימנו לי להתקדם וכך הצלחתי להגיע לקופת החולים, להיכנס תוך שלוש שניות ולקבל את המנה השניה.

בשלישי בערב, אחרי החיסון, לא היו תופעות מיוחדות. הלכתי לישון עם קצת כאבים בזרוע, אבל לא משהו מיוחד. אתמול בצהריים זה התחיל להשתנות. התחילו צמרמורות וככל הנראה חום. הרגשתי שהסוף מגיע. בחמש בצהריים הגיע הגרוע מכל, המבחן בקורס אותו תרגלתי הסמסטר. אמנם לא הייתי צריך להשגיח, אבל כן הייתי צריך לענות על שאלות. והיו הרבה כאלה. בשלב מסוים המשגיחה פשוט הפנתה אותי לסטודנט אחרי סטודנט עד שהמחשב שלי נכנע ודרש הפעלה מחדש. אחרי חזרתו לחיים המשיכו השאלות עד רגע לפני סוף המבחן.

לפי השאלות, נראה שיהיה צורך בבדיקה מקלה. נראה שקצת הגזמתי בחלק מהסעיפים בשאלה שלי (אני טוען שאולי בסעיף אחד. בשני זו היתה פרשנות יתר שלהם אחרי שאמרתי להם במפורש שזה לא קורס קטנוני). שלחתי היום את המבחנים למרצה בתקווה שיבדוק את כולם ולא יבקש ממני לבדוק את השאלה שלי. בדיקת מבחנים זה כאב ראש, אבל אם לא תהיה ברירה אבדוק את החלק שלי.

ולסיום, אתמול קיבלתי קצת חדשות טובות. בערב התקבל אצלי מייל בנוגע לעבודה בסמסטר הקרוב, שם התברר שאני מקבל חזרה את הקורס שנלקח באכזריות לפני שנה. בנוסף, אתרגל בקורס עליו הייתי אחראי לפני שנה, אבל הפעם לא כמתרגל אחראי (מזל, זה כאב ראש לא נורמלי בקורס הזה). בנוסף לקורס האחרון שאני מתכנן לקחת בתואר הולך להיות סמסטר עמוס, אבל כנראה שאעמוד בזה.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “מבול של שאלות”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה