אפסים אחד אחד

לילה טוב לכולם!

מעבר לטמטום הכללי שאופף אותנו בחודשים האחרונים, בכל יום עולה מחדש הפחד “מה המטומטמים בממשלה יעשו הפעם?”. בדרך כלל האחראים לפיגועי דוברות מגיעים מהאגפים הדתיים יותר (האגף החילוני כולל את ביבי בלבד, אז ההזיות שם כוללות בעיקר חסימות כבישים מוגזמות ומשקפיים משונים). פיגועי חוץ מגיעים מהאגף הכהניסטי והציניות הדתית ופיגועי פנים מגיעים מהאגף החרדי. החרדים מדי פעם משחררים איזו אמירה לתדלוק המחאה, אבל מאז חוק יסוד: לימוד תורה וההשוואה בין שירת נשים לשואה לא היה הרבה.

פיגוע הדוברות האחרון הגיע ממקור מפתיע, האיש הגנרי בעולם מהמפלגה ה”מתונה” שהביאה לנו את הגרלת הדירות שאי אפשר להיפטר ממנה. אלי כהן, האיש שלנו בלוב, שמתקשה לסתום את הפה. זו חבלה עצומה ביחסי החוץ, והמוסד יאלץ להשקיע מאמצים עצומים מעכשיו כדי לשכנע כל גורם פוטנציאלי שמעוניין ליצור קשר שאלי כהן לא יהיה מעורב בתהליך. אני חייב לדעת מה קורה לפליטי כחלון האלה בהצטרפות לליכוד. האם הראו להם את התיק שאספו עליהם? האם הם עברו ניתוח להסרת מוח ועמוד שדרה? גלנט ניסה פעם אחת לעצור את החקיקה ונבהל מהאיום הריק של ביבי (אז יפטר אותו. ומה אז? הוא ירעב ללחם?). כהן, רואה חשבון בהכשרתו, תוקף את בנק ישראל ומחרב עבודה של שנים אחורה ולשנים קדימה. כחלון, הנחש הראשי, מסתבך עם החברה שעמד בראשה. חבורת חדלי אישים כזאת שניה רק לימינה של בנט. הם במקום השני כי הצליחו לשרוד ארבע שנים בלי לתקוע לכחלון סכין בגב.

עוד הצלחה מסחררת של ממשלת הזדון היא שרת התעמולה דיסטל. מסיבה לא ברורה, היא בטוחה שנתנו לה תפקיד אמיתי ואחריות על תחום חשוב במגזר הציבורי. בפועל, פשוט נתנו לה תואר מפוצץ כדי לעסוק בפרוקטולוגיה של אבי האומה. בגלל האשליה בה היא חיה, דיסטל גייסה צוות שממש יעבוד במיניסטריון האמת שהיא מנסה להקים, אבל מכיוון שאין למשרד שלה שום יעדים או תוכניות חוץ מלצעוק בכנסת, בטלוויזיה וברשת, הוא גם לא מצליח ליצור שום דבר. השבוע דיסטל פיטרה את המנכ”לית עם הודעת דוברות נבזית מאוד על כך שהיא לא עומדת ביעדים. מבחינה מתמטית באמת קשה לאמוד שיעור הצלחה של אפס הצלחות מתוך אפס יעדים.

הדיווחים של מיכאל שמש על כך שדיסטל כועסת על הצוות שלה שלטענתה מכשיל אותה (הגיוני, מדפסות הן יצורים קשים לאילוף) יבטחו שהיא לא תעמוד בשום יעד גם עוד עשרים שנה. מי שיעז להתקרב לדיסטל בזמן הקרוב הוא כנראה מזוכיסט או אדם שצריך אשפוז בכפיה בגהה ולא משכורת מכספי ציבור. איך אפשר לעבוד עם מישהו שמאשים את כל העולם בכשלונות שלו ומשפיל את הכפופים לו בצורה פומבית? התנהלות הזויה לחלוטין שממשיכה את הקו של ממשלת הנפל הזאת. כולם אשמים חוץ ממנה. אולי דיסטל תתנחם בכך שהיא מעולם לא יועדה להצליח בתפקיד. חבל שהיא מתעללת באחרים תוך כדי.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

6 מחשבות על “אפסים אחד אחד”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה