הפקרות

צהריים טובים לכולם!

יותר מחודש עבר מאז המתקפה של חמאס ונראה שהגופים הממשלתיים היחידים שמתפקדים הם צה”ל ורשות המיסים. הממשלה עצמה מתנהלת כמו שעזה נראית עכשיו, עם שרים חסרי שכל ומושג על איך השטויות שלהם נתפסות בעולם. מומחה הגרעין אליהו, למשל, אפילו לא טרח לחשוב מה תהיה ההשפעה של פצצה גרעינית על עזה גם במנותק מהתגובה הבינלאומית. כמו שבלוני הנפץ עפו מהרצועה לישראל, גם חלקיקים רדיואקטיביים יעופו מהרצועה לישראל. הפעלת גרעין בעזה תהפוך גם את שדרות ואשקלון (לפחות) לבלתי ראויות למגורים, אבל לאליהו שגר בשטחים זה לא ממש משנה.

גם ה”מתונים” בליכוד מתבררים כאידיוטים מוחלטים. דיכטר, למשל, החליט להבהיר למקבלי ההחלטות בעולם (כלומר לביידן, כל השאר פחות מעניינים) שישראל מעוניינת לגרש את העזתים לתמיד (“נכבה 2023″). כל מי שאי פעם חי בישראל בתקופת מבצע צבאי מבין את עניין הלגיטימציה האמריקאית, במיוחד עם הסמרטוט הדמנטי שמכהן כרגע כ”ראש הממשלה”. נותר רק לקוות שביידן וצוותו מבינים שדיכטר הוא שר חסר משמעות והאמירות שלו מיועדות אך ורק לצבירת נקודות בפריימריז הקרובים.

גם הפה הגדול אלי כהן לא מפסיק לככב. אתמול הוא רץ לספר לכולם שהוא מעריך שנשארו לנו שבועיים-שלושה של לגיטימציה. מכיוון שגם בחמאס יודעים לקרוא עברית, המסקנה היחידה שלהם היא שאם יחזיקו מעמד עוד שבועיים-שלושה, העסק יגמר. מזל גדול שהאיש הזה לא היה מרגל בדמשק. הוא לא היה מצליח לעבור את קוניטרה מבלי להיתפס.

ואיך אפשר בלי הנוכל הראשי, “ראש הממשלה” של פחות מחצי מהציבור. עד שהוא מואיל בטובו להיפגש עם משפחות חטופים ומפוני העוטף, הוא דואג להיפגש רק עם כאלה שאין סיכוי שיגידו לו מילים קשות. כשהוא מגיע לבסיסי צה”ל, דואגים לפנות עבורו את המילואימניקים, גם במחיר סיכון חייהם. לאיש אין גרם של בושה או מודעות עצמית והוא סכנה מוחשית לישראל. הגיע הזמן לפזר את הכנסת ולהיפטר ממנו, יקח כמה שיקח. אי אפשר לנצח איתו במלחמה.

לסיום, הסימן המובהק ביותר לכך שאי אפשר לנצח איתו הוא גבול הצפון. מה שקורה שם זו פשוט הפקרות. עשרות אלפי אנשים מפונים בלי תאריך חזרה ברור. עשרות אלפי אנשי מילואים יושבים על הגבול והופכים לברווזים במטווח של חיזבאללה. אזרחים שבאים לתקן תשתיות מסכנים את חייהם וכל מה שצה”ל עושה זה לשרוף עצים. אני מקווה מאוד שמדובר בהכנה רצינית לסילוק חיזבאללה מהגבול, כי אין שום סיכוי שאנשים יחזרו לגור שם אחרי מה שראינו באוקטובר. אם אחרי אירועי יום ראשון לא תהיה תגובה רצינית של צה”ל, אפשר לסגור את העסק. גם ככה כבר יש רצועת ביטחון בשטח שלנו, אבל התקפלות סופית תוכל לגרום לנסראללה להגיד בנאום הבא שלו שישראל מורתעת. בניגוד לשטויות שמפיצים כאן על “חיזבאללה מורתע”, זה יהיה נכון.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

3 מחשבות על “הפקרות”

  1. הממשלה הזאת באמת לא תאומן… וראש הממשלה… אין לי מילים.
    נקווה שנצליח למרות הממשלה הזאת

    1. אשמח שתהיה יותר ספציפי.
      1. אין מפזרים ממשלת אחדות מכהנת במדינה דמוקרטית? מה אתה מציע ולמי?
      2. פיזרנו. ללכת עכשיו לבחירות?
      3. מי יהיה ראש הממשלה הבא? כי לפיד לא יכול לנהל קיוסק, וגנץ מצטייר כחלש ולא ייבחר.

      אתה מוכרח להבין שביבי לא נבחר פעם אחר פעם בגלל שהוא כישף אותנו אלא כי אחרי אוסלו מחנה השלום לא הציג אף מועמד ראוי ובהתאם לא ניסח אידאולוגיה, חזון, או אפילו נרטיב חלופי לנרטיב האמוני שאתה בז לו (גם אני באופן חלקי)

      1. 1. פיזור הכנסת, הקמת ממשלה חלופית (אי אמון קונסטרוקטיבי), ביבי מתפטר. אלה המנגנונים שקיימים בישראל.
        2. כן.
        3. לא אוהב את הזלזול בלפיד ולא ממש מעניין אותי מי יבחר. מצידי שיהיה גלנט רק לתקופת המלחמה, אח”כ נמצא מישהו לשיקום. העיקר שהרופס הזה ילך כבר.

        nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה