Misunderestimate

ערב טוב לכולם!


בשעה טובה, לאחר שבע ומשהו שנים בבית הלבן, הגיע ממציא המילה misunderestimated לביקור בארץ הקודש. כולם כמובן מדברים רק על זה – אחרי הכל מדובר באדם שאף אחד לא יודע למה הוא נשיא ארצות הברית (ואלה שכן יודעים ואחראים לכך שוקלים לבצע צניחה חופשית בלי מצנח).


אחרי נחיתת אייר פורס 1, המטוס הנשיאותי, הובילו אותו פקחי הטיסה של נתב”ג בסלאלום אחד גדול כמו שהם עושים לכל המטוסים. לאחר מכן בדק השירות החשאי את סביבת המטוס ואפילו את המדרגות שאיתן ירד הגאון אל האדמה הקדושה. שם קיבלו אותו פרס ואולמרט שהלכו איתו בדיוק שני מטרים לפני שנעצרו לשמוע את ההמנון האמריקאי (עם זיופים קשים). לאחר מכן הוא לחץ ידיים לכל אדם שהוא ראה, וברח בהליקופטר. הוא גם נאלץ לסבול ילדים ששרים ורוקדים מולו בבית הנשיא בעוד הוא עומד ורוצה לאכול, וזה עוד כלום לעומת פרס שחיכה לו בחוץ חצי שעה.


עכשיו הוא נפגש עם אולמרט, מחר יש לו כמה עניינים ברמאללה (כמו לשגע את אנשי הביטחון שלו) וביום שישי הוא נפגש גם עם טוני בלייר (מה הוא עושה כאן?) וחוזר הביתה. זה מספיק, הוא גם רוצה לשחק קצת גולף.


מלבד הגעת הגאון האמריקאי, קרה היום עוד מקרה ראוי לציון. הרכבת הגיעה לתחנת בית יהושע בשעה 8:59, ובלוח הזמנים כתוב שהיא צריכה להגיע בשעה 8:59. מנהל התחנה עדיין בהלם.


לפני שבועיים בערך נערך אצלינו בכיתה מבחן באזרחות, זה שכולם יצאו ממנו עצבניים על המורה שלא נותנת סיכומים באינטרנט. מסתבר שהיתה להם סיבה לזה. בשבת דיווחה לי מישהי מהכיתה על ציונים יוצאים מן הכלל שהיא שמעה עליהם בכיתה, חלקם רואים את השישים מלמטה. אני כבר התחלתי לחשוב איך אני מסביר את זה שקיבלתי שישים אחרי שאמרתי שידעתי את החומר.


הסתבר שאני לא צריך להסביר שישים, אלא שמונים וחמש. הח”ח (חבורת חרשניות) של הכיתה היו בהלם – מקצוע הומני שהן לא מקבלות בו לפחות שמונים. זה נתן להן עוד לגיטימציה להגיד כמה שהמורה גרועה. באמת חבל שגרמו להן להיתקע על “סיכומים מהאינטרנט” בתור יכולת הלמידה היחידה למבחנים.


ולסיום, סוף סוף חזרה ארץ נהדרת לעונה החמישית שלה עם פרק פתיחה (ובמיוחד קטע פתיחה) טוב מאוד. חבל שלא מפנימים חלק מהמסרים שלהם שם, שחלקם די ברורים (ולעיתים קצת מפחידים, כמו פרק הסיום המצויין של העונה הרביעית). זה היה יכול לפתור כמה בעיות.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

7 מחשבות על “Misunderestimate”

  1. אולי תצטרף ליוזמה שלי? בתור ירושלמי משועמם אני מנסה לגייס אנשים שיסכימו לזנק על בוש. תאר לך כמה פיקנטיות זה יוסיף לביקור…   😉

      1. עוקפים בחשאיות…
        מה הבעיה בכלל? כך רכבת והיא תביא אותך למקום בדיוק בזמן? שום שירות לא יוכל לעצור אותה מכזה הישג…   😉

          1. בושבוש… מתוק שכזה… תן לו ליהנות מהחיים. איזה עצוב היה כשהוא אמר שהוא "מרגיש בודד ובוכה הרבה"? עכשיו יש לו הרבה אנשים להתחיל איתם… מה, לא ניתן לו לאחר למטרה כזו נעלה?   😉

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה