אם זה חם, אנחנו שם

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


אני מודה, לא ציפיתי לזה. כשאתמול לחצתי על לחצן “שמור” אחרי הפוסט (היחסית קצר) על ההתנתקות, לא חשבתי שסימון הבקשה לכניסה לנושא החם תעשה כ”כ הרבה רעש. כשקמתי בבוקר היום והפעלתי את הווידג’ט החביב של giligreen ציפתה לי הפתעה. השורה התחתונה, זאת של התגובות, הציגה 18. אם אינני טועה, שיא התגובות בבלוג הזה היה 21. כעת, בשעת כתיבת פוסט זה הוא הוכפל. גם כמות הכניסות האדירה לבלוג הזה היתה הפתעה גדולה בשבילי. מאתיים כניסות נוספו למונה שלי, שאם אני זוכר נכון, עוד אתמול בלילה הציג מספרים מהמאה ה-22. עכשיו הוא התקדם למאה ה-24. הופתעתי לגמרי.


למען האמת, כשראיתי את עמוד הבית של ישרא-בלוג התפוגגה קצת הפתעתי. הפוסט שלי עמד באמצע הריבוע של הנושא החם, רק מחכה שילחצו עליו. גם עכשיו הוא מופיע שם משום מה ומסרב לרדת. לא היה לי מושג שהנושא החם כ”כ חם.


מרבית התגובות שלכם היו “אתה צודק”. חלקכם אפילו טרחתם לכתוב “הכל נכון”. חלק כתבו עוד טיעונים שיחזקו את הפוסט, אבל החלק המעניין היה בהחלט אלו שהביעו דעה נגד הפוסט, מה שאפשר לי לכתוב להם תגובה יותר ארוכה מ”תודה רבה”. אז לכל מי שכתב תגובה מעניינת ולא עילגת – תודה רבה.


אז לסיכום – 42 תגובות ואיש קשר חדש לאייסיקיו. הפוסט הראשון היה היחיד שהוסיף לי איש קשר, למען האמת שניים, ואיתם אני מדבר עד היום.


ועכשיו לנושא אחר – סרטים. היום ראיתי את הסרט “הפירמה”. למי שלא קרא את הספר (כמוני), מדובר על עו”ד שהצטרף לסוכנות עורכי דין שהתגלה שהם עושים כל מיני דברים לא חוקיים ועוד שטויות כאלה. כמובן שהסרט שמבוסס על ספר (והוא אמריקאי) יאופיין על ידי שני דברים מרכזיים: סטייה מהספר וסוף קיטצ’י. אמא שלי בישרה לי בסוף הסרט שהוא התחיל צמוד למקור ונגמר קילומטרים ממנו (או מיילים, כי האמריקאים לא יודעים קילומטרים). זה דומה לסרט השלישי של הארי פוטר. מתחיל רחוק ונגמר עוד יותר רחוק.


ועכשיו לנושא האחרון להיום – קרצייה נולד. כמו כל יום שני, גם היום מיטב אנשי קשת ישבו באולפן וקיבלו כאב ראש מכל מיני אנשים הטוענים להיות זמרים. את האמת, כולם יודעים כבר מי יזכה. זה לא כמו העונה הראשונה שהיה מתח. בעונה השניה כבר ידעו מי יזכה ואז היה מהפך (חומר טוב לקונספירטורים) ועכשיו? אם המועמד המוביל לא יזכה לא יהיה כוכב נולד 4, וזה מובטח. אז אני מבקש מכם אנשים יקרים, אל תצביעו לזה שכולם חושבים שינצח. תנו לכולם צ’אנס שווה. למען האמת, נראה אתכם לא מצביעים בכלל ויוצרים מצב של פאניקה בקשת. זה יכול להיות מאוד מעניין.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “אם זה חם, אנחנו שם”

  1. אותי הוספת לרשימה כי רצית רוטקציה אצל מנהלי גיימר
    :X

    נו מילא כייף דבר איתך… וגם אמא שלך נחמדה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה