הכשה עצמית

בוקר טוב לכולם!

השבוע זכינו לראות מחזה די נדיר: נחש המכיש את עצמו. הכל התחיל כשראש ממשלתנו היקר, הדחיין הכרוני, נדרש שוב לבצע את הפעולה שהוא שונא יותר מכל: לקבל החלטה סופית. ביבי נוהג לקבל המון החלטות, אבל משנה את דעתו חמש פעמים בדקה במידת הצורך וכתלות בגורם שלוחץ עליו הכי חזק. הפעם הוא החליט לשמור על הנוהג של נציג אופוזיציה ונציג קואליציה מטעם הכנסת בוועדה לבחירת שופטים, אבל נגרר לניסיון דחייה. הניסיון נכשל, ובפארסה מרשימה הצליח להכניס לוועדה את נציגת האופוזיציה ולא נציגה מהקואליציה. אם היה צריך להמר, הייתי מוכן לשים כמה שקלים על כך שביבי בעצמו הצביע לאלהרר.

לאחר היוודע התוצאות (באיחור הזוי של שלוש שעות. הם היו צריכים לספור 116 קולות. בבחירות לכנסת ה-22 ספרנו יותר מ-400 קולות בפחות משעה) התחיל הנחש להכיש את עצמו. רוטמן התלקח ספונטנית, יריב לוין נהיה יותר אפור ונווה דרומי, אחת מאושיות הימין הישראלי, כבר אמרה שצריך לחסל את השמאל שהסתנן לליכוד. הגישה הזאת מסבירה איך בכייני הימין מצליחים לטעון שהשמאל שולט במדינה למרות שהשמאל הקלאסי מונה, בספירה גסה, עשרה אנשים בישראל. כל מי שלא מתיישר לפי הסמן הקיצוני של המחנה הופך אוטומטית ל”שמאל” וככה השמאלנים מתרבים. לא על ידי ילודה, אלא על ידי חשיבה שונה מהמנהיג העליון בנושא אחד לפחות.

בגזרה הבנקאית, לאחר שבוע וחצי של מחקר וריבים עם נציגי הבנקים השונים הצלחנו להגיע להחלטות. בחרנו את הבנקים הזוכים לשנים הקרובות, וכל עוד הם לא ישנו את העמלות שלהם (שעומדות כרגע על אפס בכל התחומים החשובים לנו), נישאר אצלם. אמנם סגנית מנהל הסניף היתה לא הכי נחמדה כשלכלכה על המתחרים, משהו שלא עושים מול לקוחות, וגם אמרה משפטים כמו “אתה משלם גם לסלולר, לא?” (אז עניתי לה שאם היתה חבילה סלולרית בחינם, הייתי עובר אליה), אבל בסופו של דבר ההתנהלות שלנו לא תהיה מולה. הצלחנו לפתוח שלושה חשבונות חדשים ללא עמלות כלל ובשבוע הבא נתחיל להעביר את כל הפעילות מהפועלים. מי שבונה על עצלות של לקוחות יופתע לפעמים לגלות שהלקוחות מתעצבנים.

ולסיום, אחרי מאתיים אלף מסמכים וחתימות של המנחה, הצלחתי להגיש את כל הניירת הדרושה לטכניון. כעת רק נותר לקבל אישור הגשה ממזכירת הפקולטה, אישור על אישור ההגשה מבית הספר למוסמכים ולהמתין בנשימה עצורה להתכנסות ועדת התארים שתאשר לי סוף סוף את התואר. לפחות עכשיו אוכל להעלות את אחוז המשרה ואת אחוז המס השולי.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

2 מחשבות על “הכשה עצמית”

  1. ברכות לסיום המחויבות לטכניון ולבחירת חשבון (חשבונות) הבנק
    אני מסכים אתך לגבי הפארסה בכנסת…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה