רולר קוסטר טייקון וכמה דברים מוזרים אחרים

לילה טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


אחחחחחח… איזה כיף לשחק עכשיו ברולר קוסטר טייקון. הוא עולה מהר, טוען מהר ובכלל עושה הכל מהר. זה מדהים. עליתי על כל המתקנים שבניתי, שמתי את הגרפיקה על איכות טובה והכל מצויין. עם הכרטיס, הגיעו גם כמה גילויים נחמדים אך מוזרים במשחק:


בניתי מונורייל שמקיפה את הפארק. כדי לא להתנגש עם השבילים ובשביל להימנע מעליות וירידות מיותרות, בניתי את זה גבוה ככל האפשר. בשביל שיהיה קצת גיוון וגם בשביל לא להתעסק יותר מדי עם שבילים, בניתי מעלית שמעלה ומורידה אנשים מהתחנה. זה היה כישלון גמור. אנשים חשבו לעצמם “I want to go on Elevator 1 again”, נכנסו לתור למטה של המעלית וירדו. הו, הטמטום. בשביל זה הוספתי מעלית, שתהיה אחת ועליה ואחת לירידה. הכל עבד באופן מושלם.


בעצם, לא הכל היה מושלם. שכחתי שם משהו חשוב ביותר. מתקנים הם נכים ולא יודעים להשתמש במעלית כדי לעלות למונורייל, ככה שהייתי צריך לעשות שביל שיורד למטה מהמונורייל בשביל המתקנים הטפשים. הייתי צריך גם לשים שם מליוני שלטי אין כניסה כדי שהמבקרים הטפשים לא ירדו בשביל לעלות שוב על המעלית. עד כאן הכל בסדר.


לאחר כמה דקות שוב מכה אותי טמטומם של המתקנים (או טכנאים, איך שבא לכם). הם לא יכולים לתקן את המעלית שמורידה למטה, כי הכניסה שלה נמצאת למעלה. הייתי צריך שוב לתמרן בשבילים בשביל המעלית שמורידה את האנשים.


מה יצא לי מכל זה? כאב ראש. השתמשתי ביותר שבילים ממה שהייתי צריך והמונורייל היה כשלון גמור. לפחות האנשים אהבו את המתקן של המעליות שלי.


ונעזוב את הרולר קוסטר טייקון עכשיו בצד, ונעבור לנושא יותר רציני: חתולים. בתור בעל חתולים מגיל אפס, הפתיעה אותי העובדה שהחתולים מצליחים לחשב מרחקים בכזו מיומנות. איך הם מחשבים את זה? מה היחידות מידה שלהם? אולי כדאי לעבור למידות מרחק חתוליות ולסיים עם העניין של הבלבול בין אינצ’ים לסנטימטרים. עכשיו רק צריך לחכות שהחתולים יגידו לנו איך לעזאזל הם מודדים מרחקים.


ולנושא אחרון להיום: רשימה חדשה. הוספתי רשימה ללינקים שתמיד נחמד להכנס אליהם, בעיקר כי נחמד להכנס אליהם. אני ממליץ על שניהם (אל דאגה, יתווספו עוד בקרוב), שניהם לינקים ששווה לדעת.


ולסיום, מצטער שלא היה פוסט אתמול. פשוט לא היה מה לכתוב. ממש יבש לחלוטין.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה