אתם יודעים מה? מפחיד פה

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!
העולם הדפוק הזה מתחיל להפחיד אותי לגמרי. מלבד אסונות הטבע שהציבו לעצמם סטנדרט מאוד גבוה, נראה שהאנשים שמנהלים חלקים מהעולם פשוט שאבו את השכל החוצה מהאזניים. הפוסט הזה נכון יותר מדי, משחק מכור מציגים דברים נוראיים בצורה הומוריסטית (זו אחלה תוכנית, אבל אם מסתכלים על הדברים מזווית אחרת זה נורא מפחיד) ובכלל נראה שהעולם כולו משתגע, והכל בגלל ארץ מטומטמת בשם המפגר לא פחות “ארצות הברית” (יותר נכון מדינות הברית) וקצת (הרבה) רוח.
הוריקן קתרינה חשף באופן מדהים את שלטונו הכושל של בוש. תושבי ניו אורלינס כתבו לבוש מכתב מאוד חריף. הם התלוננו על זה שכשהעיר הוקמה יכולת להגיע אליה במקסימום כמה ימים, והיום, עם שדות תעופה, כבישים מהירים, גשרים וכל מה שצריך בשביל להגיע לשם במהירות לקח להם יותר מכמה ימים. לא נראה לי שבעידן המודרני זה אמור לקחת יותר מחמש שעות, הזמן שלוקח לחצות את ארה”ב באלכסון.
להיות כן איתכם, אין לי שום מושג איך ארה”ב הגיעה להיות המעצמה הגדולה בעולם. פעם כנראה העולם היה מספיק מטומטם בשביל לקחת כל תוכנית מפגרת של ארה”ב, כמו תוכנית מרשל, שעזרה לארה”ב יותר מלכל המדינות המשתתפות בתוכנית ביחד. כשכל אחד רואה את הצד שלו, אף אחד לא יודע איך בסוף הצד השני ניצח ולמה הוא הפסיד.
וכפי שכבר כתבתי, צריך למצוא שם להוריקן הבא. לפי מקורות די אמינים הם גם עוברים באיי בי סי וגם מחליפים בין שמות של זכר ונקבה לסירוגין. קתרינה הייתה נקבה ב-K, עכשיו צריך זכר ב-L. אני חשבתי על לואי ולארי, אתם מוזמנים לכתוב שמות משלכם.
מה שעשיתי היום לא היה מעניין בצורה קיצונית, ועם זאת לא היה משעמם. הלכנו לחברים הישראלים שלנו (שלושה ימים ברציפות שאנחנו מתראים) כדי לאכול ארוחת צהריים. כמובן שזה אף פעם לא נגמר בארוחת צהריים וזה נגרר גם לבריכה, לביליארד וגם דיבורים על כל מיני עניינים מפגרים של אמריקאים, כמו לייבור דיי. בטמטומם הגדול חלק מהאמריקאים הלכו היום לעבודה, מה שנוגד את רוח לייבור דיי שאמור להיות חופש.
עוד שישה ימים אנחנו חוגגים את 11 בספטמבר, יום הולדת אצל מישהו במשפחה. נראה שהאסונות נופלים על בוש ורק מנסים להעיף אותו מהתפקיד, אבל הוא מסרב לסגת. סופר לי שבסרט פרנהייט 9/11 (פרנהייט?!) רואים את בוש מקריא ספרים לילדים. בזמן הקריאה מודיעים לו על מה שקרה בתאומים והוא שותק. הרבה זמן. הוא לא אמר כלום לילדים האלה, סיים את הספר (ככל הנראה) והלך משם. נשיא מאוד אינפורמטיבי.
ולאחר שקטלתי את בוש והמדינה המפגרת שהוא מנהיג בהנאה רבה, אני אסיים את הפוסט הזה. אם אני אמשיך אני עלול עוד להגרר לעצבים, מה שיכול להוביל את הבלוג לסגירה (עקב דברים לא נאותים).
אין היום משפט אמריקאי. גם לייבור דיי וזה גם לא מגיע להם.
יום טוב.
שלכם,
nadavs

4 מחשבות על “אתם יודעים מה? מפחיד פה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה