צועדים לתהום

צהריים טובים לכולם!

אתמול היתה בטלוויזיה הופעה נהדרת של להקת הסמרטוטים בערוץ 99. הסולן הראשי, שאיבד קשר עם המציאות (לפחות לרופאים שלו הוא לא משקר. אולי), נראה מסכן וחסר יכולת. זמר המשנה, שאחראי בין היתר גם על הצבא, מלמל משהו על זה ש”אין לו ברירה” (גם להצביע נגד זו אפשרות). כל מיני ליצנים שהבינו מה קורה ניסו ברגע האחרון להגיע לפשרה עם עצמם, אבל הפסיכופת הראשי, שמחזיק כרגע בתואר שר המשפטים, לא הרפה. מהפירומן שאחראי על המשטרה אין ציפיות. הוא חי מכאוס ומריבות, כי בלעדיהם עוד ידרשו ממנו להראות הישגים, ולאדם חסר יכולות לא יכולים להיות הישגים. ממי שקורא לעצמו “ראש הממשלה” יש ציפיה שבאמת ינהל את הממשלה. במקום זה, נראה שהוא קורבן של שותפיו.

השקרן הראשי התייצב מיד לאחר השלב הראשון בהפיכה ואמר שעכשיו הממשלה סוף סוף תוכל לעשות דברים. מה לכל הרוחות הוא עשה בממשלות מאז הקדנציה הראשונה שלו? חימם כיסא? מצד אחד הוא מתפאר בהישגים מדהימים, מצד שני הוא טוען שלא נותנים לו לעשות שום דבר. איך אפשר לקחת אדם כזה ברצינות? מיום ליום, נראה שהרופא המתאים למכת השמש שהוא קיבל בטבריה הוא גריאטר או פסיכיאטר, לא קרדיולוג (אפילו בזה לא הצליחו לשקר כמו שצריך). האיש לא איתנו, אבל לוחשים לו כל הזמן באוזן שהוא הגדול מכולם. פשוט טרגדיה איך כל חסרי היכולות התלבשו עליו כמו ציפורי טרף ומנצלים אותו לצרכיהם. ממש כמו לראות פרק של “הנוכלים”, אבל בלי הצורך לרדוף אחריהם. הם מגיעים לטלוויזיה.

והיום, בגלל חשש שהמחאה לא תדע מה לעשות עם עצמה, הגו ביהדות התורה רעיון גאוני: להגיש את חוק יסוד: לימוד תורה. אחרי הכל, צריך להחליף את כל המילואימניקים שמפסיקים להתנדב. במיוחד בשביל זה יחוקקו את חוק היסוד החשוב שאומר, במילים פשוטות, שחרדים הם הגזע העליון בישראל. פטורים מעבודה, פטורים מחובת הגנה, פטורים מהכל. כלל הציבור צריך לממן אותם ו”להתחשב” ב”אורח החיים” שלהם. אפילו בליכוד מיהרו להוציא תגובות נגד התועבה הזאת, אבל זה לא יעזור להם (בין היתר כי הם חתמו על הסכם בנושא, וההסכם פורסם). החרדים הולכים לחטוף חזק בגלל המנהיגים העיוורים והחזירים שלהם. מי שהצביע ג יכול לבוא בתלונות רק לעצמו.

ולסיום, באופן מפתיע, קיבלתי אתמול הודעה על זכאותי לתואר. מסתבר שוועדת התארים של הטכניון יכולה להתכנס גם בקיץ וזכיתי להגיש את התזה מספיק מוקדם כדי להיכלל בדיונים. בהודעה נכתב שסנאט הטכניון מעניק לי את התואר דוקטור לפילוסופיה, כך שעכשיו אני יכול להתפלסף עד אין קץ על כל דבר שתרצו. אם צריך, אוכל אפילו לתרגל גימטריה מהירה בראש, לקלל בציבור את מי שאני לא אוהב, למנות מקורבים חסרי כישורים לתפקידים חשובים ולהשמיד את הסטטוס של התואר דוקטור. כל מה שנשאר לי עכשיו זה להשיג מקורבים חסרי כישורים.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

10 מחשבות על “צועדים לתהום”

        1. אצלי במייל מופיעה הודעה יוצאת, יכול להיות שזה מגיע לספאם אצלך? לפעמים שרת הדואר שלי לא מתקבל יפה אצל אחרים.
          nadavs

          1. זה לא בספאם וזה לא ב”זבל” ….בקיצור לא מגיע שום מייל על התגובה שלך. חבל. הדרך היחידה שלי לראות אם ענית לי לתגובה או לא היא להיכנס באופן יזום לכאן……….

  1. הרפורמה הזו היא על כלום ושום דבר.
    הקואליציה מקדמת אותה נטו בשביל לזרוע חול בעייני הציבור ולהסיח את דעתו מהדברים החשובים שבשביל לטפל בהם צריך ביצים מול גופי ענק, והאופוזיציה מתנגדת לה בדיוק מאותה סיבה (וגם כי הם רוצים להיות קואליציה).
    והציבור משני הצדדים פשוט מתגייס כמו שמתגייסים לצהל – בלי לשאול בשביל מה זה טוב.

    1. הרפורמה הזאת היא לא כלום ושום דבר. היא נותנת לממשלה בישראל עוד כוח, ומדובר גם ככה בגוף חזק מאוד (כשלא יושבים בו חדלי אישים). אם יתנו לה את הכוח לזה, אחד מהגופים שיצטרכו לטפל בו (וכבר צריכים במידה כזו או אחרת) יהיה הממשלה.
      nadavs

      1. יש לממשלה בישראל כח 80% ולבגץ כח 20% ועכשיו זה יהיה 80.001% לממשלה ו19.999%. על זה לא שורפים את המדינה (וזה גם לא יעזור לממשלה).
        שלוש זרועות השלטון בישראל רקובות מאוד ולא מנחם או מפחיד אותי שפסיק של כח עובר בין הממשלה לבגץ.
        בבגץ לא יושבים אנשים טובים יותר מאשר בממשלה. הם פשוט נשמעים יותר טוב אבל מושחתים באותה מידה ונבחרים באופן מחפיר ע”י החונטה של עצמם + סוטים מלשכת עו”ד המושחתת + שר משפטים אינטרסנט תורן.
        לכן הרפורמה מעניינת לי תתחת ולכן מכעיס אותי שהימין הבעיר את המדינה בשביל השטות הזו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה