חוסר יכולת מוחלט

צהריים טובים לכולם!

בעוד רכבת אווירית של מנהיגים מהעולם ממשיכה להגיע, המנהיגות הישראלית ממשיכה להראות חוסר יכולת מוחלט. צה”ל שורף כסף על מילואים כאילו גפני מגדל לו שטרות על העצים, החיילים עם מוטיבציה בשמיים ולא מבינים למה הם לא עושים שום דבר ושאר האזרחים לא מבינים למה צריך להמשיך לרוץ למקלטים כשהקבינט יושב על הידיים ולוקח את הזמן. בצפון הארץ חיזבאללה ממשיך לגבות קורבנות כשכל מה שצה”ל עושה זה “להשיב אש למקורות הירי”. באולפני החדשות מכריזים בלי סוף שישראל במלחמה, אבל נראה שהיחידים שנלחמים הם חמאס וחיזבאללה.

מלבד המחדל המודיעיני והמחדל האזרחי של ממשלה שנמצאת בהלם כבר כמעט שבועיים, נראה שנתקענו עם האיש הכי לא כשיר לניהול מלחמה. ביבי הוא פחדן ידוע שקנה שקט תמורת נשק לאויב, וכשהקערה התהפכה עליו והתברר שהאויב מתכוון להשתמש בנשק, הוא עדיין פחדן שנראה שמחפש את הדרך הכי מהירה להשיג שקט. הקבינט הקטן, הקבינט הגדול והדמנטי הפסיכופת יושבים על הידיים, רבים ביניהם ולא מסוגלים להגיע להחלטה מה לעשות. כל ישיבה נדחית ל”מתישהו” ו”אחר כך”. אין קבלת החלטות. האויבים שלנו בהחלט מריחים חולשה, בעיקר את זו של ביבי.

אם ביבי חושב, ואפילו לרגע, שזה יכול להיגמר כמו עוד “סבב” סטנדרטי, הוא כנראה עבר לשלב הסופי של הדמנציה. אף אחד לא יעז לגור ביישובים צמודי הגדר כל עוד מהצד השני יש אויב עם יכולות כאלה. מאות אלפי אנשים ינדדו למרכז ונקבל מחנות פליטים בגוש דן ובשרון. כל ה”ציונות” שממשלת האפסים הזו מטיפה לה תלך לעזאזל. על ה”ריבונות” וה”משילות” כבר מזמן ויתרנו. ביידן הגיע אתמול לוודא שמדינת החסות שלו תעשה מה שצריך ולא תתחרפן. סימן נהדר לגב ביטחוני, סימן ענק של חולשה וחוסר יכולת של הדרג המדיני לעשות משהו.

ביבי חייב לעוף כמה שיותר מהר. רצוי היום. אי אמון קונסטרוקטיבי שיעביר את השלטון בינתיים לגנץ/לפיד/אייזנקוט וירחיק את ביבי מכל מוקד קבלת החלטות. זה ידרוש הרבה חברי ליכוד שיתעוררו מחברותם בכת, כי על חד”ש-תע”ל אי אפשר לסמוך בכלום והם צועדים בצעדי ענק לפסילה בבחירות הבאות. רק אם יסלקו את הדמנטי הפסיכופת והפחדן מההגה יהיה אפשר לחיות פה ביום שאחרי.

2 מחשבות על “חוסר יכולת מוחלט”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה