מתעצלים ובוכים

ערב טוב לכולם!

המבחנים בטכניון מתקיימים כרגע במלוא המרץ. אחד מהם, זה שבו החלפתי את המתרגלת עקב יציאה לחופשת לידה, התקיים השבוע. סידרתי את העניינים הלוגיסטיים, העליתי את השאלות למערכת של הטכניון ובדקתי שהכל עובד. בשעה המתאימה הסטודנטים נכנסו לכיתות המבחן הוירטואליות והמבחן התחיל. במשך זמן המבחן ענינו על אינספור שאלות ובסופו של דבר המבחן נגמר ועברנו לניתוח הציונים.

ראשית, היה צורך לבדוק מי הגיש שיעורי בית. לאחר מכן היה צורך לשקלל את ציון המבחן ולשלוח למרצה. בסופו של דבר, אחרי תהליך חשיבה מעמיק (“תן לכולם עוד חמש נקודות למבחן”), פורסמו הציונים לסטודנטים כבר ביום המבחן. אחרי תיקון טעות שלי בחישוב ציון שיעורי הבית עלו הציונים הנכונים וחשבתי שבזה נגמר הסיפור. עם זאת, מהר מאוד הסתבר שכאב הראש מהקורס הזה דומה לזה של אותו קורס מהסמסטר הקודם. סטודנטים שלא הגישו שיעורי בית מתלוננים שאין ציון, נציג סטודנטים שמתלונן על ציונים נמוכים (בגלל מגפה של פעם במאה שנה) וסטודנטים שמתלוננים על האקראיות של בדיקה אקראית.

לשמחתי הרבה, מי שמתעסק בכל כאבי הראש האלה הוא המרצה. הסטודנטים רבים איתו ולא איתי, כך שאני רק קורא את המיילים שהוא מתעקש להעביר לי ומתעצבן בשקט בבית. המרצה הזה די ותיק בטכניון, כך שהם יכולים להתווכח איתו עד אינסוף. הוא לא מראה סימני שבירה. לי, כמובן, זה לא משנה. שיתווכחו איתו עד קץ הימים. התפקיד שלי למועד א’ יגמר בשבוע הבא, כשאעביר למרצה רשימה סופית של ציוני שיעורי הבית, ומועד ב’ עוד רחוק.

בשבוע הבא יתקיים המבחן בקורס אותו תרגלתי הסמסטר. הסטודנטים בפקולטה שלי פחות בכיינים מאלה שאותם תרגלתי בסמסטר הקודם ואותם בחנתי השבוע, כך שצפוי כאב ראש קטן יותר. אמנם אנחנו עונים על שאלות בזום פנים אל פנים, אבל אמורות להיות פחות שאלות ופחות תלונות אחרי פרסום הציונים (כי אין שיעורי בית, רק מבחן), כך שיהיה לי שקט להרבה מאוד זמן עד למועד ב’ אי שם רגע לפני פסח.

בנוגע לעבודה בבחירות הסיכוי ירד כמעט לאפס (לא שהיה גבוה במיוחד קודם) עם תשובת ועדת הבחירות למייל (אחרי כמעט חודש). עם זאת, יש להם מחסור קשה מאוד בעובדים. כל כך קשה, עד שפתחו שוב את ההרשמה לתפקיד (באופן תקדימי אם אני מבין נכון). להערכתי אם בהרשמה הראשונית הגיעו לפחות מחצי מהאנשים הדרושים, בהרשמה הזאת לא יצליחו למלא את המכסה. עדיין לא אוכל לעבוד ללא שינוי החוק או התעלמות בוטה שלהם ממנו, אבל עם תוצאות הבחירות המסתמנות (ניצחון מרשים לביבי וכהונה יחסית ארוכה), אוכל לבצע את התפקיד בפעם הבאה.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “מתעצלים ובוכים”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה