שקרנים אנחנו

בוקר טוב לכולם!

אחרי העברת חוק ביטול עילת הסבירות והסלפי של קפטן ואטורי עברה הקואליציה לשלב הבא במתקפה התודעתית. מצד ימין, סמרטוטי הליכוד, שלכולם יחד יש פחות עמוד שדרה מהסמרטוט איתו אני מנקה רצפה לפעמים, הכריזו על “מרד” וטענו שלא סיפרו להם והם לא ידעו. כמובן שקל להם מאוד לעמוד זקופים מתחת לשטיח בזמן הפגרה אחרי שהצביעו בעד. להגיד “לא יכולנו לעשות כלום” זה שקר גס מאוד, כי הם יכלו להצביע נגד או להימנע (לאופוזיציה עדיין לא היו מספיק אצבעות). למזלם הרע, הטריקים האידיוטיים האלה כבר לא עובדים וכל גילוי “מרד” דורש תשלום במזומן. עד עכשיו אין הוכחה כזאת.

מצד ימין העוד יותר ימני, פתחה הציניות הדתית במופע אימים של “שיח אחים”, אנלוגיה מופלאה לבעל מכה שמביא פרחים בט”ו באב. אין גבול לחוצפה של האנשים האלה. משתמשים בכל השפלה אפשרית נגד המוחים, מזלזלים בפחדים שלהם, קוראים להם אנרכיסטים ושורפי אסמים ואז לקראת ט’ באב, היום שבו נחרב בית המקדש בגלל פסיכים דתיים כמותם, הם מדברים על “אחים אנחנו”. את גילוי העריות הזה הם מוזמנים להשאיר לעצמם. שילכו לדבר לקיר. נראה שאין הרבה קונים לסחורה המעופשת הזאת, ובצדק. אף אחד לא רוצה אחים שמתעללים, מקללים, דורשים כסף בלי גבול ואז מנגנים על הקרבה המשפחתית (מזכיר קצת את שיחות המוטיבציה בצה”ל שכוללות את המילה “ציונות” ו”שליחות”). שילכו לעזאזל, כל אחד ואחד מהם.

למרבה המזל של הליברלים בארץ, המחנה הרדיקלי עמוס במטומטמים. קודם כל, חשיפת התוכנית המלאה בינואר סגרה כל אפשרות לפשרה אמיתית ועבודה בשיטת הסלמי. בנוסף, הם דואגים להציג את השחיתות שלהם לעין כל, כמו במקרה של חוק טבריה או חוק הנבצרות. אפילו השופטים ה”שמרנים” לא אוהבים שמשתינים עליהם בקשת והסכימו לדחות את חוק טבריה לבחירות הבאות לרשויות המקומיות, אולי אפילו להניח תשתית מסויימת לפסילת תיקונים לחוקי יסוד (כמו חוק הנבצרות וחוק הסבירות). הליצנים האלה מתנהגים בגסות ומשאירים את המחאה בחיים אחרי שהבהירו לחרדים שצריך להוריד פרופיל עד החורף בשביל חוק הגיוס.

עם זאת, אסור להיכנס לשאננות מהטמטום שלהם. חלק מהצעות החוק נוגעות גם לוועדת הבחירות, ושם מתחבאים מוקשים רבים. כל שינוי כזה לא יהפוך את ישראל לפחות דמוקרטית (כמו חוק הסבירות שעבר עכשיו), אלא ללא-דמוקרטית מכיוון שיהיו בה בחירות לא הוגנות. הצעת החוק של קפטן ואטורי לפיה מליאת ועדת הבחירות היא הפוסקת הסופית בנוגע לפסילת רשימות היא סכנה גדולה במיוחד. כולם ישר חושבים על המפלגות הערביות, אבל ההצעה הזאת תאפשר פסילה של כל הרשימות שאינן בקואליציה. מליאת ועדת הבחירות מורכבת מנציגי כל הסיעות בפרופורציה דומה לזו שבכנסת, כלומר לקואליציה היוצאת יש רוב. אם יתנו את סמכות הפסילה בידי גוף פוליטי (גם עכשיו זה בידי הוועדה, אבל כולם יודעים שזו הצגה והעליון מחליט), זה הסוף לבחירות החופשיות בישראל. כנ”ל לגבי מינוי יו”ר ועדת בחירות מטעם הכנסת או תוספת מנדטים לרשימה הגדולה ביותר (הצעות חוק שהוגשו באמת). חייבים לשים עין על הדברים האלה, כי בשטף הבולשיט שמציף אותנו מקואליציית האימה הזאת, משהו עוד עלול להתקדם.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

4 מחשבות על “שקרנים אנחנו”

  1. שמים עין, שמים מיליון עיניים, אבל במצב הנוכחי הם יכולים לחוקק מה שהם רוצים, לעשות מה שהם רוצים ולהתעלם מבג”ץ כמה שהם רוצים…………….לדעתי כבר הפסקנו בפועל להיות דמוקרטיה, אנחנו רק לא מודים בזה עדיין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה