הססנות פתולוגית

לילה טוב לכולם!

היום התפרסמה עוד כתבה שמראה בפעם המי יודע כמה עד כמה מי שמנהל את המלחמה הוא, לצערנו, הססן ופחדן פתולוגי שאי אפשר לתת לו לנהל ועד בית של קרוואן. שוב דובר על כך שגלנט והצבא רצו לתת מכה מקדימה בלבנון ולחסל את האיום הצפוני וביבי, שנמצא ממילא בניתוק מהמציאות, פחד עד מוות שיצטרך לתת דין וחשבון על פעולה כלשהי. שיגע את ביידן, שיגע את גנץ ואייזנקוט ודיבר עם כל מי שאפשר כדי שיגידו לו “לא”, ישרפו את הזמן ואז הוא יוכל להפיל הכל עליהם.

במקום זה, בחרנו בחרפה וקיבלנו מלחמה בצפון. חיזבאללה לא פלש לגליל, אבל הצליח לפנות ממנו עשרות אלפי תושבים ולרתק לשם עשרות אלפי חיילי מילואים שמפקדים כברווזים במטווח. מספר הקורבנות בגבול הולך ועולה והנזק לחיזבאללה מסתכם בכמעט כלום ושום דבר (למרות מספר קלפי הסופרגול שהם מכינים לכל ההרוגים שלהם). עכשיו מדברים על מלחמה שאולי תתחיל באביב, כלומר עוד ארבעה-חמישה חודשים של מילואימניקים שיושבים על הגבול ולא עושים כמעט כלום. סינוואר ידע שאפשר לתקוף בגלל ראש הממשלה החלש ביותר שהיה פה. עכשיו כולם יודעים ואולי גם ינצלו את ההזדמנות לפני שהוא יעוף מהתפקיד.

למרבה הצער, כדי להעיף אותו מהתפקיד צריך לערוך בחירות (כי הוא לא מתכוון להתפטר או להתפגר מעצמו). כרגע כולם עסוקים בבחירות לרשויות המקומיות, או יותר נכון במלחמה על התאריך לבחירות האלה. סמוטריץ’ משום מה בהיסטריה מכך שהבחירות יתקיימו בינואר וצורח לפחות פעם בשבוע על הציבור הקדוש שלו שמחרף נפשו במילואים ולא יוכל להצביע (הוא כן יוכל). הוא אפילו איים על החרדים בהחזרת מס הסוכר כדי שיתמכו בדחייה שלהן לפברואר. עם זאת, נראה שבליכוד לא ממהרים לדחות ובלעדיהם הבחירות יערכו בסוף ינואר. אולי אחרי שהבחירות האלה יגמרו יוכלו לפזר סוף סוף את הכנסת ולהיפטר מממשלת הזדון עוד לפני יום הזיכרון.

ולסיום, החרדים התעלו על עצמם בנושא מס הסוכר (שבסוף בוטל שוב). אחרי שהוטל בממשלת השינוי הם צווחו על אנטישמיות והתנכלות של ליברמן, אבל עכשיו, כשסמוטריץ’ רצה להטיל אותו, פתאום כתבים חרדים התחילו לדבר על “בעיה בהסברה”. עם כל הכבוד, החרדים צריכים לבחור צד. או שצריך להסביר להם כל דבר כמו לילדים קטנים ולכן אין לאפשר להם זכות בחירה לכנסת, או שהם אנשים מבוגרים שצריכים ויכולים להתמודד עם השלכות מעשיהם ועם המציאות. ילד חרדי הוא לא חצי ילד, אבל נראה שהם טוענים שמבוגר חרדי הוא דווקא כן חצי ילד. חלאס.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “הססנות פתולוגית”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה