החלפת צבעים

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


למרות שיש דברים הרבה יותר חשובים מאשר החלפת הצבעים שהתרחשה בחניון ברחוב פיקו היום, אני אכתוב על זה מחר. אז תהיה לי תמונה ברור יותר וכך אני אוכל להסביר יותר טוב את המקרה. אבל לפני מחר, יש את החלפת הצבעים. היום יצאתי עם אמא שלי לנהוג. הכל היה בסדר, עד שהגענו לחניון הלא נחמד של בלוקבסטר. שם הייתי צריך לפנות ימינה כדי להכנס לאנשהו, אבל היה שם קיר שלא ממש היה איכפת לו מזה. בסופו של דבר, הוא נפגש עם האוטו בקולות חריקה רמים. למזלינו, היה שם מישהו שעזר לאמא שלי לצאת מזה, ולעיני נגלו פסים ארוכים ולבנים לאורך הצד הימני של האוטו. אז עכשיו אני לא אנהג עד שאבא שלי יחזור מביקורו בארץ הקודש ויעריך את הנזק (זה רק שריטות, אבל ענקיות). והלקח של היום: האוטו הוא מלבני, הוא צריך סיבוב כדי להכנס, כי יש דברים בדרך, כמו קירות, שעלולים להשאיר סימנים. חוץ מזה, היה יום די מעצבן היום (משום מה עד שלוש היה דווקא אחלה, זה הדרדר אח”כ), אבל לפחות משהו אחד טוב היה (אחרי משהו רע, ושוב, מחר).


ועכשיו לחלק השפוי של היום, שבאופן אירוני היה הבצפר.


במחשבים היה מרתק כרגיל. קראתי המון כתבות בוואינט. עברתי על כל המדורים. מחר אני אחזור למדור בחירות שם, אני חושב שפספסתי משהו. חוץ מזה, הקדימו היום את התעמולה, ופספסתי. אני מקווה שלא היה היום את מפלגת לחם.


בחנ”ג עלינו לחדר כושר והרגנו את עצמינו לגמרי. הוספנו משקולות בכמויות, והתעייפנו מאוד. אבל דבר חיובי אחד יצא מזה: זה העיר אותי לקראת שיעור מתמטיקה, בו עבדתי קשה מאוד על השיעורים בביולוגיה.


במתמטיקה, בזמן שעשיתי שיעורים בביולוגיה ומיינתי אנשים וחרגולים לקבוצות, המורה דיבר על סכומים של סדרות, חשבוניות והנדסיות (או באנגלית, גיאומטריות). אין מה להגיד. היה פשוט יוצא מן הכלל. חבל רק שהוא פספס נוסחה חשובה של סכומים של סדרות חשבוניות. אני אחשוב על להראות לו את זה מחר.


בביולוגיה עבדנו במרץ על הכנה למבחן. חוץ מזה, קיבלנו חזרה עבודות. באחת פספתי שתי נקודות, באחרת אחת ובשלישית קיבלתי בונוס של חמש. עכשיו אני רק 16 נקודות מהמקסימום (התיאורטי, כפי שהוכחתי בסימסטר הקודם).


באנגלית היה היום השיעור השקט ביותר מאוגוסט. אנשים לא דיברו, לא הפריעו ואפילו התקדמנו קצת. חוץ מללמוד על lie ו-lay, מקבת’ שלח רוצחים להרוג את בנקוו, החבר שלו. הבן של בנקוו בורח, ומקבת’ יאכל אותה בגדול במערכה החמישית. רק עוד שתי מערכות, אני כבר לא יכול לחכות.


בספרדית התחלנו לעבוד על הצגות לפרק שבע. נורא ואיום. שמו אותי עם אחד שלא יודע ספרדית ואחת שלא יודעת לבטא מילים נכון. כנקמה, נתתי להם שורות ענקיות. אם הם רוצים לקצר, שיכתבו את הדברים בעצמם.
זהו לבצפר היום. עוד חמישה ימים ליום הגדול, ונודע לי היום שיש משלוחים מהארץ שיפתיעו אותי מאוד. נו, טוב. נחכה בסבלנות.


והמשפט האמריקאי היום: “We are doing skits today, Nadav”. אין לו מושג כמה אני לא אוהב לעשות את זה. אבל כמו שמישהי אמרה, זה ציון קל להשגה.
יום טוב.
שלכם,
nadavs

3 מחשבות על “החלפת צבעים”

  1. נדב נדב נדב look what you’ve done (סתם צוחקת…)
    מה שקרה לאוטו שלכם זה כלום לעומת מה שאחד מהכיתה שלי עשה לאוטו של אבא שלו.. הוא הרס אותו לגמרייי!!! אז קח את זה בקלות תאונות כאלה קורות כל הזמן.

    חג פורים שמח נדבי:)

  2. יוצא מן הכלל,נדב אתה מעניין,מרתק ונשמע כמו
    חבר בכייף.נהנתי מהכתבה חזק ואמץ…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה