החוליה החסרה

ערב טוב לכולם!


אחת הטענות שמשמיעים מטיפים דתיים נגד האבולוציה היא החוסר בחוליות מקשרות. לטענתם, איבר כל כך מושלם כמו העין לא יכול להתקיים ללא אחד מחלקיו, ואותו דבר נוגע גם לאדם עצמו, שלא יכול להתקיים ללא אחד מאיבריו החיוניים. נגד הטענה הזאת (שכמובן מלווה תמיד במסקנה הבלתי נמנעת: אלוהים ברא הכל) יש המון הוכחות (יש המון עיניים לא מושלמות אצל מגוון רחב של בעלי חיים) אבל אתמול נמצאה ההוכחה המנצחת לאבולוציה. נמצאה החוליה החסרה. נמצא בן אדם בלי מוח.


מדובר כמובן בסגן רס”ר הבסיס, שמוכיח פעם אחר פעם שהוא גם חסר מוח וגם חסר עמוד שדרה ובכך מספק הצצה נדירה לזן מיוחד של אנשים שנקרא הומו סאפיאנס מטומטמוס, זן שנוטה להתרבות הרבה יותר מהר מבני האדם הרגילים. הצבא, בחוכמה רבה, מעסיק כמויות ענקיות של הזן הזה, שמאמין שהתעסקות אינסופית בניירת ותיקון מכשירים שעבר זמנם בשנות החמישים תמורת משכורת לא משהו הם פסגת השאיפות של כל בן אדם בעולם. הבעיה מתחילה בכוח הרב מדי שניתן לאותם אנשים.


כן, אתמול נהנתי עם קצת עבודות רס”ר עם החכם באדם, סגן רס”ר הבסיס. באופן מפתיע, הדרישות שלו לא היו בלתי אפשריות כמו לסחוב שולחן על שמונים קילו, אלא יותר בכיוון של לשטוף מאבק איזורים שמושכים אבק כמו מגנט. אחרי שבזבזנו מים בכמויות אדירות (כדי לעזור למטבח לבזבז עוד יותר), המקום נראה בדיוק אותו דבר כמו לפני השטיפה, רק רטוב. אבל כידוע, בצה”ל רטוב זה נקי ושעה לאחר שסיימנו את עבודת הקודש הזו עברנו לעבודה חשובה לא פחות שכללה הרבה שטויות לא חשובות אחרות.


מלבד התורנות המיותרת הזו, השבוע היה די רגוע. לא היתה עבודה משמעותית (המשפט הזה נכון ב-85% מימי השנה) מלבד כמה ויכוחים מקצועיים עם כמה קצינים שבטוחים שהארונות שיש להם על הכתפיים מעניקים להם ידע אינסופי בכל תחום. ביום ראשון אני אשתמש בנשק האולטמטיבי: קצינים אחרים (שמבינים במקצוע) שיכולים לדבר בשפה המשותפת שלהם כדי להסביר אחד לשני למה הם טועים.


אם שמתם לב ללוח השנה, בוודאי הבחנתם שהיום יום רביעי, יום שאותו אני מבלה בדרך כלל בהכנות למסדר של יום חמישי. היום אני בבית מסיבה אחת: מחר אני חוזר לבסיס כדי לקרוא ספרים ולראות סרטים בשבת, ותוך כדי כך להיות כוננות לתמיכה טכנית (“תכבה את המכשיר. עכשיו תדליק אותו”). אני מקווה שלפחות הבריכה תהיה פתוחה והאוכל בשישי בערב יהיה בצורה של אוכל.


נתראה בשבוע הבא, שבוע לפני האירוע השני בחשיבותו בשירות הצבאי של כל אחד.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה