רואים כוכבים

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


מבחני הסטאר נחתו עלינו אתמול והביאו איתם כל מיני שאלות מרתקות בסגנון “מה הטון של המשפט הזה?”. כמובן שלאף אחד אין מושג מה זה טון של משפט, אבל תמיד מעניין לנסות את השאלות האלה. היום המבחן הביא איתו שאלות כמו “מה הסטיית תקן של המספרים האלה?”. בהחלט לא משהו שעשוי לעניין מישהו, אבל זה מה שיש. שנה הבאה זו הפעם האחרונה שעושים את הזוועה הזאת. מחר יש מבחן במדעי החיים וביום שישי מבחן בביולוגיה. מדהים. חוץ מהמבחנים, גיליתי גם שמבחן האייפי במחשבים יהיה בשני במאי. טוב לדעת באמת.


ועכשיו למה שקרה אחרי המבחנים הדביליים האלה, בבצפר.


במחשבים הצלחתי לנצח בסוליטייר סוף סוף, אחרי האכזבה של יום שני. גם בדקתי את המבחן דוגמה האחרון שעשיתי, ושוב עשיתי תשע טעויות, כמה מהן היו בגלל חוסר תשומת לב מוחלט. אני חייב לזכור לשים לב לכל הדברים במבחן ולקרוא כל מילה. אני גם צריך להבין איך בדיוק עושים היפים מתורים עם עדיפויות, ומה לעזאזל ההבדל בין TreeMap ל-HashMap. אני רק יודע שהאש מאפ יותר יעיל, והמפה עם העצים מתעסקת גם בלוגריתמים.


בחנ”ג עשינו את הבלתי יאומן ורצנו. למרות שהיו עננים, היה חום אימים בחוץ, כמעט כמו יום שמש רגיל. זה היה פשוט נורא. מחר נשחק עוד קצת סופטבול. אני אקח את המקום האחורי שאני כ”כ אוהב, ואם יגיע תורי לחבוט, הכדור שוב ימצא את הדשא. לא נשאר עוד הרבה מהמשחק הזה, אז צריך לנצל את זה עד הסוף.


במתמטיקה היה שיעור חזרה למבחן. אנשים שאלו שאלות על גרפים, המורה הסביר בעדינות, כי בסופו של דבר זו היתה אותה שאלה שוב ושוב. בסוף השיעור אמרתי לו שגיליתי יום לפני זה שיש לי מבחן איי פי בשני במאי, אחרי שהוא שאל על התאריך הזה במשך שבועיים. אני אעשה את המבחן בשיעור שלו אחרי הבצפר. לפחות אני מפסיד חנ”ג באותו יום (רק חבל שהמורה יאלץ אותי לרוץ בשבע בבוקר בגלל זה).


בביולוגיה ראינו סרט על חרקים. גמלי שלמה, חיפושיות, דבורים וכל שאר הדברים האלה עם שש רגליים. עוד מעט צריך כבר להגיש את הפרוייקט על חסרי החוליות, אז כדאי כבר לעשות טבלה בוורד. אח”כ החלק הקשה הוא למצוא מספיק אתרים שלא קוראים להם וויקיפדיה.


באנגלית המורה עצבנה אותי עוד לפני שהתחיל השיעור. לא חשוב מה קרה, אבל זה היה מעצבן. כמו כן נודע לי שהתקבלתי לאיי פי באנגלית לשנה הבאה. בשיעור למדנו על מקבת’, על מקדף ואישתו (ז”ל). ביום שישי יש מבחן על המערכה הרביעית. עוד מעט מגיע הסוף. הללויה.


בספרדית למדנו מילים של חורף. סקי, רכבל, מעיל, מקלות, מגלשיים וסקי פס. אם עוד פעם אחת אני אשמע את המילה esqui יותר מחמישים פעמים בשיעור אני לא יודע מה אני אעשה.


והיום, בהפסקת הצהריים, המורה שלי להיסטוריה משנה שעברה קרא לי אליו לחדר. התברר שהמורה שלי למתמטיקה לא יכול לעצור את עצמו, והוא המליץ עלי לנבחרת הדקתלון האקדמי (זה נשמע ממש רע בעברית). זו תחרות בעשרה נושאים וכל מיני דברים כאלה, וזה ממש שיעור רגיל. הבעיה היא שזה ישים לי שיעור אחד עד שלוש וחצי כל יום, או שזה ייגרום לי לוותר על חנ”ג לשנה הבאה ולעשות את זה בי”ב. חוץ מזה, אני לא תחרותי במיוחד. אבל מצד שני, זו תחרות רצינית מאוד. אני מכיר מישהו שהיה שם, אני אשאל אותו אם זה שווה.


זהו לבצפר ליומיים האלה. אחרי שחזרתי מהבצפר, התקשרתי למשרד הרישוי לקבוע מועד לטסט. באופן לא מפתיע, העשרים במאי היה תפוס, כי העצלנים עובדים רק ארבע שעות בשבת, ורק שבת אחת בחודש. אני ככל הנראה אעשה את הטסט ביום חמישי כלשהו בשבועות הקרובים. נראה מה יהיה.


והמשפט האמריקאי להיום: “?What is the tone of the passage”. לא יודע, ולא ממש איכפת לי.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 4 לרואים כוכבים

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.