קידום

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


אז קודמתי. לא, אני לא עובד בשום מקום. זה יותר וירטואלי. אני הפכתי אתמול להיות המנהל של הצ’אט הרשמי של רולר קוסטר טייקון. בעולם. טוב, אולי אתם לא מתרגשים מזה כ”כ, אבל לקבל כזה מעמד אחרי ארבעה חודשים עם בערך אפס פעילות בפורום הרשמי נראה לי צעד יפה מאוד. כנראה אמריקאים מבינים כמה דברים שאני לא.


ועכשיו, למקום שלעולם לא אנהל, הבצפר.


בשיעור מחשבים עשינו פרוייקט שהיה כ”כ קל שאני לא מבין למה המורה נתן פרוייקט כזה. היינו צריכים לחשב סיכויים של סכומים של קוביות. ממש קשה. אח”כ היינו צריכים להרחיב את זה לקוביות עם הרבה צדדים (טכנית, אלו לא קוביות). המסקנה המתבקשת: הסכום שייצא הכי הרבה פעמים בהטלת שתי קוביות, למספר כללי של צדדים של קוביות הוא אחד פלוס מספר הצדדים. למה? חשבו לבד.


בשיעור חנ”ג המורה שוב עשה לנו ספרינטים. התברר שאני לא רע בזה. היה הרבה יותר נחמד ומהיר לעשות ספרינטים קצרים מחמישה סיבובים רצופים. לאחר מכן הלכנו לשחק כדורסל. אני לא בדיוק זוכר מה היתה התוצאה, אבל ההפרש היה בערך 15, וגם אם היו מכפילים את התוצאה שלהם בשלוש עדיין היינו מנצחים. פרסים.


בשיעור מתמטיקה היה מבחן. היה ממש, אבל ממש, קל. או שימוש נכון במחשבון, או ידע על לוגריתמים. כמו כן, הכנסתי שם רמז קטן למה ששלחתי לו, וגם נתתי לו הוכחה רשמית הפעם. זה חייב לעבוד הפעם. אין סיכוי שלא.
בשיעור ביולוגיה היתה מורה מחליפה. כרגיל, כשיש מורה מחליפה, ראינו סרט. הפעם באורך 27 דקות. לאחר מכן עשינו עבודה של עשר דקות, קצת השוואות ציונים (נכון שיש הבדל ענק בין 98 ל-99?) וירידות על המפגרים שם. אני לא בטוח שהם מבינים את כל הירידות שלי. זה עושה אותם עוד יותר מפגרים.


בשיעור אנגלית למדנו דקדוק, דיברנו על הספר שאנחנו קוראים ואפילו הספקנו לעשות שני בוק ריפורטים. לפי החישוב שלי, אין סיכוי שאני אציג מחר. אנחנו צריכים לעבור על דקדוק, לדבר על הספר ולשים דברים בתיקיות (מרתק). יש עוד חמישה אנשים לפני, כל אחד לוקח שש דקות הרצאה ושתי דקות “מה לא בסדר עכשיו?”. נכין את הדברים ליום שני. אם זה יקרה אז, זה גם יהיה נס.


בשיעור ספרדית היו שני בחנים, אחד אחרי השני. אם אני אגיד שהם היו קשים, אני אשקר, ואני לא אוהב לשקר (בד”כ, אבל תרגעו. הבלוג אמיתי). כמובן שאמריקה כולה היתה בלחץ, והתברר שאנשים אפילו לא כתבו תשובות נכונות כשהן היו בידיים שלהם. בהמשך השיעור עשינו קצת דברים בחוברת. נשארו שיעורים, אבל מחר יש שיעור מחשבים פנוי והפסקה של ארבעים דקות. איזה כיף.


זהו ליומיים האלה. מחר סוף סוף יום שישי, מה שנותן את האות ליומיים של מנוחה. רק עוד שבוע, ואני אראה את הבצפר שבועיים רק מבחוץ. הללויה.


והמשפט האמריקאי להיום: “Nadav?”. שוב נהייתי פופולרי בשיעור מחשבים. טוב, מה כבר אפשר לעשות עם ארבעים וחמש דקות של מנוחה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

8 מחשבות על “קידום”

  1. הא!
    הורדתי את המשחק השלישי ואני לא מוצאת לו קראק!
    בתור מנהל (ואזמה שזה לא חוקי) רוצה לעזור לי?D:
     
    (תענה לי במסן. כי. אמ.. אני ארחיב שם.)
     
     
    וכיף לכם. חופש ארוך שולט.
    למה אתם לא באים לישראל לחופשה קצרה?

    1. נשבעתי לעצמי שאני לא טס לארץ עד שאנחנו לא מסיימים פה. אני לא טס 18 שעות בשביל שבוע. יש גבול.אני אעזור לך במסנג’ר מחר, כשאני לא אהיה בבצפר כשאת ערה.nadavs

      1. אתה לא מוכן להקריב 18 שעות בשביל חברים ומשפחה?
        אתה בטוח מאלה שלא יכולים לישון בטיסות. כמוני.
         
        ויאי^_^
        תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה