מחר יוני!

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


מחר יתחיל לו חודש חדש. החודש השני הכי טוב בשנה. החודש השישי. חודש יוני. קל מאוד לראות למה חודש יוני הוא החודש השני הכי אהוב עלי. יום הולדתי חל במרץ, ככה שהחודש האחרון בשנת הלימודים מקבל רק את המקום השני. את המקום האחרון מקבל כמובן ספטמבר, וזה לא בגלל האחד עשרה בספטמבר. ניו יורק זה לא לוס אנג’לס.


היום היה יום שלישי, היום הכי תקוע בשבוע. ביום שני זה תחילת השבוע, לא נחמד, אבל ככה זה. בימי רביעי וחמישי יש מערכת שעות מיוחדת (שיעורים כפולים), ככה שהם מיוחדים. יום שישי זה היום האחרון בשבוע (שיש בו שיעור חופשי בבריכה). על שבת וראשון אין מה לפרט. נשאר יום שלישי, ההעתק המדוייק של יום שני. יורד לאלתר יום שלישי ממערכת השעות. ממילא אפשר לעשות הכל יום אחרי.


ולענייני בצפר שנעדרו עלינו לטובה לשלושה ימים:


בשיעור אנגלית עשינו “חזרה” לקראת מחר. אנחנו אבודים. בקבוצה שלנו יש שני אנשים (אולי, אולי שלושה) שיש להם סיכוי לענות על שאלות כלשהן. לקבוצה השניה יש שלושה כאלה עם פוטנציאל לעוד. אם השאלות שלי נופלות על מטומטם, אנחנו אבודים. כתבתי שאלות מאוד קשות והמטומטמים לא יכולים לענות אפילו על שאלות של נכון-לא נכון. אם נפלתי על מישהו חכם, אני מקווה שאני אצליח לענות על השאלות שלו. Go team A!


בשיעור שחייה התחלנו סוף סוף סגנון חזה. סוף סוף משהו שימושי. אם אני אהיה בים, רוב הסיכויים שאני אשחה חזה. אני מתקדם הרבה יותר מהר ככה, אני לא צריך לנפנף ברגליים כמו מטומטם ואני מרגיש שאני מתקדם הרבה יותר מהר ככה. אני מקווה שבבחינה בסוף השנה אפשר לבחור סגנון. אני בחרתי את שלי.


מחר בשיעור היסטוריה יש את המבחן על אפריקה. אני יודע את המדינות הגדולות והחשובות (מצרים, לוב, מרוקו), אך במדינות הקטנות ודי חסרות החשיבות אני לא מבין כלום. זה הסוג מבחן היחיד שאני לומד אליו. נקווה שזה יעבוד.


בשיעור מתמטיקה המבחן חזר עם 100 (כמו שכתוב באינטרנט), אבל שאלו אותי שאלה שלא חשבתי עליה: “כמה יש לך במתמטיקה?”. התשובה הנכונה היא 104, או 103.99998 או משהו דומה. החכמה התורנית שאלה אם אני יכול להלוות לה את הארבע נקודות. מצידי, כן. יש לי עודף של 30 נקודות אם היא צריכה, ארבע לא יעשו הבדל גדול. בסוף השיעור ביקשו ממני לתת עצה לתלמידי כיתה ח’ שיגיעו שנה הבאה לתיכון. זה הדבר הכי מפגר שאפשר לשאול אותי. אני רק היום גיליתי איפה החדר אחות (ברצינות!), אז מאיפה הם משיגים את השאלות האלה? ויותר גרוע, הם רצו לשים את זה בעיתון.


בשיעור בריאות דיברנו על קוקאין, שלדברי המורה “מתחיל להתפשט בבית הספר”. מעניין מאיפה היא יודעת את זה (ובכלל אם זה נכון). מחר יש עוד בוחן בבריאות (הפעם על סמים), ואז מתחילים את הנושא של סקס. כמה תלמידים נראו נלהבים במיוחד.


בזה נגמר היום הכי מיותר בשבוע בבית הספר. יום שלישי, יהי מותו ברוך.


אם לא ידעתם, אתמול היתה תחרות מיס יוניברס. קנדה זכתה, ישראל כמעט עלתה לטופ 5 (מקום שישי! אנטישמים) והאמריקאית הפתיעה את כולם בהופעה שוברת במות (כי היא נראית יותר כבדה ממשאית).


ידעתם שרוזבלט היה אנטישמי? אני הולך לרדת עליו כל המצגת. נקווה שזה לא פוגע בציון לרדת על נשיאים לשעבר של ארה”ב, במיוחד אלה שאני עושה עליהם את העבודה.


המשפט האמריקאי להיום: “Why aren’t you in AAT?”. מתי יקלטו הנכים שאני אעבור ל-AAT (רמה מעל גיאומטריה) שנה הבאה.  אני תוהה איך לא נמאס להם לקבל את אותה תשובה מספטמבר.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

19 מחשבות על “מחר יוני!”

  1. נשמע נחמד, ואין לי בלוג:(
    בכייף הייתי באה לאיפה שאתה גר:]
    יום טוב

    1. לבוא לכאן לטיול זה נפלא. לבוא לגור פה זה פחות נפלא. אבל כל אחת והשקפת העולם שלו…
      nadavs

        1. ורוסיה גובלת בסין, מונגוליה, ליטא וקרואטיה. מצרים היא באפריקה עם חלק קטן מאסיה. אטלס לא הרג אף אחד.
          nadavs

          1. דווקא לא עם קרואטיה…
            אבל עם ארה"ב דווקא כן! (גבול ימי).

          2. התכוונתי שהם גובלים עם אוקראינה. כל השמות האירופאים הדומים האלה מעצבנים.
            nadavs

  2. אם אפשר לדעת איך עשית את ההמנון של ישראל ברשימות. הייתי מעוניין לשים אותו גם אצלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה