הניצחון המוחלט

צהריים טובים לכולם!

בימים האחרונים ביבי החליט ללכת על קמפיין “הניצחון המוחלט”. יועציו טוענים שהוא לקח את זה מצ’רצ’יל, אחרים מצאו דווקא ראיות שהוא לקח את זה מהיטלר. לא משנה מאיפה הליצנים האלה חשבו שהמשפט לקוח, הניסיון שלו למצוא סיסמה קליטה (עם כובעים תואמים! אבדה הבושה) נהיה כבר מגוחך. כבר די ברור שהניצחון המדובר מבחינתו הוא הניצחון על התקשורת ולא על חמאס. אחרי הכל, אם הוא מעז להגיד למילואימניק שחזר ממאה ימים בצפון שהוא נלחם בו, הניצחון המוחלט מקבל משמעות אחרת לגמרי. מבחינת מדינת ישראל, הניצחון המוחלט יהיה כשהאיש הזה יעלם מחיינו, בין אם במכת שמש ובין אם בבריחה מרשויות החוק לחיקו החמים של חשבון הבנק באיזה אי קריבי. ישראל לא תוכל לנצח כל עוד האיש הזה משפיע עליה בצורה כלשהי.

למרבה הצער, נראה שהוא לא הולך לשום מקום והשבוע גם קיבלנו הסבר למה. בכל מקום אחר יאלצו אותו לשלם על דברים. מעבר לנרקיסיזם, פסיכופתיה והדמנציה, מסתתרת שם קמצנות כרונית. הוא בטוח שייעודה של מדינת ישראל לשרת את כל גחמותיו הכלכליות. הדרישה למימון שיפוץ הבריכה היא לא קוריוז, זו המטרה. המטרה היא מציצת כספי ציבור וחיים על חשבון אחרים. בשביל המטרה הנשגבת הזאת מותר לעשות הכל. בשנות התשעים ובתחילת הכהונה השניה שלו הוא עוד ניסה להסתיר את זה ע”י הצגה של ענייניות. מאז המצב הקוגניטיבי הידרדר והניסיון הפסיק. המטרה בולטת לכל, הקורבנות נערמים ואת המחיר משלמים כל אלה שגרים בין הקו הירוק לים.

בינתיים, כדי להשתין בקשת על הציבור הנלחם, הפסיכים הגדולים ביותר בממשלה (כלומר כמעט כולם) השתתפו בכנס למען החזרת ההתנחלויות בעזה. בפועל, מדובר גם בכנס למען טרנספר, למרות שכלל ידוע בהגירה מרצון הוא שאסור לדבר על הנושא. כשנתפסו על חם רוקדים, התחילו למלמל שמדובר בתפילה למען החטופים, שמדובר בעניין דתי ולא שמחה על הטבח ועוד בלבולי מוח כאלה ואחרים שמראים את הניסיון למרוח את הציבור. הדמנטי עדיין לא מצא זמן להגיב, כנראה מחשש לגורל הבריכה, אבל הצוות שנשלח להאג בשבועות האחרונים כבר שובר את הראש איך להתמודד עם ערימות החרא שהממשלה הזאת משאירה. אחרי הכל, מה אומר יותר “אנחנו לא רוצים לבצע רצח עם” מאשר כנס שקורא במפורש להפר את אחד הסעיפים של האמנה.

ולסיום, היום היו אמורות להתקיים הבחירות לרשויות המקומיות. בגלל החשש של סמוטריץ’ שלא יוכל לשחד את מצביעיו בזמן ושאחרי הבחירות האלה תפוזר הכנסת, הן יתקיימו בעוד ארבעה שבועות. אני עדיין מחכה לתשובה מהעיריה לגבי השיבוץ לקלפי וכולי תקווה שאוכל לקבל כמה שיותר מהר גם שיבוץ לקלפי מוועדת הבחירות המרכזית.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “הניצחון המוחלט”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה