שנה חיובית

בוקר טוב לכולם!

ביום שישי סוף סוף נגמרה אחת השנים המזעזעות שהיו לי. היא התחילה עם בחילות בארוחת החג, המשיכה טוב עם טיול באיטליה שהפך, עם חזרתי לארץ, לרצף ארוך של מחלות של הבת שלי ששיאו היה באשפוז בבית חולים. יום השחרור שלה מבית החולים היה יום הבחירות השחור לכנסת ה-25 שאחרי חודשיים הפך לממשלת הזדון. תוך שבוע הממשלה הפכה את הקומפרסור הידוע של ביבי למנוע סילון שרועש עד עכשיו. השנה הזוועתית המשיכה עם שתי לוויות, מחשבות בלתי פוסקות על מעבר לחו”ל ולקינוח, בדיקת קורונה חיובית לבת שלי בערב ראש השנה. לפחות הצלחתי לסיים את התואר ולמצוא עבודה, שתי נקודות אור קטנות בתוך שנה קטסטרופלית.

כדי לפתוח את השנה החדשה בחיוך גדול, תוך כמה ימים גם אשתי קיבלה את הפס השני בבדיקת הקורונה. אחרי שלוש וחצי שנים שהצלחנו להישאר נקיים זה הגיע אלינו הביתה. עכשיו אני מסתובב בתחושה של מת מהלך, מחכה לרגע שבו החום והחולשה יתקפו גם אותי. בזמן הזה הקומפרסור הדמנטי ממשיך להסתובב בעולם ולקרוא להוצאת מתנגדיו להורג במה שנראה כמו החרפה מסויימת במצבו הנפשי. נראה שהדרך היחידה שלי להירגע בקרוב תהיה ניתוק כפוי מהאינטרנט בבית והתקנת סינון אגרסיבי על המחשב בעבודה.

בשבוע שעבר התקיימה הדרכת המזכירים בבחירות לרשויות המקומיות. כמו בפעם הקודמת שעשיתי הדרכת מזכירים (אי שם ב-2015), גם הפעם נראה שהבחירות מוחזקות על ידי הרבה רצון טוב. עם זאת, בעקבות הניסיון הרב שצברו חלק מהאנשים בארבע השנים האחרונות, יהיו הפעם מזכירים הרבה יותר מנוסים והיו משמעותית פחות שאלות אידיוטיות על ספירת הקולות. אולי אפילו נציגי הסיעות בקלפי ידעו לספור כמו שצריך, שזה בכלל יהיה הישג מדהים. הספירה בבחירות לרשויות קצת יותר קשה בגלל ריבוי המעטפות, אבל עם קצת הדרכה יש סיכוי שזה יסתיים בשלום. כעת רק צריך לחכות לשיבוץ לקלפי ולקוות ליום בחירות מוצלח.

ואם כבר בחירות, יש באוויר תחושה כאילו לא רק הרשויות המקומיות יחליפו נציגים בקרוב. הממשלה ממשיכה להסתכסך בתוך עצמה והחרדים מטפסים על עצים די גבוהים. הפעם, בניגוד לפעמים קודמות, האדישות הציבורית לביזה נעלמה וחוק הגיוס, שהיה לו סיכוי לעבור בשקט יחסי בממשלה הקודמת, ייצור רעש אדיר ועלול למוטט את גיוס החובה. אם הייתי בוועדת הבחירות המרכזית, הייתי מייעץ להם להתחיל להרים טלפונים לגישוש לגבי זמינות עובדי המדינה שבאים לעבוד אצלם. נראה שאחרי הבחירות לרשויות המקומיות, כשיהיה ברור מי נגד מי, העסק יתפרק סופית. אולי בכל זאת תשפ”ד תהיה שנה טובה.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “שנה חיובית”

  1. החלמה מהירה לאשתך ולבת, מקווה שאתה לא תידבק.
    ומקווה עוד יותר שהממשלה באמת תיפול בקרוב.

    שנה טובה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה