נדב, לכל הרוחות, נדב!

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!
אמריקה כולה בלחץ. הוריקן קתרינה פגע להם בשמונה מתקני זיקוק נפט במפרץ מקסיקו וכעת מחירי הדלק עולים ובגדול. ברוב המדינות המחיר עבר כבר את השלושה דולר לגלון ופה אצלינו הוא מגרד עם 2.95 דולר במקרה הטוב ביותר. בתחנה הזו נצפו בערך מאתיים אלף מכוניות ברגע נתון היום. הקצב כ”כ מטורף שמחר המחיר עלול לעלות פה למעל אפילו 3.20 דולר. ורק שתדעו, לוס אנג’לס נחשבת מקום עם דלק יקר יותר מרוב ארה”ב, ולחשוב שכשהגענו המחיר הכי יקר שראינו היה 2.25. אם המצב ימשיך להחמיר עלול להיווצר משבר גדול מאוד, וזה לא יהיה מצחיק כלל וכלל.
ועכשיו, מסר לאמריקאים שלא עסוקים בלחסוך כסף לנסיעה לעבודה: קוראים לי נדב, באנגלית Nadav. לא נדיב, לא ניידב, לא נידב ולא נדאב. אז בבקשה מכם, כשאתם רוצים לפנות אלי, עשו זאת נכון, כי די נמאסו עלי כל השמות שאתם קוראים לי.
וכעת לענייני בצפר (ררר… שיעורים ארוכים):
בשיעור הראשון התיישבנו מול המחשב והתחלנו ליצור ציורי ג’אווה. אני בגאווה יצירתית עשיתי בית עם דלת, חלונות ושמש (צהובה!). לאחר מכן עברתי ליצירת תוכנה שמציירת מצולעים שונים ומשונים ומוחקת אותם, ואז מציירת שוב. בסוף השיעור גם היה לי מעט זמן להכנס לווינט ולשגע את כל האמריקאים עם העברית.
לאחר מכן בשיעור מתמטיקה המורה שאל אם הייתי אצל וורטמן, המורה שלי משנה שעברה. הוא אמר שאני בר מזל ושהיא אמרה עלי הרבה דברים טובים. ע”ע שיעור ספרדית מאתמול. בשיעור למדנו לפתור אי שוויונים ולספק סיבות להוכחות שונות ומשונות (כמו שאם מכפילים מספר באפס זה אפס). הפרק הבא זה פונקציות וגרפים, הולך להיות קצת יותר מעניין.
השיעור אנגלית היה טיפה מעניין היום. המשכנו לקרוא את המחזה. המורה הזאת כ”כ עתיקה שאפילו הומור מהתקופה הויקטוריאנית מצחיק אותה, למרות שאין לי מושג מה כ”כ מצחיק בזה. כמו כן דיברנו על המבחן הקרב ובא באוצר מילים ועל החיבור למחר. איזה כיף.
מחר יהיה לי בוחן בתע בספרדית. אני יודע שהוא יהיה או על הוספה של דברים לפעלים או על האלף בית הספרדי (שזה בעקרון כמו האמריקאי רק עם כמה צלילים נוספים). אני בהחלט הולך להיות מופתע מחר. מאוד. אני אנקוט בשיטה האמריקאית ואתעלף ואקיא. אולי ככה יהיה לי פטור. אולי לא כדאי, כי אז הוא יעביר אותי לשיעור עברית ולא ממש בא לי להביא סידור כל יום.
מחר גם הולכים לשחק במשחק המדהים אולטימייט פריזבי. שרירי כפות הידיים שלי כבר מחכים בנשימה (תאית) עצורה. כמו כן, אני מחר הולך ללמוד גם על השיטה המטרית. מכיוון שיש שם מידות כמו ננומטר שזה בעצם מליארדית וזה מסובך מדי לחישוב, אני צופה קשיים. נעדכן מחר.
ולסיום, המשפט האמריקאי: “Essay”. אם עוד פעם אחת אני אשמע היום את המילה הזאת משהו בראש שלי יגיד לי לסמן עליו איקס ולפגוע עם האיקס בקיר.
יום טוב.
שלכם,
nadavs

4 מחשבות על “נדב, לכל הרוחות, נדב!”

  1. בוחן פתע שאה יודע ממנו ?!
    גם אני שונא את המילה הזאת וואי ….העא כזאת דפוקה היא אפילו לא קיצור היא הארכה ! זה מזכיר לי שאני צריך לכתווב אסיי של 2 דפים על המעבר שלי לארצות הברית או שזה היה בי סי אר … לא משנה המחירים אצלנו לא מגיעים ל3 דולאר ! הכי גבוה זה 2 שבעים ותשע אבא שלי נוסע לורג’יניה בשביל לדלק ב15 סנט פחות …. טוב נו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה