קרנבל

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


היום היה בבצפר אירוע חשוב מאין כמוהו, הקרנבל השנתי. למי שלא יודע, בקרנבל קונים כרטיסים במחיר מופקע ואז הולכים לשלם עם הכרטיסים לכל מיני דוכנים, כמו לימונדה, קרח וקבבים (בטח פרסים). בגלל הקרנבל קוצרו השיעורים והורחבה הפסקת הצהריים לשעה. המתקן הכי נחמד היה דלי גדול מלא במים שמעליו יושב מישהו וצריך לזרוק כדור, לפגוע במשהו ולהפיל את היושב למים. בהתחלה הפילו מורים ואז עברו להפלת תלמידים שנראו בשוק כל פעם מחדש. לידיעתכם, הדבר הזה קשה נורא. נותנים כדורי טניס כדי לפגוע במשהו שהוא רק בטיפה יותר גדול מכדור טניס. אבל זה שווה כל רגע. אני לא ניסיתי, ראיתי את זה רק בשתי שניות האחרונות של ההפסקה. זה היה נחמד.


חוץ מהקרנבל, השיעורים בכלליות היו די בסדר. אבל השיעור אנגלית היה מעניין במיוחד:


בראשית ברא משרד החינוך האמריקאי את החיבור. ויסבלו התלמידים מכל העולם ארבע מאות שנה. ותיקח המורה הפסיכית שלי את רעיון החיבור ותהיה אובססיבית עם זה שנכתוב אותו ארבע פעמים. ותראה המורה הפסיכית שלי כי טוב. ויתקצר עיפרון וייתיבש עט, אבל לא איכפת לה. וסיוט גדול מרחף ברחבי הכיתה. בקיצור, חיבור זה איכסה.


היום גם עשינו עבודת כיתה בקבוצה גדולה, לקראת “הקרב הגדול”. בעבודה היו שתי הפתעות מרכזיות. אחת, קיבלנו בה 92, הציון הכי גבוה שלי בעבודות עד כה. השניה, חבר שלי שבדרך כלל לא עושה בעיות, נתפס ע”י המורה הפסיכית זורק עיפרון. מיד הלכה המורה אל רישומיה ונתנה להם מינוס. מנהיגת הקבוצה השניה רצתה להתאבד באותו רגע. האמת, היא לא אשמה שהיא עם טפשים (ויש לה את הטיפש הראשי) בקבוצה.


השיעור שחייה היה סתם טפשי. בגלל השיעור הקצר היינו בבריכה אולי רבע שעה, ודווקא היום זה היום החופשי. נקווה ששבוע הבא יהיה קצת יותר ארוך מזה.


בשיעור היסטוריה היה מבחן קל נורא. בהתחשב בזה שזה היה מבחן על שני פרקים, הפתיע אותי לדעת שיש רק 26 שאלות. התשובה לשאלה הראשונה היתה כמובן D, מה שמחזק את התיאוריה שלי שהתשובה לשאלה הראשונה היא תמיד A או D. בחיבור המורה גם הפתיע ונתן שורות לכתוב בצד השני של הדף. נראה לי שהוא פחד לקרוא את הכתב שלי כשאין שורות.


בשיעור מתמטיקה למדנו על חרוטים, עוד צורה שנועדה להביא סבל לעולם. לכל המורים בישראל, אני לא רוצה לדעת מה השטח פנים של חרוט. זה לא מעניין אותי ובטח שלא יעזור לי אי פעם. חוץ מזה, קיבלתי 37/37 בבוחן. התלונות לא איחרו לבוא. אחת התלוננה על זה שלא התכוונתי ממש שאמרתי לה בהצלחה. נקווה שהיא לא תתבע אותי על זה.


בשיעור בריאות היה בוחן קל על אלכוהול. מסקנות מהבוחן – האחרון תמיד יפגר בעשר דקות מאחורי כולם. עוד מסקנה – חם נורא בחדר הזה. ממש חם. וכשחם לי, העיניים נעצמות. ככה זה.


ובנושא אחר, מחר הגמר של האירוויזיון. בואו כולנו נקווה ששירי תשיג לפחות מקום עשירי על מנת שלא נאלץ לסבול את הקדם אירוויזיון ואת נורווגיה. הספיק לי. חוץ מזה, אם האירוויזיון יהיה בארץ הכלכלה תשתפר. ביבי, תעשה משהו!


וזהו להיום. אין יותר. הדבר היחיד שיש עכשיו בטלויזיה זה שעתיים של האיש השני הכי זקן בארץ, יורם גאון. שמעתי שעוד מעט יהיה שקט ממנו. אם זה נכון, אני מודה מאוד לרשות השידור.


והמשפט האמריקאי להיום: “Are you getting dunked?”. כל מורה שהייתי אצלו נשאל האם הוא מתכוון לשבת מעל דלי מלא מים, וליפול אליו.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

1 מחשבות על “קרנבל”

  1. חח למה בניו יורק אין קרנבלים?
    הז נשמע אחלה בחלה של דבר.

    וכן שירוש’ הגיעההההההה למקום רביעייייייי קולולולוש למוכשרת 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה