Testes!

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


עוד מבחן מסכם עבר. הדבר היחיד שאני יכול להגיד עליו הוא שהמבחן הזה היה הוגן בערך כמו קודמו. הוא היה בדקדוק, משהו שמאתגר הרבה יותר מסתם לזכור מילים בע”פ. דקדוק הוא יותר מתמטי, מה שעושה אותו נושא נחמד. החלק הלא נחמד בו הוא השמות של הדברים. נושא זה מובן. נשוא, מושא וכל שאר השטויות שם זה כבר ממש עינוי. מזל שזה באנגלית.


המבחן היה מחולק לארבעה חלקים עיקריים. החלק הראשון היה חמישים שאלות, החלק השני היה עוד עשרים שאלות קלות (שנעדרה מהן התשובה C באופן חשוד), החלק השלישי היה עשר שאלות קלות על משפטים וחלקי משפטים והחלק הרביעי היה ניתוח של משפטים. הניתוח עבר בהצלחה וכעת המשפטים מתאוששים. נקווה שאף לא אחד מהם ייתן לי איקס. מי ייתן וגם השאלות האמריקאית יחזרו ללא קווים סגולים.


מחר המבחן בכתיבה. זה הולך להיות סיוט. החלק הטוב הוא שלא צריך להתכונן. החלק הרע הוא שצריך לכתוב, והרבה. הרבה מאוד.


השיעור היסטוריה היה מעניין מאוד. בחלק הראשון קראנו בספר על התהליך שבו התפרקה ברית המועצות ובחלק השני התחלנו את המילוי של מפת העולם. למבחן המסכם בהיסטוריה יש מבחן של מפה של העולם. לפחות צריך לדעת רק מדינות ולא ערי בירה. לאחר השיעור אמא שלי הגיעה לשיחה עם המורה על עתידי. מהשיחה הזאת התברר שככל הנראה אני אהיה חייב לעשות פה י”ב או לעשות בארץ י”ב. הפתרון הראשון יותר מועדף עלי. אני לא אדרוך בבצפר בישראל גם אם ישלמו לי. בעצם אם ישלמו טוב אני אדרוך, אבל אצא מהר.


השיעור בריאות היה מדכא בעיקרו. המצגת היתה על מחלה שגורמת ללחץ בתוך העין ולעיוורון, וההמשך לא היה טוב יותר. המורה הראתה לנו כל מיני אמצעי מניעה, והדרכי שימוש של רובם גרמו לי לאי רצון עז להביא ילדים לעולם. רק שני אמצעי מניעה נראים כאילו הם לא דורשים סוג של עינוי. עולם מפחיד.


וזהו להיום. מחר יש מבחן במתמטיקה, מה שאומר שאפשר להירגע בשיעור שחייה. אני לא צופה קושי ממשי במבחן.


שמתי לב שהצלחתי לעלות לאחד עשר קוראים לפוסט. מרשים ביותר. הפוסט המאה חמישים מתקרב. הוא אמור להיות ביולי בתנאי שתהיה לי גישה רציפה למחשב.


ולמרות הרמז היותר עבה מגזע של עץ סקוייה שנתתי לכם, לא גיליתם את הגרבטר. זה ממש לא קשה. מקסיס לא הוציאו כ”כ הרבה משחקים.


והמשפט האמריקאי: “Testes!”. כאשר התחלנו ללמוד על סקס בשיעור בריאות המורה ביקשה שנקרא לדברים בשמם ה”מדעי”. יש כמה כאלה שזה קשה להם. זה הוביל היום לקריאות רבות של “testes!” בכיתה, כאשר מישהו אמר את השם ה”לא מדעי”. ואם אתם לא יודעים מה זה testes, חפשו במילון.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.