הפשע האמיתי

בוקר טוב לכולם!

אתמול בערב, במהודה המרכזית של ערוץ 13, נחתה פצצה: השופטים במשפט של ביבי אמרו לפרקליטות שקשה להם לראות הרשאה בשוחד בתיק 4000. מיד יצאו כל אנשי התיקים התפורים במחולות וסיפרו שהם תמיד ידעו ואמרו. באמת מרשים. אותם מוחות משפטיים מבריקים, שמשום מה נשארו כלקקנים בטוויטר ובערוץ התעמולה 14, לא הבינו את הרמז העבה יותר של השופטים: הולכת להיות כאן הרשעה בהפרת אמונים.

למי שכבר הספיק לשכוח, אולמרט, שביבי עשה לו קמפיין על הראש וטען עליו שאדם עם כתב אישום לא יכול להיות ראש ממשלה, הלך לכלא על הפרת אמונים (וגם על שוחד). הראיות להפרת אמונים בתיקי השמפניה ובזק חזקות מאוד ומשם הלחץ להסדר טיעון. לא משנה לאיזה הסדר יגיעו, בהרב מיארה חייבת לעמוד על כך שיהיה קלון מטעם בית המשפט. בלי זה, נקבל את הפושע מתמודד כבר בבחירות לכנסת ה-26.

גם אם איכשהו המשפט שלו יגמר בזיכוי בכל הסעיפים (לא סביר), על הפשעים של ביבי נגד הציבור הישראלי אין מחילה. הגידול של ערוץ השקרים 14, טיפוח ארגון הפשיעה והשקרים ברשת, ההשחתה של המגזר הציבורי ע”י הכנסת אנשים חסרי כל יכולות וכמובן, הממשלה הנוכחית. עידוד לנערי הגבעות, זריקת החרדים לזרועות משעבדיהם תוך הקרבת הציבור היצרני והנצחת תחושת הקורבנות של חסידיו למרות השלטון הנצחי. כל מי שיעשה עסקים איתו צריך להיות מוקע לנצח, וזה כולל את גדעון סער ומתן כהנא שמתחילים לפזול חזרה לכיוון הבייס.

אחד היתרונות היחידים של הממשלה הזאת הוא הצגת הימין הישראלי במערומיו. חבורת חדלי אישים אימפוטנטים שלא מסוגלים לעשות שום דבר. סמוטריץ’ חיסל את עצמו ביעילות מעוררת השתאות עם אמירות משונות על התנתקות משער הדולר ותקציב שמחסל בפועל את העתיד הישראלי. בן גביר מראה שאין לו שום יכולת לבצע שום דבר ואורית סטרוק מפחידה כל אדם עם מוח בראשו כשהיא מדברת בעיניים נוצצות על חזרה לעזה ועל קורבנות עתידיים (שהיא לא תצטרך להקריב, כמובן). סיעת יהדות התורה כולה מתגייסת להגחיך את החרדים עם אמירות מנותקות מהמציאות כמו “החרדים מממנים את החילונים” או “להט”בים מסוכנים יותר מחיזבאללה ומדאע”ש” והופכת את עצמה לשותפה בלתי נסבלת לעתיד. ש”ס, בירת השחיתות הישראלית, דווקא מתפקדת כגורם ממתן בממשלת הפסיכים הזאת, ובמיוחד קרן האור היחידה, משה ארבל. חבל שיש רק אחד.

כל מי שיעשה עסקאות עם חבורת ההזויים הזאת צריך לאבד את כל האשראי הציבורי שלו. אם אלה יהיו האפשרויות האחרונות, אצביע גם לאילן משיחא או עופר ליפשיץ. כנופיית הפשע המכונה הליכוד, חבורת הביריונים של הציונות הדתית ואימפוטנציה יהודית, הסחטנים של יהדות התורה והמושחתים של ש”ס צריכים להיות מחוץ לציבוריות הישראלית. שיעשו רעש באופוזיציה, בזה הם מומחים. אפשר גם לארגן להם קצת מים עם צבע מאכל אדום לחתונות. כשהם לא בשלטון, לא בכל יום יש דם לרקוד עליו.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “הפשע האמיתי”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה