זדון ברור

לילה טוב לכולם!

מלחמת ממשלת הזדון תעבור בשבוע הבא למספר ימים תלת ספרתי ובזמן הזה ממשלת הזדון והביזה לא עוצרת. כל שקל שדרוש לתחזוק הקואליציה נשאר במקומו, כל מה שקשור למוזרים האלה שממש נלחמים, עובדים ומחזיקים את מדינת ישראל על שלל פרזיטיה יקוצץ כדי להעביר כסף לאנשי המילואים (כלומר הם ישלמו לעצמם). במקום לדאוג למה שיהיה כאן עוד עשר ועשרים שנה, דואגים למה שיהיה כאן עוד עשרה ועשרים שבועות ומחריבים את עתידנו עם העברת כסף ללימודי דת, מבני דת וקשקושי דת אחרים.

במלחמה עצמה ביבי ממשיך להוביל אותנו לשום מקום. צה”ל עבר לשלב ג’ המדובר, כלומר דילול כוחות ברצועה ועבודה בפשיטות, אבל הדמנטי הזה ממשיך לספר שאנחנו במלחמה בכל העוצמה ועד הסוף. האיש מנותק מהמציאות ברמה שדורשת פסיכיאטר מחוזי. מכיוון שיעדי המלחמה שלו הם להישאר בשלטון, הוא מסרב לדון בכל הסדר שיסיים את המלחמה בעזה ובכך מפקיר את הדרום והצפון גם יחד. אמנם צה”ל הגביר את העוצמה בצפון, אבל כל עוד רוצים להימנע משתי חזיתות אנחנו בלימבו.

מה שאנחנו חייבים כרגע אלה בחירות לכנסת. כן, המצב קשה, המון מגוייסים וזה יצור “פילוג בעם”. עם כל הכבוד, העם כבר מפולג, לרוב על ידי אלה שקוראים כל הזמן ל”אחדות” (כלומר רוצים שנחשוב כמותם). אין ולא תהיה אחדות עם אנשים כאלה. רק בחירת כנסת חדשה יכולה להעיף את ממשלת הזדון הזאת, וכל רגע שהיא לא מתחלפת הוא אסון כלכלי כחלק מהביזה שלהם. לא נקבל פה עשור אבוד, נקבל פה יובל אבוד.

ולסיום, הטכניון מדי פעם שולח אות חיים כדי להזכיר שהוא עדיין שם. השבוע פורסם מאמר שהתחלתי עוד בתקופת הדוקטורט ועבר תיקונים לא מזמן. זה המאמר החמישי סך הכל והרביעי שכתבתי לבד. עכשיו המנחה שלי רוצה שאכתוב אחד נוסף על הפרוייקטים שעשיתי עם הסטודנטים לתואר ראשון, ובפרץ של אופטימיות (או טמטום) אמרתי כן. קשה לצאת מהאקדמיה, היא רודפת אחרי בוגריה לכל מקום.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

4 מחשבות על “זדון ברור”

  1. חותמת על כל מילה! ואף מוסיפה כמה מילים ברשותך. “המוזרים האלה” גם מתנדבים ותורמים ללא הרף, רוב מה שנעשה לטובת המפונים, החיילים, הפצועים ומשפחות החטופים מגיע מהאזרחים.
    לגבי בחירות לכנסת – הלוואי והייתי אופטימית לגבי הסיכוי שנעיף את כל מי שמיותר שם וגורם נזק מתמיד ובלתי הפיך ונכניס אנשים טובים שטובת המדינה ואזרחיה לנגד עיניהם – יש כאלה בכלל? חוששת מאד שכל מי שייכנס לקלפי בסוף תרעד לו היד, כרגיל, ויצביע כתמול שלשום או גרוע מזה (למשל – ביביסטים יצביעו בן גביר או סמוטריץ’). מאד מאד פסימית בעניין הזה ובעיקר לא רואה שנצליח לגרום לבחירות עכשיו.
    או אי פעם.
    שמחה בשבילך על המאמרים שמתפרסמים ועל הביקוש לעוד מאמרים. באקדמיה אתה יודע, publish or perish ונכון שיצאת משם אבל בכל זאת……….
    בהצלחה בכל ושתהיה שנה אזרחית פחות נוראית מזו שחלפה

    1. מי שמיותר בכנסת הוא כל ה-120. הייתי מחליף את כולם אם היה אפשר, אבל לצערי ניאלץ להסתפק בהחלפה של שליש מהם.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה