הכישלון המוחלט

צהריים טובים לכולם!

אחרי עשורים של אזהרות, זה סוף סוף הצליח לו. מר איראן ששרף מיליארדים על תוכניות לתקיפה באיראן חטף התקפה רצינית מאוד משטחה ורץ להתחבא בבונקר. האפס המוחלט, שנכשל בכל מה שנגע בו בשנה האחרונה, ממשיך להחריב את המקום ומתייעץ עם עציציו רבי האלופים במילואים. אחרי יותר מחצי שנה זה כבר ברור: לאיש אין יכולת ואין מנדט מוסרי להוביל אפילו ריסוס יתושים במשרד, בטח שלא מלחמה. יש להעיף אותו מהתפקיד כמה שיותר מהר, כי מניין הקורבנות כבר מתקרב לאלפיים והוא לא מראה סימני עצירה.

את ליל המתקפה בין שבת לראשון ביליתי עם אשתי מול הטלוויזיה. כשהודיעו על תחילת מתקפת הכטב”מים בדקתי שאפליקציית פיקוד העורף מתפקדת כדי שיוכלו להודיע לנו מתי להיכנס ולצאת מהממ”ד. כשהודיעו על ירי טילים, בהתחלה ללא ירי ממש, כבר הכנו את הממ”ד לבילוי לילי: מזרן, מים, מטען נייד ותאורת חירום. בהמשך, כששוגרו הטילים, ישבנו מול הטלוויזיה כלא מאמינים. השידור היה הזוי לחלוטין וכמות ההתרעות היתה פסיכית. בחוץ שמענו פיצוצים, בוואטסאפ קיבלנו סרטוני יירוטים ממשפחה וחברים ולא האמנו שזה קורה. תחושת הכעס הנורא של השבעה באוקטובר חזרה במלואה ואיתה המחשבה על עזיבה.

מאז המתקפה עברו יותר משלוש יממות ובישראל עדיין מברברים במוח על תגובה. מכיוון שמי שצריך להחליט הוא האיש שלא יכול לקבל החלטות, העניין ידחה ויתמסמס עד שלבסוף יהיה משהו סמלי שיימכר לנו כמכה האנושה ביותר על איראן מאז כיבוש האימפריה הפרסית על ידי אלכסנדר הגדול. יתכן שאז נחטוף מתקפה יותר גדולה עם פחות הצלחה ביירוט, אבל הנוכל הכושל כבר ישב בבונקר שלו בבטחה ולא יסכן את עורו.

ולסיום, בקרוב יחגג פסח, העונש הגדול של לוח השנה העברי, שמיד לאחריו ימי הדיכאון. כנראה שהשנה לא נצא לחירות מהפסיכופת שאוחז בהגה ועדר מנצליו הכופים ואפילו לא נקבל שקט משכנינו שמרתיעים אותו כמו שרי הציניות הדתית. שום דבר כנראה לא ישתנה ב-22 באפריל, ואפילו לברוח מפה יהיה כמעט בלתי אפשרי: מחירי הטיסות בשמיים בעקבות ההצלחה המסחררת של מלחמת טבח ה-64. בניגוד להצלחה בליל היירוטים, בשביל להינצל מהאסון הזה אנחנו באמת זקוקים לנס.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “הכישלון המוחלט”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה