18/8

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


היום ה-18/8. מי שזה לא נראה לו תאריך חשוב מוזמן להסתכל בחודש מרץ, ביום ה-18. זה יום ההולדת שלי. כל החזרה לעבר הזאת מגיעה למסקנה המתבקשת: היום אני בן 15 וחמישה חודשים. עוד חודש אני בן 15 וחצי. ובקליפורניה בגיל 15 וחצי מקבלים משהו מיוחד. אישור להתחיל ללמוד נהיגה ואישור לעשות מבחן תיאוריה.


בבית יש לי כבר את הספרון ללימוד נהיגה בקליפורניה (עם ארנולד שוורצנגר). אני אתחיל ללמוד מתישהו. זה לא ממש נורא. רק צריך לזכור מלא חוקים שאף אחד לא מקיים ועוברים את המבחן הזה. חוץ מזה, יש גם בעברית. אני אנסה קודם באנגלית. אני אקח עברית רק אם לא ילך. שמעתי שהעברית יותר טריקי בגלל השפה. נקווה לטוב.


ההתנתקות די מתקרבת לסיומה. נווה דקלים וכפר דרום פונו עד התושב האחרון וכל שאר ההתנחלויות קטנות מאוד. אני עדיין נותן להתנתקות שבועיים. בקצב הזה הם אפילו יעשו את זה בפחות זמן. כל הכבוד.


והנה קטע מוזר שקרה אתמול עם אמריקאים: נכנסתי אתמול לצ’אט רולר קוסטר טייקון כדי לדבר עם אנשים על המשחק. כשאצלי היתה השעה שש וחצי אמר אחד האמריקאים בערוץ שהוא הולך לישון. שאלתי אותו איפה הוא גר, והתברר שזה במרכז ארה”ב. בואו נעשה חשבון קטן: מרכז ארה”ב היא איזור זמן GMT-6 ולוס אנג’לס זה איזור זמן GMT-8. אם כך, אנחנו רואים שהשעה אצלו היתה שמונה וחצי בערב. הוא הלך לישון בשעה שמונה וחצי. לאמריקאים האלה אין חיי לילה בכלל. הכל פה נסגר באחת עשרה בלילה. אפילו סיקס פלאגס לא עובר את חצות.


אם כבר מדברים על אתמול, מצטער שלא כתבתי פוסט. פשוט לא היה לי שום דבר לכתוב. אין שום דבר מעניין בארץ הזאת שאפשר להשתגע מזה. לכתוב עוד פוסט על ההתנתקות אני לא רוצה, למרות שאני יכול למלא עמודים. מחר יהיה פוסט שנה בארה”ב, מחרתיים יש יומולדת למישהו בבית. ב-21 יש חצי שנה לבלוג, ב-22 אני הולך לבצפר לסדר את המקצועות, ב-23 ו-24 מתכוננים לבצפר וב-25 מתחילים ללמוד שוב. איך הזמן רץ פה.


הפוסט הפעם קצר. אני יודע. מחר יהיה לי קצת יותר מה לכתוב, אחרי הכל, גם בארץ כזו משעממת קורים כמה דברים בשנה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “18/8”

  1. ב11 ?! אם החנויות נסגרות פה ב10 זה די נס …
    במרילנד מתחילם ב29 אז יש לי 4 ימים יותר ממך !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה