Oh look! Earth is 6 billion miles away

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!
לצערי חזר העונש הקרוי בצפר. זה לא ממש עונש, יותר אמצעי להעברת זמן שאולי לומדים בו משהו, אבל יש לי דרכים אחרות להעביר את הזמן, כמו לשחק סים סיטי 4. גיליתי שבעקבות שדרוג המחשב לפני חודשיים המשחק עכשיו רץ כמו שצריך, ואפילו יותר טוב מרולר קוסטר טייקון. זה כבר ממש בושה. סים סיטי ארבע תמיד היה סימן של משחק שרץ לאט, ועכשיו הוא עוקף משחק אחר. אני כבר אדווח לפרונטייר.
ועכשיו: מסיפורי בצפר אפשר ללמוד (בטח, בטח).
בשיעור מחשבים דיברנו על מחלקת צבים בג’אווה והמבחן הראשון שהולך ומתקרב. ביום חמישי אנחנו הולכים למעבדת המחשבים, ושם אנחנו צריכים לעשות מחלקה שמרחיבה את מחלקת הצב המקורית (עזבו, אל תנסו ממש להבין). אני הולך לקרוא למחלקה שלי TzavHaham. ושמישהו ינסה לעצור אותי.
בשיעור ספורט עשינו משהו שאמור לשפר את סיבולת הלב-ריאה, אבל גרם לנו בעיקר לסבול ולכאבים בלב ובריאות – רצנו! מייל שלם, בלי עצירות באמצע. לידיעתכם, ריצה זה הזמן המושלם לחבר שירים (הזמן ממש רץ עם זה), ולכן כל הדרך חיברתי שיר מפגר על ריצה. בסוף הריצה גיליתי שאני בכושר לא רע ואפילו שיפרתי את השיא שלי משנה שעברה כשהריצות היחידות שלי הן לשירותים. מדהים מה שהשירותים עושים לבן-אדם.
השיעור מתמטיקה היה על… גרפים. אנחנו עכשיו עושים גרפים של בעיות “מהעולם האמיתי”. המורה סיפר שפעם הוא שאל במבחן “צייר גרף שמתאר את היחס בין זמן אחרי העליה למטוס וגובה המטוס”. לפחות חמישה ציירו גרף שעולה משני הכיוונים והמורה הדגים למה זה לא בסדר: “המטוס עולה למעלה, אבל אף פעם לא יורד! הם פתאום אומרים “תראו! כדור הארץ מליארד מייל מפה!”. אל תעשו את זה”. הקטע הדרמטי הזה שיתק את כל הכיתה לדקה שלמה. עוד מורה עם חוש הומור. לפחות מתמטיקה יהיה נורמלי.
על שיעור ביולוגיה קשה לי לכתוב, כי זה די מרדים אותי. ראינו סרט על חרקים. אין לי בעיה לראות סרטים משעממים, אבל כשמכבים את כל האורות ויש הרבה חושך, העיניים שלי לא אוהבות את זה ומתחילות להסגר. נרשמו רגעים קצרים של שינה מול הסרט המרתק הזה. מחר לומדים למדוד נפח. ממש קשה בבתי ספר האמריקאים האלה.
בשיעור אנגלית סיימנו את המערכה הראשונה במחזה המרתק של אוסקר הפרוע. ביום חמישי צריך להביא כרטיסים עם כל המילים לאוצר מילים. הולך להיות מרתק, צריך להכין כריות מראש.
בשיעור ספרדית למדנו את כל הנטיות של הפועל to be ושוב עשיתי פרוייקט עם הפוייה הזה, משהו שאני לא אחזור עליו בחיים. נמאס לי כבר מהמפגר הזה. אני יודע ספרדית יותר ממנו ואפילו לי אין מצבי רוח כאלה נוראיים. ומשהו טוב לשיעור הזה – המורה זכר את השם שלי. הללויה.
מחר יום רביעי. קמים מאוחר, מתחילים מאוחר (פריזבי! יאי!), ומסיימים מאוחר (און, אונא, אונוס, אונאס). אני מעדיף ימי חמישי.
והמשפט האמריקאי היום הוא: “!Oh, look! The Earth is like 6 billion miles down there”. גם אם אתם לא יודעים אנגלית ואתם רואים את זה, אתם פשוט צוחקים דקה שלמה.
יום טוב.
שלכם,
nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה