AAT

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


נפתח היום בידיעה משמחת – אני מצטרף למועדון הנוסע המתמיד של אל על. למרות שהיו לי רק שש טיסות באל על אני עדיין מקבל קצת נקודות. טיסה ללוס אנג’לס נותנת הכי הרבה נקודות, ככה שיש לי כבר כמה. למי שתוהה, הטיסות הראשונות שלי באל על היו לאירופה בטיול בר מצווה. הטיסה הראשונה ממש שלי היתה בחברת בריטיש איירוויז עם בואינג 777 עם מסך פרטי. מאז לא זכיתי למסך פרטי יותר. חבל שהטיסות לארה”ב לא כאלה קצרות. לידיעתכם – טיסה ארוכה נחשבת טיסה של 5 שעות. טיסה ללוס אנג’לס אורכת כ-18 שעות. זה כמו שלוש טיסות ארוכות. אני הולך לבדוק למה לא התנקשו באחים רייט. ההמצאה שלהם מעצבנת.


הפינוי הכפוי מתחיל היום. ממש ברגע זה חיילי צה”ל מפנים את האנשים מבתיהם ברצועת עזה. כל מי שיתפנה מהיום ואילך יפסיד 400 אלף שקלים מכספי הפיצויים שלו. לא חבל? עדיין לא ברורים לי אלה שלא יצאו. יש חוק, ההתנגדות לא עבדה והתוכנית יצאה לפועל. עכשיו הפסדתם 400 אלף שקלים בשביל שיפנו אתכם בכוח. אומרים שאנחנו העם החכם ביותר בעולם. אני לא רואה מימוש של התיאוריה הזאת.


אם לא שמתם לב, הוספתי רשימה בסוף העמוד שכותרתה RollerCoaster Tycoon. יש שם כל מיני תמונות מהפארקים שאני בונה. אתם מוזמנים להתרשם. כשיריב יאפשר לחיצה עליהן כדי להגיע לחלון הגדול, מה טוב. בינתיים תסתפקו בתמונות הקטנות (או שתחשבו קצת, אפשר להגיע לגדולות).


והנה ידיעה שהתקבלה זה עתה: גיליתי את הגודל של האקר, שיטת השטח המטומטמת של האמריקאים. לפי ויקיפדיה אקר הוא 1/640 של מייל רבוע. אם נעגל קצת מידות, מייל רבוע הוא 2.56 קמ”ר. נכפיל במליון כדי לקבל שטח במ”ר ונקבל 2560000 מ”ר למייל רבוע. כעת נחלק ב-640 לקבלת שטח של אקר. התוצאה היא 4000. הבעיה נפתרה. אקר הוא קצת יותר מארבעה דונם (מכיוון שמייל הוא קצת יותר מ-1.6 ק”מ). עכשיו אני יכול לישון בשקט.


בכלל, לא ברורה לי השיטה של האמריקאים. אמנם היא מבוססת על 12, שיטה נוחה מאוד לספירה (למרות ש-1760, מספר היארדים במייל, לא מתחלק ב-12), אבל היא מאוד מסובכת. אין שום אמריקאי שיכול לעשות אינץ’ עם הידיים, לעומת כל ישראלי שיכול להראות כמה זה ס”מ. המידות האחרות שלהם זה בכלל מכה. יושמדו המידות האלה לאלתר. אפילו לאנגלים כבר נמאס.


ולסיום, היועצת שלי מצאה את ההמלצה של המורה שלי שאני אהיה בכיתת AAT. בטח בגלל שיש רק 5 שנכנסו לכיתה הזאת היה קשה למצוא את השם שלי ברשימה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

5 מחשבות על “AAT”

  1. נדב לשלטון!
    ברו בנדב לממשלה ואז בכל מטוס יהיו מסכים פרטים
    הפעם היחידה שלי היה מסך פטי היה בטיסה לניוארק (ניו ג’רזי) וחזרה ממנו ארצה

        1. גם הבצפר שלך דפוק?
          אם הם מפנים שיהיה בהצלחה. זה הולך להיות קשה. נראה אותם עוברים את הגדר של חלק מהאנשים. P:
          nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה