הדג לא מסריח רק מהראש

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


היום, כמיטב ימי חמישי, לא היה אף אחד בבית כשחזרתי. העובדה הזאת משאירה לי שתי ברירות: להכין לעצמי אוכל או לחכות עד ארבע וחצי. האפשרות הראשונה קורצת לי יותר. היום התנסיתי במשהו חדש: המבורגרים. לא שהמושג המבורגר חדש לי, פשוט אף פעם לא הכנתי כזה. אני חייב להגיד שיצא מצויין. ואם כבר מדברים על אוכל, אתמול, בעקבות המבחן בביולוגיה שרק התחיל בהפסקה, לא אכלתי צהריים בבצפר. אבל כשחזרתי הביתה, גיליתי שפלשו לי לאוכל. עשרות נמלים פקדו אותו. בצער רב השלכתי אותו לפח, וחיכיתי עד ארבע וחצי. דרך נורא סימפטית לאכול ארוחת צהריים.


ועכשיו למה שקרה במקום ההוא שלא אכלתי בו ארוחת צהריים כבר יומיים שלמים: הבצפר.


במחשבים ניצחתי בסוליטייר, קראתי כתבות בנענע, מעריב, ווינט ואפילו כמה בוואלה. גיליתי שחסמו את bash.org אבל qdb.us עדיין פתוח, והתבקשתי לחשוב על פרוייקט לסוף השנה. המורה גם שאל איך היה במבחן, אבל לא התעמק יותר מדי. אחלה שיעור, ללא ספק. השיעור מחשבים החופשי הראשון אי פעם. חבל שהבצפר חוסם חצי מהאינטרנט, אבל אפשר בהחלט להסתדר עם החצי השני (כל עוד הם לא יחליטו שוב לחסום את נענע).


בחנ”ג עשינו את הספורט העתיק ביותר: ריצה. חמש הקפות, שלושים כפיפות בטן וחמש עשרה שכיבות סמיכה. לא משהו חדש. אחרי הריצה בררתי אם אני צריך להשלים ריצה על השיעור שהחסרתי ביום שלישי. בגלל שהחיסור היה למטרה טובה (כמו מבחן איי פי), אני לא צריך להשלים שום דבר. ולמי שלא יודע, השלמה זה שש הקפות בשבע בבוקר. ניצלתי. לפחות יש טיפה הגיון במערכת. טיפה.


במתמטיקה קיבלתי 102 במבחן. אמנם היו מאה ושש נקודות, אבל הגיע לי לאבד את הארבע שאיבדתי. הטעות הראשונה היתה לראות 5 במקום 3 במחשבון. קורה. הטעות השניה היתה חמורה הרבה יותר, והיא כבר כללה חיסור לא נכון שהוביל לתוצאה לא נכונה בעליל. אני מודה, זו היתה טעות נוראית. וגם איומה. טעות שלא תיעשה. אבל לא נורא. עדיין תרמתי להעלאת הממוצע, שהיה נמוך מהצפוי. בשיעור עצמו למדנו על הוכחות בטריגונומטריה. זה די נחמד, וגם נידבתי את המבטא הכי אמריקאי שלי כדי להסביר משהו בכיתה. מהיום – לא מעבירים דפים אחורה. לפחות לא ניסיתי להעלות שום דבר בריבוע.


בביולוגיה עשינו ניסויים בדגים. חיים ומתים. בדג המת היינו אמורים לדחוף סיכה לנחיריים ולראות לאן זה מוביל. זה שניסה לפני לא עשה עבודה טובה, וחורר את הדג שלא לצורך. כשאני הכנסתי את המחט דרך שם, זה יצר לחץ בעין של הדג וגרם לא להשפריץ מים. האנשים מסביב נכנסו לפאניקה והתחילו לעשות לעצמם סניטציה כאילו הם נגעו בעוף עם שפעת. אחרי מחקר הדגים המעמיק עשיתי את המבחן, שהיה קל מאוד וכלל את המילה centipede. תיזהרו מאלה, הם ארסיים.


באנגלית עשינו מבחן ראוי לשבח. הוא היה הוגן. למדנו (כמעט) כל מה שהיה שם, שזה הישג מדהים. הייתרון שלו היה שהיו בו שמונים שאלות, ככה שאפשר לפשל בכמה ועדיין לא לפשל בגדול. זהו זה. מקבת’ מת, יחי המלך החדש. תקוות גדולות זה שם הספר, וגם מה שהיא תולה בנו.


בספרדית היה שיעור חופשי. של שעה וחצי. גם קיבלנו את המבחן (יצא לי 100%) וגילינו שהמורה לא משהו בחיבור. יצא לה שעשר ועוד עשר ועוד שלושים זה ארבעים וחמש. אבל אפשר לסלוח לה על מקרים כאלה, לא כולם יודעים לחבר עשיריות בראש. זה קשה מאוד. זה בערך מה שהיה בשיעור. שוב, לא הרבה.


זהו זה לבצפר. עוד ארבע שבועות אני ניגש לטסט. רק ארבעה. נראה מה יהיה.


והמשפט האמריקאי: “It scares me to death”. המורה שמה את הטפסי מבחן שלנו בספר שלה, האשימה חצי כיתה בזה שלקחו לה את זה, מצאה תירוץ חדש למנוע מאנשים ללכת לשירותים וכשהיא מצאה אותם היא אמרה שהיא נורא נבהלה. זה היה כ”כ מצחיק, בעיקר בגלל שהיא ישר התקיפה את כל הכיתה. ממש לא יפה מצידה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה