כתבתי חיבור על החיסור

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


זהו זה. נגמרו המבחנים המסכמים של המורה הפסיכית באופן רשמי. עכשיו רק צריך לחכות לתוצאות שיגידו האם אני אעזוב את המורה הפסיכית הזאת או אשאר איתה עוד סימסטר. אני מעדיף את האפשרות הראשונה. למעשה, אני אשתגע אם האפשרות השניה תהיה הנכונה. אחלו לי בהצלחה.


השיעור התחיל עם חלוקת המבחנים באוצר מילים. הצרפתייה כמובן קיבלה את הכי גבוה, 86, והעשר נקודות שלה הקפיצו את זה יפה מאוד ל-96. השני היה אני, 82, אבל לי יש רק 5 נקודות שהעלו את זה ל-87. יש כמה כאלה שלא מגיעות להם עשר נקודות. יש כאלה שלא מגיע להם חמש.


לאחר מכן התחיל המבחן בכתיבה. קיבלנו חמישה נושאים לכתיבה והתבקשנו לכתוב על אחד מהם. בחרתי בנושא: “טלויזיה: מועיל או מזיק?”. בתור מורה ואישה שדוגלת בזה שילדים צריכים לעשות שיעורי בית לפני ההנאות, המורה שלי העדיפה את החלק של מזיק. כמובן שכל הכיתה ידעה את זה, ובעיקר בגלל זה (היו עוד סיבות, כמו העובדה שיותר קל לעשות למה זה מזיק) כל מי שכתב על הטלויזיה כתב על כמה שזה מזיק. שתי דקות אחרי שהגשתי לה את החיבור היא הסתכלה עלי במבט חמור ואמרה לי (ולכל שאר הכיתה): “נדב, קראתי את השורה הראשונה ואני כבר רואה פה בעיה”. לאחר מכן היא ליחששה לעצמה “וזה חיבור של נדב…”. כן רבותי, אני אחד התלמידים הטובים שלה. עכשיו אני דורש הסבר למה לא כתוב לי בתעודה Outstanding academic achievements בחלק שלה. ואל לכם להיבהל, הטעות הכי גדולה שבוודאי עשיתי שם היא דיקדוקית ותו לא. הלך ה-6.


בשיעור שחייה מצאתי על המדחום את החלק שמראה את הטמפרטורה במעלות צלסיוס. המדחום הראה 28 מעלות. מאוד חם.


בשיעור היסטוריה המורה לא הגיע. המורה המחליפה נתנה לנו דפי עבודה, וכמובן שכולם יעתיקו מזה שיקרא. כדי להיפטר מהם אחת ולתמיד כתבתי שטויות בכל הדף. המפגרים לא עלו על זה והעתיקו אחד לאחד. מגיע להם. אפילו אלו שיש להן את הציון השני והשלישי הכי גבוהים בכיתה העתיקו ממני. אני סלבריטי.


בשיעור מתמטיקה המורה חזרה סוף סוף וחילקה לנו את כל המבחנים של הסימסטר הזה. הישראלית שמאחורי התנדבה לסדר לי אותם לפי ציון. משהו שלא היה שימושי במיוחד, אבל למי איכפת. כאשר בדקנו כמה תרגילים מהמבחן על הלוח, זאתי שביקשה ממני שאני אגע לה ביד האשימה אותי שלא התכוונתי לזה. ניסיתי אני להאשים את הכלור, זה לא עבד. כל התשובות שעשינו על הלוח היו נכונות בשבילי. גם בשיעור הזה שאלו אותי שאלות. אני בכלל סלבריטי.


בשיעור בריאות הביאו לנו מרצה אורחת על איידס שיש לה איידס. היה דווקא די מעניין. לאחר מכן הביאו לנו שתי פוציות שידברו על “שגרירי איידס”, או אנשים שהולכים לעשות הרצאות במקום אחר. שיהיה.


עוד שבועיים נשארו לבצפר הזה. עוד חודש נשארו עד הטיסה לארץ. חופש גדול ונחמד יהיה לי.


והמשפט האמריקאי היום הוא ללא ספק: “You didn’t mean that”. וכל מילה מיותרת.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “כתבתי חיבור על החיסור”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה