אני נמס! איך עבדתי עליכם, אחד באפריל!

צהריים טובים לכולם (בוקר/לילה טוב לישראלים)!


היום, האחד באפריל 2005, היה הפעם הראשונה שאני נמצא באחד באפריל בארה”ב. האנשים פה משוגעים לגמרי. אומרים על כל דבר מפגר “אחד באפריל!” (או התרגום האמריקאי: “April Fool’s!”). די נמאס. אנשים חושבים שזה מצחיק שהם אומרים לי שיש לי חיפושית על הגב ואז אומרים לי את המשפט הזה. להלן כמה דוגמאות מטומטמות ביותר שאספתי במהל היום:


שיעור אנגלית, תחילת השיעור. המורה אומרת שהיא תיתן לנו את השיעורים ליום שני. אין תגובה. היא אז אומרת “אחד באפריל! אין שיעורים ביום שישי!”. היא חשבה שאנחנו אמורים לעלות על זה. מבטי “מה היא רוצה?” עברו בכל הכיתה בעקבות ההכרזה הזאת. אכן, משונה.


שיעור ספורט, בזמן המתיחות. היה נורא חם היום. ילדה אחת אומרת “אוי! אני נמסה!” ומתכופפת. לאחר מכן היא קמה ואומרת “אחד באפריל!”. האם לרגע חשבנו שהיא נמסה? מפחיד ביותר.


החבר הישראלי שלי אומר לי משהו מאחורי הגב, ואני כל הזמן מהנהן כי אני עסוק במשהו. בסוף הוא אומר לי “אחד באפריל!”. אני שואל אותו מה הוא אמר, והוא אמר שלא חשוב. והמסקנה מהסיפור: כשאני עושה שיעורי בית בכיתה, אסור להפריע לי. במיוחד לא אם המורה לא בכיתה והיא צריכה לבוא כל רגע.


חוץ מזה היו גם אנשים שנגעו אחד לשני בידיים וצעקו את המשפט הדבילי הזה. אנשים, אנא מכם, תעשו בדיחות נורמליות, ותאמינו לי שיש הרבה כאלה. בהצלחה בשנה הבאה.


אז ענייני בצפר לפעם האחרונה השבוע:


שיעור אנגלית היה קצת פחות מעצבן מאתמול. עשינו קצת עבודה וגיליתי שהמורה שלי מפלה את הבנות לטובה. על הצגה פחות טובה ממה שאני ובן זוגי לפרוייקט עשינו, הן קיבלו B! זה לא הוגן, וממש אין לי כוח להוסיף עוד מורה לאנגלית לרשימת המפלים. המורה הקודמת שלי היתה נפלאה!


בשיעור חנ”ג הצלחנו להעביר את הכדור שלוש פעמים רצוף. שיא קבוצתי חדש.


בשיעור היסטוריה קראנו קצת על הנאצים ועל האינפלציה הנוראה בגרמניה. עכשיו כשאני קורא את זה אני מבין למה הלכו אחריו. הם לא ידעו מה יקרה, והם היו במצב חמור מאוד. בעיות קשות הביאו האירופאים האלה על עצמם.


בשיעור מתמטיקה עשינו חזרה למבחן. היה רגיל ביותר, חוץ מהעניין שתלמידים כתבו על השקף במקום המורה. זה היה נורא נחמד לראות את כתבי היד והבעיות הבנה של אנשים. כשהמורה אמרה למישהו לכתוב R גדולה, היא כתבה “capital R”. טמטום כזה עוד לא ראיתי.


בשיעור בריאות למדנו קצת על פעילות גופנית. המסקנות – זה כיף, כל עוד זה לא בבצפר. ברגע שזה מגיע לבית הספר זה המוני מדי וחם מדי. אני מאמין שצריך לוותר על שיעור חנ”ג אבל לחייב השתתפות בספורט על פי בחירת התלמיד. זה יותר שימושי מאשר ריצה בשמש.


וזהו לאחד באפריל. עוד מעט יש ארץ נהדרת ואני גם צריך לנסוע שוב למפגר מכל טרמינלי השדה הבין לאומי של לוס אנג’לס, טרמינל 5. מחר סיקס פלאגס, בטח יהיה פוסט ארוך.


האם שמתם לב לתאריך שהאפיפיור בחר למות בו? קצת אירוני, לא? ולמה כאשר האפיפיור מת, הוא הולך אל אלוהים, אבל כאשר בן אדם רגיל מת, הוא סתם מת? זה לא הוגן.


וזהו. לא קרה עוד שום דבר חוץ מזה שחם פה בצורה מטורפת. מישהו הפעיל את השמש על הרמה הכי גבוהה היום. זה ממש מעצבן.


ומשפט אמריקאי לסיום: “April Fool’s!”. כמה צפוי, ככה מעצבן.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה