כבר לא רואים כוכבים

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!
סיימנו עם זה! אין את זה יותר עד השנה הבאה! שדרתי את מבחני הסטאר של אלפיים ושש. אני יכול להיות מרוצה. עשיתי מבחנים שאנשים כתבו מרוב שעמום ועוד החליטו לתת אותם לתלמידים בתיכון. אתמול היו המבחנים במדעי החיים (“כמה אתם טובים בלדעת מילים כמו tundra?”) ובהיסטוריה (“האם המורה להיסטוריה לימד אתכם מי רץ לראשות רוסיה נגד סטאלין?”). היום היה המבחן בביולוגיה (“מה יותר גרוע: סרגל שחסר בו הס”מ הראשון או מאזניים שסוטים בשתי מאיות הגרם?”). המבחנים היו כ”כ מטומטמים ששקלתי לצרוח ולצאת מהחדר, אבל וויתרתי. זהו זה. עכשיו יש להם רק כמה מאות אלפים של מבחנים כאלה לבדוק, וישר צריך לעבור למבחנים לשנה הבאה. אחרי הכל, אנחנו צריכים לדעת מה אנחנו זוכרים מלפני ארבע שנים.


חוץ מהמבחנים האלה שהדבר הכי חיובי בהם היה זה שהם עשויים מנייר ממוחזר, היו דברים קצת יותר מעניינים בבצפר.


במחשבים הייתי עסוק בלבדוק מבחני דוגמה של AP ולקרוא על הפיינל פור. חוץ מזה, כשחזרתי הביתה, התמקדתי בהיפים, מקור הטעויות הגדול ביותר שלי במבחנים האלה (אחרי חוסר תשומת לב לנתונים בשאלה). זהו זה. תשאלו איזה שאלה שאתם רוצים על היפים במחשבים (לא, לא כאלה שמחבקים עצים), ואני אענה לכם. עכשיו אני רק צריך להתמקד בממש לקרוא את כל הנתונים, כי יש הבדל עצום בין מפה שמיושמת ע”י עצים בינאריים (הערכים מסודרים בסדר אלפבתי) לבין מפה שמיושמת ע”י טבלת האש (הערכים מסודרים לפי איך שהם נכנסו לטבלה, אבל הכנסה ושליפה של נתונים מתבצעת בזמן קצר מאוד). זהו זה, ביום שלישי אני עושה סוף סוף את המבחן הזה. שעה ורבע למבחן של חמישים דקות. אבל אין תלונות בצד הזה. זה נותן לי זמן לבדוק אם שוב לא קראתי שצריך לסדר את השמות לפי ה-ABC.


בחנ”ג שוב שיחקנו סופטבול. אני ממש מתחיל להתגעגע להרמת משקולות. פחות מסובך ויותר פרודקטיבי. רק עוד שבעה שבועות. אני אחזיק מעמד. אני רק מקווה שהמבחן לא יהיה על “האם אתה יכול לחבוט רחוק בכדור?”. זו עלולה להיות בעיה.


במתמטיקה אני התמקדתי בלעבור שוב על המבחני דוגמה של ה-AP בעוד האחרים מנסים להבין גרפים של סינוס וקוסינוס. המבחן ביום שלישי, מה שאומר שאנשים נורא מתעצבנים עלי כי אני עושה את המבחן בשיעור השביעי, בשיעור אחרי הבצפר. בגלל זה לא יהיו להם תשובות חמות מהתנור של המבחן (לא שאני נותן את השאלות, אבל יש לקרציות האלה מקורות אחרים שאי אפשר להתכחש להם).


בביולוגיה התחלנו ללמוד על בעלי חוליות. היה ממש מדהים, במיוחד החלק עם הדגים חסרי הלסת. אחרי זה עוד היינו צריכים לראות סרט על כל מיני דברים שונים ומשונים. ביום שני יש עבודה להגיש, ככה שצריך לשבת ביום ראשון ולעשות אותה. צריך גם למצוא עשרה אתרים, כי אם אני אביא הכל מאותו אתר זה לא יהיה ממש חכם.


באנגלית היה רק מבחן במקבת’. היה מבחן די קל, אני חושב. ביום שני או שלישי אני מציג את הבוק ריפורט שלי, ככה שכדאי שאני אתחיל לעבוד על הכרטיסיות שלי ואלמד את השאלות בראיון. תמיד אפשר לסמוך על השניים הראשונים שלא יגיעו.


בספרדית המשכנו עם השטויות של החורף ולמדנו על שמות גוף שמחליפים שמות עצם במשפט. האנשים שם הסתבכו בזה, וכל שם עצם הפך ל-lo, למרות שלא כולם היו ביחיד (ולא כולם היו בזכר). המבחן המיועד יהיה ביום שלישי, היום שבו יש מבחן במחשבים, ביולוגיה, ספרדית ומתמטיקה. מדהים איך ששמו אותם ברמת קושי יורדת. נראה אם בכלל יהיה מבחן בביולוגיה, האיי פי הזה די נתקע שם באמצע.


זהו זה למבחני הסטאר ולשבוע 33 של הבצפר. כבר מריחים את הסוף.


והמשפט האמריקאי: “Have fun”. למורה כבר נמאס להקריא לנו את ההוראות, אז הוא פשוט נתן לנו לעשות את המבחן בשקט.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה