מתכונת בהעתקה מספרים

ערב טוב לכולם!


בעוד שלושה ימים, כמו שיודעים… בעצם אף אחד לא יודע, יתקיים יום כיף לתלמידים שנגזר עליהם לעשות שוב בגרות בהעתקת סיכומים. מכיוון שאני לא הייתי בארץ בכיתה י’ לא יצא לי להיבחן על הזכרון שלי בשנים 1870 עד 1939, ונוצר מצב שחסרות לי יחידות לבזבוז הנייר והדיו שנקרא תעודת בגרות. כך יצא שהיום עשיתי את המתכונת בהעתקת סיכומים א’.


המבחן התקיים בצורה הזו: הלכתי לחדר מורים, קיבלתי את המבחן והלכתי לספריה לעשות אותו. בספריה לא היה אף אחד. הייתי יכול לעשות את המבחן עם ספר פתוח ולהעתיק את כל התשובות (ובטח גם אז לא לקבל מאה כי יצאו לי רק מאתיים עמודים ובספר יש מאתיים שישים). משום מה יצאו לי שישה וחצי עמודים על מלחמת העולם הראשונה, הצהרת בלפור, בניית הבית הלאומי בשנות ה-20 וה-30 והיהודים בארצות האיסלאם בשנות הכיבוש הקולוניאלי (נשמע מרתק, נכון?). מעולם לא כתבתי שישה וחצי עמודים תשובות למבחן, אפילו לא בהיסטוריה שנה שעברה. יכול להיות שזה מסביר את הציון המדהים בבגרות.


ביום רביעי אני אדע כמה יצא ובשתיים וחצי אלך לאיזה חדר שיארגנו לי (מעניין אם שוב בספרייה) ואענה על אותן שאלות רק בדפים של משרד החינוך. יהיה מרתק.


ובנושא אחר, בשקט בשקט, בלי שאף אחד שם לב, חזר לעבוד משרד הדתות. זה לא שאני מתנגד למשרדי ממשלה, הבעיה שלי היא יותר עם המטרה של המשרד הזה. אני לא חושב שהצדיקים המתים צריכים משרד שידאג לקברים שלהם, כבר יש מלא אנשים שבאים להגיד להם שלום כל יום ובדרך גם מנקים להם את הקבר עם הבגדים. אני גם לא מתנגד לזה שהרב עובדיה יקבל עוד כסף (כל עוד אני לא משלם אותו). לכל אדם הזכות להתפרנס בכל דרך חוקית שירצה. אני מתנגד לעירוב הנוראי שנעשה כאן בין הדת למדינה ע”י משרד שלא עושה כלום, מעביר כסף למי שלא צריך אותו ומונע קידמה. אמנם זה לא בדיוק מעניין אף אחד, אבל יש ניצולי שואה וקשישים שאין להם מה לאכול. שמעתי שזו מצווה גדולה לעזור ליהודי, אז אולי כדאי לסגור את המשרד המיותר הזה ולהשתמש בתקציב שלו לדברים יותר מועילים.


ולסיום, לאחר עיון מעמיק בסטטיסטיקות התברר שחיפוש המילה טסט בוואלה מציגה את הבלוג בעמוד הראשון והפוסט שמופיע שם הוא על הטסט האחרון. לפחות זה מעודד אנשים שאפשר, אחרי הכל, לעבור איכשהו טסט בארץ.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

9 מחשבות על “מתכונת בהעתקה מספרים”

  1. בהצלחה בבגרויות!!!   😉
    ואני נגד שבובדיה תקבל עוד כסף. להפך-היא קיבלה יותר מידי בשביל לחיות 5 פעמים עד 120-הגיע הזמן שהיא תחזיר.

    1. תודה רבה!
      מצידי שכל הפראיירים שרוצים לתת לרב עובדיה יתנו לו. רק שהכסף לא יבוא ממני, כי אני ממש לא רוצה לתת לו אפילו אגורה.
      לא נראה לי שהרב יחזיר משהו. העיקרון של הדת הוא כמובן לתת לרב כסף עכשיו כדי להינות בגן עדן אחר כך. 😉
      nadavs

  2. לי בכלל אין מתכונת.
    למזלי, גם בגילי אין לי מגן, אבל לאלה שיש להם בבצפר שלי זאת תהיה בעיה.
    ככה זה כשהמורה המקורית שלנו מביאה לעולם את עילאי החמוד שלה.
    לחלק ב’ של זה ולאזרחות, הביאו לנו מורה שלא יודעת ללמד כמחליפה לאותה אמא טרייה, עכשיו אחרי שהיא עזבה, לא ברור לי איך נוכל לגשת כראוי לבגרויות האלה, אני בכל מקרה לומדת לבד עם ספרי יואל גבע.

    1. גם אצלינו המורה לאזרחות לא היתה בגלל חופשת לידה, אבל אצלה זה היה בתחילת השנה ולשמחתי היא חזרה והחליפה את אדון השעמום.
      מסתבר שגם אני למדתי מהספר של יואל גבע. נראה ביום רביעי מה הוא שווה.
      nadavs

      1. זהו שעילאי הקטן של המורה שלי רק בן שבועיים, ועוד חודשיים המחנכת שלי צריכה ללדת בת אז גם בחיבטר נהיה לבד..
         
        בהצלחההה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה