המשחק נמשך

לילה טוב לכולם!

שנת 2023 הקטסטרופלית תיכף עוזבת אותנו לטובת שנה שמסתמנת כגרועה לא פחות, אבל עם סיכויים פחותים לטבח בעוטף עזה. בזכות הממשלה הגרועה ביותר מאז ימי שאול המלך מובטחים לנו קשיים כלכליים והמשך המריבות החשובות על פסקאות התגברות וסמכויות לדודי אמסלם. ימשיכו לסמן כאן “בוגדים” ו”לא יהודים”. ימשיכו להרעיש כדי להסתיר חוסר יכולת וימשיכו לשדוד אותנו בשם אידיאלים נעלים ואבינו שבשמיים. הטבח אולי שינה עמדות של כמה אנשים, אבל הוא בעיקר שכנע אותם שצריך להיות ממש סופר-דופר ימין, ומי שמציגים את עצמם ככאלה הם ליצן שהיה ראש ממשלה ופוליטיקאי מזעזע, איש השירותים החשאיים שיש סביבו עננה מוזרה ורמטכ”ל לשעבר שיודע למלמל “ממלכתיות” וגורם לנו להודות על מזלנו הטוב שחמאס לא כבש אותנו בצוק איתן.

בינתיים האפס שחשוף לכל החומר המודיעיני בארץ ממשיך לספק מסיבות עיתונאים הזויות, כשאתמול התפאר בהסרת אוהל של חיזבאללה שעמד בשטח ישראל במשך חודשים. הרי אם איש חיזבאללה היה רק נכנס לחנות קמפינג בלבנון כשהאפס היה ראש אופוזיציה, היה רעש אינסופי על אובדן המשילות. מצד שני, אין טעם להצביע על צביעות גוש הטבח. מטרתם היחידה היא להיות בשלטון וכל שאר הדברים, כלומר כל מה שאמור לעשות שלטון אמיתי, כמו שמירה על חיי האזרחים, הוא משני.

2023 היתה נוראית עבורי גם בפן האישי, עם סיבות שכבר פירטתי על תשפ”ג. כמובן שאז הגיעה תשפ”ד ותוך שלושה שבועות הצליחה להפוך את המצב לגרוע יותר, כך ש-2023 בינתיים זוכה בתחרות. יש כמה נקודות אור אפשריות ב-2024 וכולי תקווה שהן יתממשו. הן יוכלו לעזור מאוד לשקם את השנה האסונית שיגמר עוד קצת פחות משעה.

ולסיום, גם השנה היו כמה נקודות אור: סיימתי את התואר והפכתי לדוקטור לפילוסופיה, מצאתי עבודה וזכיתי לראות את הבת שלי מגלה את העולם ואת הדיבור. יש לי מזל גדול שהיא בחיי. בזכותה הייתי צריך להעמיד פנים, גם אם לכמה שעות ביום, שהכל בסדר גם כשהעולם מתמוטט בחוץ. לפחות היא עדיין חושבת שהחיים יפים.

שתהיה לנו שנה רגועה.
יום טוב.
שלכם,
nadavs

4 מחשבות על “המשחק נמשך”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה