לגמור את החודש

צהריים טובים לכולם!

חודש אפריל, הנורא מבין חודשי השנה, מגיע סוף סוף לסיומו. זהו לרוב החודש בו הטמפרטורות מתחילות לטפס ולהגיע למחוזות ההזיה כמו שהיה ברביעי וחמישי בשבוע שעבר, זה החודש בו הפוביה מלחם הופכת לפסיכוזה לאומית וזהו החודש בו צריך לחדש את ביטוח הרכב, מוצר יקר ערך בימים אלה עם משטרה כושלת ושר שלא מכיר בחוקי התנועה. לא פעם אנחנו גם זוכים לציין את ימי הדיכאון הלאומיים באפריל, כך שבכלל מדובר בחודש זוועתי. האירוע האופטימי האחרון שקרה באפריל היה תחילת העבודה שלי במקום החדש, כך שהמשמעות של החודש הזה השנה היא תחילת קבלת אופציות של החברה. גם זה משהו.

אחרי ביטוח הרכב צריך גם לקבל אישור ממשרד טקס המשואות (סליחה, משרד התחבורה) על כשירות הרכבים לנסיעה על כבישי ישראל המשובחים. ניצלתי היום את ערב החג כדי לקחת את שני הרכבים לטסט. אין הרבה מקומות שאני אוהב פחות ממכוני רישוי (אולי פנצ’ריות), אבל למרבה הצער פריווילגיית הנהיגה בישראל מגיעה עם דרישה לביקור שנתי במקומות האלה (או הוצאה כספית גדולה מאוד על רכב חדש). לשמחתי העניין עבר בסדר, למרות שברכב השני, הישן יותר, היה צריך לבדוק את בלם היד כמה פעמים עד שהמחשב הראה תוצאה מספקת. מניח שבביקור הבא של הרכב במוסך הולכים לדחוף לי יפה את האלמנט.

בינתיים בחזית הכישלון המוחלט הכישלון עדיין מוחלט. רפיח עדיין מחוץ לשליטתו של צה”ל, החטופים עדיין לא תחת ריבונות ישראלית וממשלת ישראל ה-37 עדיין מכהנת. בינתיים, חברי הממשלה שהאור זורח להם מאחורה מאיימים בהפלת הממשלה על עסקת חטופים, כלומר מתמרצים את השמוק הראשי למרוח את העסקה ולהקריב עוד כמה חטופים. הדם על ידי הממשלה הזאת לא ינקה לעולם, והעובדה שהליכוד והציניות הדתית על שלל מרכיביה ינסו לרוץ שוב בבחירות הבאות ולא יפסלו על בגידה היא אות קלון לכנסת.

ולסיום, לצערי אני נאלץ להתייחס לאידיוט המכהן כשר המשטרה. עד עכשיו הוא הרג אזרחים במחדל, אבל עכשיו התחיל לנסות להרוג אזרחים בכוונה. אם אחרי נפילת הממשלה הזאת הוא ימשיך להיות אזרח חופשי, אפשר לסגור את המקום הזה. המשטרה כרגע רועדת ממנו, אבל ההתיישנות על העבירות האלה לא כ”כ ארוכה והוא לא צפוי להישאר בתפקיד עוד כ”כ הרבה זמן. גולדקנופף חי בעולם משלו ושמונים חברי כנסת לא יצביעו בעד דחיית הבחירות אפילו בעולם החלומות הזה.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

4 מחשבות על “לגמור את החודש”

  1. אפריל קשה מבחינת מזג אוויר? אז מה עם אוגוסט???

    הממשלה באמת זוועתית וכנראה אתנו לעוד זמן רב לצערי

  2. אני מהשר המשיחי הזה לא מצפה להרבה. קצת לפני ה-7 באוקטובר החלטתי שאפגין מול תפילה בהפרדה מגדרית בתל אביב אם הוא יארגן אותה כי הוא אמור לדאוג לשלום הציבור ולא לארגן פרובוקציות לציבור הפרוגרסיבי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה