שאיפות

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


חגיגת הבחירות הישראלית הגיעה עד ללוס אנג’לס הרחוקה, ובתור שכזה אנחנו נהנים מתשדירי הבחירות היישר אחרי יצפאן. נותנים לנו שעה של תעמולה, ובהרבה מקרים תחינה שאומרת “תצביעו לנו”. בעקבות מהדורות החדשות (גם ערוץ עשר וגם ערוץ שתיים!), הנה הביקורות על התעמולות המדהימות.


הליכוד, מחלו עלינו. אז אולמרט עיוור לסכנה, נראה כמו בת יענה ואסור לתת לו מדינה. בסדר. לא צריך לתת אווירה של סרט אימה מהסוג של ארמגדון. נתב”ג לא יהיה הגבול (רגע, זה לא סוג של גבול ממילא?) ושום דבר לא יתפוצץ. חוץ מזה, להשמיץ את קדימה עם חברי ליכוד לשעבר זה לא חכם במיוחד.


קדימה היו חכמים מאוד ובחרו את המילה “כן” לייצג אותם בקלפי. עכשיו יש להם גם קדימה וגם כן, מה שנותן להם ייתרון אדיר. הערה קטנה לערוץ 2: גם אם אולמרט אומר שניים עשרה קילומטר, עזבו אותו. מי שזה מפריע לו יכול להחליט בעצמו מה לעשות.


מפלגת העבודה, יש לכם אחלה תעמולה. רק אל תראו את עמיר פרץ, ואתם מקבלים שמונים מנדטים, עלי.


ועכשיו, למפלגות הקטנות יותר והמקוריות (לפעמים) יותר.


ש”ס, אל תראו את אלי ישי. הוא לא רופא, לא דוקטור בחינוך ובטח שלא מתכוון כשהוא אומר שלא איכפת לו אם הילד חובש כיפה או לא, ואם הוא אשכנזי או מזרחי. כתוב בתורה “לא תשקר”.


המפד”ל לקחו את רעיון הטלנובלה רחוק, רחוק מאוד. אני כבר לא יכול לחכות לפרקים הבאים. מרצ די עצבנו עם הכותל שלהם. אם הייתם יכולים להבטיח שכל מי שיצביע מרצ יעבור את התואר, גם אתם הייתם מקבלים המון מושבים בבית המחוקקים. עלה ירוק, השאיפות שלכם די מפחידות אותי (וגם האנימציות שבטח צוירו על ידי ילדים מהגן).


ולסיום, מפלגת לחם אמרה בתשדירים שלה את המשפט שייזכר הכי הרבה: “שימו ז’ בקלפי”. מקורי, משעשע ולא אפקטיבי.


ועכשיו למקום שבו לאף אחד אין מושג מהבחירות האלה, הבצפר (בקצרה, כי בזמן בחירות אין בצפר).


במחשבים המורה בירר איך אנחנו מסתדרים עם הרשימות המקושרות. בינתיים, מעולה. ביום שישי גם נתחיל לקרוא את החומר ואז בכלל יהיה טוב.


בחנ”ג היה ממש מפתיע. רצנו. היה ממש כיף, כרגיל.


במתמטיקה היה מבחן קל ביותר. הבעיה היא שבסוף המבחן המורה הסתכל והניד בראשו. אני מקווה שהוא התבלבל באחת התשובות שכתבתי שם, כי אם זה לא זה אז אין לי מושג במה כבר טעיתי.


בביולוגיה המשכנו עם מיון אורגניזמים. ממלכה, מערכת, מחלקה, סידור, משפחה, סוג ומין, אלו שבע שכבות המיון של כל הדברים החיים על כדור הארץ. מעניין לאן שייכים בני האדם בכל אחד מאלה.


באנגלית היה מבחן על מקבת’, העפת אנשים מהכיתה והשעיה של אחד. המורה התחילה להיות עצבנית קצת אחרי 25 שבועות עם המפריעים. אולי בסוף הסימסטר היא גם תעיף כמה מבית הספר לתמיד.


בספרדית עבדנו בספר, היה מרתק ופרודקטיבי כמו שיעור אנגלית. מחר בטח יהיו לפחות שני “בחני פתע” ויהיה מרתק כרגיל. הללויה.


זהו זה להיום, אבל יש כמובן משפט אמריקאי מרתק. “I love you man”. אם יתעורר חשדו של המורה למתמטיקה בעקבות הצלחה פנומנלית של שיעורים שבע ושמונה בשאלה כלשהי במבחן, אני אכחיש.
יום טוב.
שלכם,
nadavs

9 מחשבות על “שאיפות”

  1. איי שחכת (או לא ראית) את הכי חשוב!
    עלה ירוק!
    קודם הם אמרו שהם בעמד נישואים חד מיני והראו 2 לסביות מצטרפתות על כל המסך(כאילו כמה נמוך עוד נרד כדי שיצביאו לנו יותר)
    אח"כ הם גם אמרו שהם לא רק בעמד סמים אלא גם בעד איכות הסביבה.והתחילו לברבר כל מיני שטויות ובסוף הראו בית חרושת וממנו יוצא עשן העשן מתנקה ושמים בו מריחואנה……

    1. הזה עם הבית חרושת צויר ע"י ילדים מכיתה ב’. אפילו אני יכול לצייר ככה. החלק היפה היה ה"שאיפות" שלהם. nadavs

  2. וואי איזה כיף לך שאתה טוב במתמטיקה
    היום ישבתי בשיעורי מתמטיקה (3 שעות מתמטיקה!!! סיוווט) ופשוט בהיתי במורה ובלוח בלי להבין כלום ויש מבחן בעוד שבועיים. הגעתי למסקנה שאני צריכה להתחיל ללמוד חחחח תרמה לזה העובדה שקיבלתי את הלוח מבחנים ואין זמן לנשום אפילו… עוד מעט בגרויות!!!
    ואז אני אומרת יפה שלום לתיכון!!! 😀

  3. סתם אחת

    היי ..
    חחח (מחייכת) זה כל כך משעשע כל התעמולת בחירות הזאת..
    יצא לי לראות את זה רק אתמול עם חב ר שלי..(כן כן..מוזר..אבל היה לנו כל כך משעמם ..) וזה כל כך שיעשע אותנו.. יש לנו ממשלה כל כך מפגרת ילדותית ,מפחידה ומושחתת שזה ממש ממש עצוב.., אני אומרת ככה.., אם היו נותנים לי להיות ראש ממשלה.. כבר מזמן הייתה לנו מדינה משגשגת פורחת.., ואולי מי יודע.. היה גם שלום..
    שיהיה לך חג פורים שמח , מושלם.., ויום נפלא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה