דרושה עזרה

לילה טוב לכולם!


שנת 2014 מסתיימת עוד פחות משעתיים ובינתיים עם ישראל כולו מתכונן לשתות יותר מדי ולספור לאחור לקראת חצות בעוד משטרת ישראל מתכוננת לתפוס את כל אלה ששתו ומנסים לנהוג. מנסיוני האישי, אי אפשר לנהוג יותר מחמישה מטרים בלי לדבר עם שוטר ואני די בטוח שמאז הפעם האחרונה שיצא לי להגיע למסיבת סוף שנה הנוכחות המשטרתית רק התגברה. למזלנו הרב מדובר ביום רביעי, כך שהאוטובוסים עובדים ונוכל לחסוך, בתקווה, כותרות אדומות בעיתונים של מחר.


טוב, אולי אני קצת מגזים. היום התקיימו הפריימריז בליכוד ואני בטוח שבעיתון האובייקטיבי ידיעות אחרונות יציגו את נצחונו הודאי של נתניהו באותיות אדומות וקשות על כך ששנוא נפשם נבחר לעמוד בראש הליכוד ובסבירות גבוהה מדי לעמוד בראש הממשלה הבאה. החדשות האמיתיות יהיו לגבי הזוכים במיקומים הגבוהים ברשימה, אחת מהן תהיה ככל הנראה האישה שגורמת ללימור לבנת להיראות שפויה, מירי רגב. נתניהו ככל הנראה ידפוק את הראש כשיוודעו לו התוצאות, אבל אני מקווה מאוד שאנחנו לא נדפוק את הראש כשהאנשים האלה יתמנו לשרים.


בנוסף, כמדי פריימריז, הכותרת למחר כבר מוכנה. ברגע שיוודעו התוצאות הסופיות, הכותרת הראשית תהיה בנוגע לכך שהליכוד שבר ימינה. ככל הנראה הרשימה תהיה זהה לחלוטין מבחינת האנשים (והעובדה שלימור לבנת לא מתמודדת לא הופכת את הרשימה ליותר ימנית או קיצונית. להיפך), אבל שום דבר מעולם לא עצר את עיתונאי ישראל לפרסם את האמת שלהם. על מנת לאזן מעט את התמונה, בישראל היום ודאי יודיעו שנבחרה הרשימה הטובה ביותר שהתמודדה בליכוד מאז ומעולם. ככה זה בעיתונות אובייקטיבית.


בינתיים במפלגות החרדיות (הספרדיות, ביהדות התורה הרשימה מסודרת למאה השנים הבאות) חגיגה. מישהו מדליף קלטות של עובדיה יוסף משמיץ את דרעי, ישי מאיים שיש לו קלטות יותר חמורות ודרעי פוטר את משלמי המיסים מהצורך לשלם לו שלוש משכורות. אחרי המהומה וההצגה הנהדרת שנתן דרעי, אני חושב שזה המקום לקרוא לאזרחי ישראל לעזור לדרעי לקיים את הבטחתו למשפחה ולהשאיר אותו מחוץ לכנסת העשרים.


זהו זה לשנה הזו. כפי שודאי שמתם לב, הפעם אין פוסט שמציג את האירועים שהיו. זה כבר לא מעניין, ומי שרוצה לדעת מה קרה פה בשנה האחרונה מוזמן להסתכל בארכיון המרשים שצמח פה (עוד מעט עשר שנים). מבחינתי זו לא היתה שנה מעניינת במיוחד ולמרות נסיונותי הקלים להתקרב לשוק העבודה עדיין לא הצלחתי להגיע אליו. הכניסה ככל הנראה תהיה בשנה הקרובה, אולי אפילו בחודשים הקרובים.


אבל מכיוון שאין הסתכלות לעבר, אעיז ואתן ניחושים לעתיד. זה, לדעתי, הרבה יותר מעניין.



 


הניחוש הראשון – חברות התעופה המלזיות יסבלו קשות השנה. שלושה מטוסים שנופלים או נעלמים בשנה אחת זה די מוגזם.



הניחוש השני – תוצאות הבחירות:



האנרגיה – 27



הבית היהודי – 20



הליכוד – 18



לפיד הלבן – 14



לפיד החברתי – 12



ערבים – 12



יהדות התורה – 8



מרצ – 5



ליברמן – 4



ש”ס, ש”ס ב’ וכל השאר – אפס.



ראש הממשלה הבא: חד הקרן שיגרום לתוצאות האלה להתממש.


וכדי לעמוד בחוקי הבחירות: הסקר נערך בקרב אדם אחד מעל גיל 18 במגזר היהודי. טעות דגימה מירבית: 100%.



שתהיה לנו שנה נהדרת.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

1 מחשבות על “דרושה עזרה”

  1. שמתה לב שהחלטתה על שינוי במדיניות בגיל 24?
    מזל טוב!
    היתבגרתה!

    נ.ב
    מוות למועצה להוצאת האה"וי מיחוץ לחוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה