Sweet Sixteen

בוקר טוב לכולם!

לפני 16 שנים, אי שם בקליפורניה, החלטתי שהעולם כולו (כלומר כל מי שקורא בישראבלוג) צריך לדעת על הדברים החשובים שנעשים בבית ספר כלשהו בארצות הברית (בדיעבד: כלום). מי היה מאמין שגם 16 שנים אחר כך אמשיך לכתוב בפורמט דומה (אם כי בתדירות נמוכה משמעותית) והפעם על מה קורה בטכניון, בירושלים ואי שם במרכז (מניח שעוד 16 שנים אוכל להגיע שבדיעבד, כלום). ממש כמו שכתבתי בפעם הקודמת, גם הפעם יום ההולדת לבלוג נערך בצל בחירות לכנסת. מאז שהבלוג הזה נוסד, הוא חגג ימי הולדת קצת לפני או קצת אחרי שבע מערכות בחירות לכנסת, במקום הצפי הנורמלי לארבע, אולי חמש. אולי השנה הבאה תרגיע קצת את הסטטיסטיקה הזאת.

וקצת מספירת המילים המסורתית: הפוסט הקצר ביותר היה (וכנראה יהיה לנצח) הפוסט הראשון. הארוך ביותר הוא זה שפירט את תעמולת הבחירות לפני בחירות אפריל 2019, וזאת בפער מרשים של יותר מ-1000 מילים מהמקום השני. גם השיא הזה צפוי להישמר מכיוון שגם הפעם הוגשו פחות רשימות מאז (אבל מספר די קרוב). מספר התגובות הרב ביותר עדיין שייך לפוסט על המחאה החברתית ועם הפופולריות האדירה של הבלוג הזה, אני לא רואה איך השיא הזה ישבר בקרוב.

מספר הקוראים נשאר יציב בשנה החולפת, עם מספר די קטן וצנוע של אנשים שקוראים כאן באופן קבוע. מכיוון שאני לא מקדם את הבלוג הזה באופן אקטיבי והוא לא מחובר למערכת ההפצה של ישראבלוג (שחזר בינתיים לחיים וכרגע חי על מכונת הנשמה), לא אמורה להיות התפרצות של קוראים.

תודה רבה לכל הקוראים והמגיבים לאורך השנים. בלוג אישי שמחזיק כ”כ הרבה זמן הוא לא מחזה נפוץ. קוראים ומגיבים לבלוג שמחזיק כ”כ הרבה זמן הם נדירים עוד יותר.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

6 מחשבות על “Sweet Sixteen”

    1. האתר לא מאוחסן על wordpress.com, בגלל זה אי אפשר להיכנס מהיוזרים האלה. זה אחסון עצמאי.
      nadavs

  1. ניסיתי להגיב כמה וכמה וכמה וכמה פעמים אבל התגובות אף פעם לא מתפרסמות. יש לי הרגשה שזו לפחות חלק מהסיבה למיעוט התגובות בבלוג

    1. כן, יש פה תקלה מוזרה שעוד לא הבנתי ממה היא נובעת. אני משתדל לוודא שאפשר להגיב תמיד, אבל לפעמים מקבל תלונות שאי אפשר להגיב…
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה